Régóta fáj a fogam egy 250 2T krossz gépre. Sokszor hiányzik a 2T meg a terepezés. 10éve még igazi krossz paradicsom volt kőszeg. Ma már megölték a dolgot.
Ezért lényeges, hogy nem mindegy milyen építésű a motor. Egy RSV-vel biztos sokkal könnyebb, mint egy R1-essel, egy Tuono-val még könnyeb. Egy CR 250R-rel meg még könnyebb. Azzal igazából túl könnyű is.
Ja értem. Az csak 160, de ugyanolyan rövid, mint az enyém és egyenes kormányos. Mentem nakednak átalakított alap K3-mal. Az egykerekezés annál sem probléma 180-ig semmilyen fokozatban sem. 2-3-4 mindegy neki, ott már a menetszél is segít.
Hopsz, már duplán látok :) Mondjuk sztem cápa is rr-nek olvasta, azért írta a 200lóerőt. Egyszer kipróbálnék egy ilyen izmosabb nakedet, olyannal még nem mentem. Mondjuk mással se nagyon, a gixereken kívül csak a tanulómotor er6n-nel :)
En is csak 2-3 emberrel szeretek motorozni, mert tudom ha ossze is erunk kanyarban akkor sincs semmi, de van olyan aki mellett szo szerint felek.
Tudnek mutatni egy ket szep videot azokrol akik elhiszik hogy ez versenypalya es majd a szembol jovo auto lehuzodik mert o meg megelozi az elotte halado motorost...
Nem csináltam semmit, csak mentem mögötte. Egy idő után el is távolodtam, mert olyan érzésem volt hogy miattam erőlteti. Elengedtem kicsit, aztán pár kanyar múlva por meg falevél jártak körtáncot a motorja körül.
Tavaly kb. 2000km-t sikerült motoroznom, ezalatt négy szerpentinkanyarral összefüggésbe hozható balesetet láttam, egyet élőben. Jóindulatú oszi szerint én kergettem árokba az embert.
Csak azert kerdezem, mert pl a 2010es S1000rrnel kb 10.000ig erosebb az enyem, aztan siman gazra mar 3ban sem emelkedik meg az eleje akarmilyen temponal. Nem hiszem h az uj lenyegesen (ha egyaltalan) erosebb lenne kozeptartomanyban.
Tudnek mutatni egy ket szep videot azokrol akik elhiszik hogy ez versenypalya es majd a szembol jovo auto lehuzodik mert o meg megelozi az elotte halado motorost...
Félek komolyan.