Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az utolso mondat a legjobb legigazabb
Es ebben mi a nem igaz? Jano is egyet ertett azzal amit leirtam lejebb, ami kb ugyen ez volt, csak roviden. Azt persze azt nem irtad ide h mi volt elotte kettovel a hozzaszolasod :) kb ez: a majrecsik aranyos a motorozasi tudassal! akkor a tiedbol kiindulva biciklizni se tudsz
Mondjuk ezek már nagyon értelmetlen okfejtések na Azért egy napsütötte nyár délután kívánja az kanyar, hogy kiülve peremen vegyük be.
Olivér biztos megtud fordulni sávon belül!
Nem! Csak ő tud, ő pro!
Ratyi Olika okossága!

"Azért azt se mondjuk már, hogy a majrécsík hiánya egyenesen arányos a motorozási tudással. Pl egy olyannak aki ül a motoron, mint egy darab szar mereven, annak ugyan olyan tempónál jó hogy kisebb lesz a csík, mint annak aki kiül kicsit. Motoroztam már nem egyszer 0 majrécsíkos embereket kanyarban csak amiatt, mert én kiültem, így nem kellett gumiszélig dönteni. Persze pályán nekem is eltűnik, de utcán sztem felesleges ezzel menőzni, mert egyszer legyen kisebb a tapadás és amíg a merev testű alól kiszalad a motor, addig nálam ugyan olyan tempónál kiülve nem lesz semmi gond."

Erre a hozzászólásra írta!

"Akinek 4cm majréja van azt ne mond már, hogy úgy motorozik mint akinek nincs, jobban kivéd egy veszélyes szitut."
Jólvan ezt Megadom
Supermotyosokat kifelejtettem.
Csak a bénák nem ülnek ki. Sőt ellenkezőleg dőlnek.
Tanulj meg motorozni!! Haha :D eyebkent utcan kiulve vagy nyeregben maradva ?
Majd pályán próbálgatom milyen ezzel. Új motor, új gumiméret, új szezon, minden új most nekem
/55-öst letenni nem nagy dolog. Azért van nekem /60-as, mert különben már a felnin mennék sokszor
Szép. Bár nekem 5 fokban ilyen gumival számomra már akkora a rizikófaktor, hogy nem ér annyit, hogy véletlen ne adja ki. De a bátorságod elismerem Én megvárom az ilyennel a jó időt
Leáttételezés mindig egészséges dolog hátra +2, meg előre -1 sosem ártalmas.
Ez volt olcsó.
Annyit beszélgettem már sok mindenkivel, hogy mennyi különbség van pl egy 190/50 és /55 között gyorsulás oldalról. Nekem ugye eddig gyári áttétel volt /55tel, de elvileg ma lesz kész a motorom, kapott eggyel nagyobb lánckereket hátra, így visszakapom a gyári "áttételt" ami az aszfaltra jut. Kíváncsi vagyok már nagyon mennyivel fog erősebbnek érződni plusz egy fogtól. Mondjuk a gyári kipuf is leugrott katalizátorostól, sztem az is segíteni fog rajta még PC nélkül is.
Az még sima. Ez BT016 pro, 190/55 volt vagy 5 fok. http://sm-frmimg.cdnadcom.net/... Nekem most 190/65 van néha meggyűlik vele a bajom, főleg, hogy jelentősen hosszabb vele az áttétel.
hmm. nekem bírja a sárvédő. Pirelli és Metzeler slick párti vagyok.
Valami 12/60-as michelin slick van a hondán.A másikon csak azt tom hogy brigi.
Tudja fene de tuti hogy fékezi az egészet.Nem kell fékbetét.

A nagy jó lenne mer egyedi a kinézet,minőségi,csak a sor3,csak az angol,csak a triumph.
Én általában 190/60-al szoktam pályázni, meg ugye utcán is elhasználom már akkor. Szerintem jó kis méret, csak le kell hozzá áttételezni a gépet.
El tudom képzelni, nekem már a 190/55 is elég púposnak tűnik :)
Ja persze... Megakadályoz a leérő lábtartó
Itt is nagyon faja szia Jocó!
Le lehet, csak körültekintően kell megválasztani a helyet és az időpontot.