Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem hinném hogy a gyulladást el tudnád érni,
az a baj hogy a szakember munkadíja árán tudnál venni egyel jobb hangfalat
mondanám hogy bekötöm de amilyen lusta vagyok nem lenne belőle semmi
amúgy ha veszel egy eszközt adnak hozzá bekötési ábrát is , egy jó ideje a hangszórók külön csatlakozón vannak, még véletlen se fogod összekeverni
nagyjából ilyen mind
https://autovillany.blog.hu/20...
Sámán, ez a mai legjobb ötleted.
Tudni kell, az autóba épített erősítőre mekkora ellenállású hangszóró kell, mert ha 4, vagy a 8-Ohm, amit rá szabad tenni, akkor nem mehetsz az ellenállás-érték alá mert meghal a végerősítő.Én azt javaslom Neked, inkább szakember csinálja!
A vízépítéstől kezdve a bármilyen vízből halfogáson át a kerti tó építésig sok haszontalan marhasághoz értek, de a villamosság nekem olyan mágia, amit csak ámulva figyelek.
Konkrétan a patkó mágnesen nem találom meg a pozitívat...

Ha én építem be a hangrendszert, akkor a kocsi ki fog gyulladni.
Szóval ezt tuti szakemberre bízom majd.
Körvonalazódik, hogy kb. ez lesz a megoldás.
ki tudod venni belőle
pl nekem ami mély volt a zsiguliba az a garázsban szól csináltam neki hangfalat és azt halgattam addig amíg a mini hifi be nem halt
pedig az a hangszóró 20+ éves és még mindig szebben szól mint amit az astrába vettem
ehhez miért kell szakember? elkocogsz a boltba veszel 2x4mm hangfalkábelt és rákötöd, ha sokallod az árát tehetsz próbát a 2,5mm is, de minél vastagabb annál jobban tolja a mélyet, meg a 4mm már elbír akkora hangszórót is amit úgysem tennél bele
kocsiba nem kell az extra cucc elég a sima réz is, de azért pontosan mérj ne maradjon ki 10 méter mert nem lesz olcsó a2,5 se
a fejegységet is érdemes az akkuról táplálni lehetőség szerint minél vastagabb vezetékkel, a gyári bekötés többnyire elég alulméretezett, nagyobb hangerőn már nincs elég amper azért egy 4x50w fél hangerőn is keveselni fogja a gyári 1mm vezetéket
a mechanika nélküli fejegységek mostanság egész olcsók, nem ismerem őket de 30 felé már egész sok típus van
Ha nem recseg már nyereség olcsóban,szóval egy valami hangszóró és egy huszonpárezres fejegység és csá.
Nekem ezért vannak szerelt kerekeim a motorhoz! A B.szás jöjjön rátok!
Viccet félte téve - ezt olvasd el. Olcsó autóba elfogadható zenét "kis pénzért": https://totalcar.hu/tanacsok/k...
Ennek fényében bluetoothos headsettel (fülhallgató... ) hallgatnék zenét a telefonomról....
A kocsi értékét kár lenne megdupláznom a hangrendszerrel szerintem. USB-s fejegység, 2 db tekerő gombbal oszt jóóóóvan.
Amelyik olyan gumi, hogy 7-16 hónap alatt tönkremegy azt biztos, hogy használt óvszerből csinálták! És mi van ha nyáron a napsütés éri?? Ilyan lesz mint a "hozentróger"-em (A tróger nem a névmásom!) elővettem a szekrényből, kinyújtottam, és úgy maradt! Szrrá ment a "gumi" a belsejében, rohadjon meg! Biztos, hogy Kínai volt.
érdekességképp
egy rém alap 2x50w erősítő(nem emlékszem a típusra már) a 90es években meg az akkor jónak számító videoton(talán 80w) hangfal akkori viszonylatban szépen szólt, aztán lett nekem a jbl hangfal, és rájöttünk hogy a videoton hangfal mégsem annyira fasza
persze ugyanaz az erősítő+ táskarádió szettel hajtva
utána úgy döntöttem hogy egy kicsit spórolok, inkább kiverem napi 3x de nem költök nőkre meg piára és veszek egy rendes erősítőt meg minden kacatot hozzá
kb egy évi fizetésembe fájt a szobai cucc, kocsiba nem volt ennyi az max 3-4 havi
hozzátenném hogy a 96-ben vásárolt erősítő még mindig fasza, az eq is a többit nem használom mert minek, kazetta annyira múlt hogy a 20év körüliek azt se tudják mi az a cd meg már csak halványan él az emlékezetben
Ezen ismeretek fényében pontosítok:
1. A meglévő hangszórókat beköttetném.
2. Egy minél értelmesebb fejegységgel.
3. Aztán meglátom ad-e valami értelmes hangminőséget.
A jármű jelen piaci értéke vadi új vezérléssel és 4 db vadi új minőségi 4 évszakos gumival kb. 250.000.-.
Ebbe nem szeretnék sok száz ezres hangrendszer...
ezt le sem mertem írni.....
belegondolsz most egy átlag fizetés 200 pénz, és 50ért akarunk "jót"
96-7 fele kicsit több volt mint egy havi zseton a 2 mély hátra a zsiguliba.......
Ötvenbe a csupasz hangszórók (új elsők és magasak) sem biztos hogy beleférnek.... ....egy "rendes" autóhifi sokszázezres móka.
Köszi a tippet.
Elöl a gyáriak, hátul ezek az ovál Pioneer-ek. Meg valami rém gagyi JVC fejegység van hozzá. 5 éve még egy picit szólt, de aztán teljesen megkotlott. Az egész hangrendszerét újra építtetném, ha valaki vállalná a rendbe rakását.
Kb. 50-et szánnék rá, mindenestől, bár sejtem, hogy ebbe nem fog beleférni a koncert hangzás.
keresd őt: http://parabox.hu
bár inkább szobai cuccokat készít, de szerintem talál jó megoldást neked is hangfal ügyben
Első körben kideríteném, hogy hibátlanok-e a hangszórók. Ha igen, akkor néznék csak új fejegységet hozzájuk.
Elöl mik szólnak? Gyári 13 centisek az ajtóban + 2 magas?
Pont olyanok vannak benne.
pedig nekem az astrában a gyári hangszóró ahhoz képest hogy egy "hoki fos" volt, meglepően szépen szólt, amíg nem foszlott szét a széle
na utána a sal kétutas bebaszott, még az áramot is elvettem a fejegységtől nehogy be lehessen kapcsolni
lehet neked is a széle szar a gyárinak azért zörög
2 db valami Pioneer van a kalaptartóba építve, úgy vettem. Szóval költök rá szívesen, csak egy értelmes, jó hangminőségű rendszer legyen.