Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt gyári áttétellel műveli, vagy azért rövidítve is van rajta?
Nekem 100-as volt benne, amikor írattam az FI-Tunert. Azt szereti nagyon. Mindenképpen próbáld ki!
Lehet, hogy nekem is sikerülne 9-nél is, de igazából nem lényeges. Úthupplin ugye 6.-ikban is jön, ha meg azt nézem, hogy csakis erőből, rántás nélkül teszem azt idom mögé bújva akkor végül is csak 2-ben jön. Sőt, talán még ott sem, mert ezzel a tengellyel az igazán gyors kanyarvételeknél (térdelésből indítva, korai finom gázzal) már sikerül úgy is, hogy másodikban sem emeli el, csak picit, de lent marad. Egy pályanapos kigyorsításnál pl. ez már előny. Az oszitengellyel ez lehetetlen volt, akár mit csináltam az feljött másodikban, nem lehetett nyelezni. Most már ha elfinomkodom, akkor jó. Sőt most még lejjebb fogom tenni a kormánycsutkákat és még magasítok a hátulján, uh. egészen pályagép lesz.
Ugyan ez csak annyi hogy én 4.ben 9 ezer környékén ezzel a teknikával amivel te, ezért kerestem múltkor 55ös gumit mert azzal nagyon könnyű megoldani, viszont csak 60as volt, ezzel is megoldom csak nehezebben, viszont kegyetlen jól kanyarodik keréken én mindig 95öst tankolok, lehet kiprobálom a 100ast
Igen, természetesen. Csak gázzal. De az igazsághoz még hozzá tartozik, hogy ez már nagyon a határ. Egyrészt nagyot kell rántani bele, másrészt itt már érezni, hogy gumitól, kipufogódobtól és benzintől is függ. A gané dobbal, magánkutas 95-össel és a nagy gumival már nem igazán akarja (bár általában sikerül így is). A jó dobbal, V-Power100-al és lekopott gumival meg nagyon oda kell figyelni mert nagyon hirtelen jön fel. 4. óra szerint 195, kis átöblítés után a gázzal ostor és megránt és azonnal fent van. Ha sikerül elcsukni a jó ponton, akkor még van időm az órára ránézni 240 fölött szokott mutatni és már nagyon kéri az 5.-et. Általában rögtön a 6.-ikat is kapja, aztán azzal el bírok egerészni egy darabig. De az igazi az oszi-tengellyel volt. 3. 7000 egyet kacag, stift, megrántani se kellett és olyan szép komótosan, kellemesen emelte, hogy ott állítottam meg ahol akartam. A világból kimegy.
Örül a frászt,nem szeretném ha mind sor3-al mennétek mert akkor nem lenne egyedi,tucatmotor lenne.
gázra veszed fel?
De nem lesz fent 4.-ben 10-nél, mint nekem most.
Igen, neki adtam a tengelykét. Azzal 7körül 3-ban odahúz és simán fent lesz még mielőtt leforogna.
Most az egykerekezős tengelyt adtad Oszinak nem? Már megbeszéltük, hogy feltétlen kipróbálom amint kész lesz neki
Nekem addig terjed a tudomány, hogy 7körül odahúzom 2-ben. akkor feljön, de hamar leforog. Ott már egyensúlyozni, elváltani nem tudok. Háromban gondolom fel lehetne kuplungolni, azt nem próbáltam még. Elfogy a tudomány. majd talán egyszer fog menni.
Persze. Én háromféle vezérműtengely konfigurációt is kipróbáltam a GSX-R-ben. Azzal volt legkönnyebb kerózni, ami a legalacsonyabb fordulatra tette a nyomatékcsúcsot (5000-nél már magasan fent járt az égen az első kerék másodikban). Most a leghegyesebb tengely van benne, ezzel a legnehezebb a mutatvány. Már nem is tudok folyamatosan menni. Sokkal nehezebb kontrolálni. De nekem akkor is így tetszik, mert most erősebb a motor és ha forgatom akkor sokkal durvábban megy. 9000 alá nem szokott beesni.
Nekem pl. tökmindegy, mert normális semmivel se tudok
Vagy inkább sok minden mástól függ, és nem hengerelrendezéstől.
V2-vel még nem egykerekeztem, csak 1 hengeressel sokat. Nem tűnik igaznak a "fentvan sor4el könnyebb játszani" megállapítás, de nem akarok vitatkozni, hisz ezt kettőnk közül csak Te tudhatod. Lehet, hogy a 3 henger lesz a megoldás. Zoli32 örülhet.
Igen ezt el kell ismerni hogy súly elosztás miatt könnyebben egykerekezik, viszont ha már egyszer fentvan sor4el könnyebb játszani
Imponált volna nekem is ha kimegy és betapad majd egykerék vasárnapi motorozás alkalmával is voltak olyan gyorsítások enyhe kanyarban ahol csak kente magát a hatulja meg kígyozva járt alattam a motor, ezekre tökéletes ez a motor én meg ezt szeretem a motorozásban
Nem gyorsabban, tán még ennyivel sem. A 180 nagyon is erős mutató. És a vicc az, h tényleg a V2 elrendezés miatt tudod megcsinálni, de nem a motor ereje miatt, hanem a sokkal kedvezőbb súlyelosztás miatt. A Te motoros kvázi másra sem jó, csak durvulni. Az előzskor kiment fara is igen imponált. (Noha természetesen ellentmond az eset levi dumájának. )
23:00
Akkor ki a jobb?
Vágóhíd....
Rólam pedig országot!
Tudom, hogy legalább ennyivel, vagy gyorsabban, de ebben az a lényeg hogy megcsinálom én is v2-vel amit te elég magasról lesajnálsz
Mármint a típust és a henger elrendezést.
Ahhoz halottnak kéne lennie!
Híres ember!Róla hidat is elneveztek!