Es ebben mi a nem igaz? Jano is egyet ertett azzal amit leirtam lejebb, ami kb ugyen ez volt, csak roviden. Azt persze azt nem irtad ide h mi volt elotte kettovel a hozzaszolasod :) kb ez: a majrecsik aranyos a motorozasi tudassal! akkor a tiedbol kiindulva biciklizni se tudsz
"Azért azt se mondjuk már, hogy a majrécsík hiánya egyenesen arányos a motorozási tudással. Pl egy olyannak aki ül a motoron, mint egy darab szar mereven, annak ugyan olyan tempónál jó hogy kisebb lesz a csík, mint annak aki kiül kicsit. Motoroztam már nem egyszer 0 majrécsíkos embereket kanyarban csak amiatt, mert én kiültem, így nem kellett gumiszélig dönteni. Persze pályán nekem is eltűnik, de utcán sztem felesleges ezzel menőzni, mert egyszer legyen kisebb a tapadás és amíg a merev testű alól kiszalad a motor, addig nálam ugyan olyan tempónál kiülve nem lesz semmi gond."
Erre a hozzászólásra írta!
"Akinek 4cm majréja van azt ne mond már, hogy úgy motorozik mint akinek nincs, jobban kivéd egy veszélyes szitut."
Szép. Bár nekem 5 fokban ilyen gumival számomra már akkora a rizikófaktor, hogy nem ér annyit, hogy véletlen ne adja ki. De a bátorságod elismerem Én megvárom az ilyennel a jó időt
Annyit beszélgettem már sok mindenkivel, hogy mennyi különbség van pl egy 190/50 és /55 között gyorsulás oldalról. Nekem ugye eddig gyári áttétel volt /55tel, de elvileg ma lesz kész a motorom, kapott eggyel nagyobb lánckereket hátra, így visszakapom a gyári "áttételt" ami az aszfaltra jut. Kíváncsi vagyok már nagyon mennyivel fog erősebbnek érződni plusz egy fogtól. Mondjuk a gyári kipuf is leugrott katalizátorostól, sztem az is segíteni fog rajta még PC nélkül is.
Az még sima. Ez BT016 pro, 190/55 volt vagy 5 fok. http://sm-frmimg.cdnadcom.net/... Nekem most 190/65 van néha meggyűlik vele a bajom, főleg, hogy jelentősen hosszabb vele az áttétel.
"Azért azt se mondjuk már, hogy a majrécsík hiánya egyenesen arányos a motorozási tudással. Pl egy olyannak aki ül a motoron, mint egy darab szar mereven, annak ugyan olyan tempónál jó hogy kisebb lesz a csík, mint annak aki kiül kicsit. Motoroztam már nem egyszer 0 majrécsíkos embereket kanyarban csak amiatt, mert én kiültem, így nem kellett gumiszélig dönteni. Persze pályán nekem is eltűnik, de utcán sztem felesleges ezzel menőzni, mert egyszer legyen kisebb a tapadás és amíg a merev testű alól kiszalad a motor, addig nálam ugyan olyan tempónál kiülve nem lesz semmi gond."
Erre a hozzászólásra írta!
"Akinek 4cm majréja van azt ne mond már, hogy úgy motorozik mint akinek nincs, jobban kivéd egy veszélyes szitut."
Supermotyosokat kifelejtettem.
jaja, ő is béna :D
Tudja fene de tuti hogy fékezi az egészet.Nem kell fékbetét.
A nagy jó lenne mer egyedi a kinézet,minőségi,csak a sor3,csak az angol,csak a triumph.