Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki mondta, hogy versenyeztem. sosem versenyzek, csak mentem a tempót. Nem tudok mit kezdeni az olyanokkal akik megijednek a kanyartól, és elfelejtenek dönteni
Igaz a dolog nem annyira vicc, de valahol mégis az.
Igazából elég kellemetlen. Mentőt hívni, utánfutót szerezni, rendőrnek magyarázkodni } stb. azóta még jobban megválogatom a motorosokat akikkel megyek.
Belolem mar kihalt ez a versenyszellem, temposan megyek de egyaltalan nem erdekel ha nem en erek eloszor a szerpentin vegere, ugyis megvarnak, iszunk egy kolat aztan kesz.

Haveromek kint voltak a szerpentinen es amikor ertem oda akkor szallt le a helikopter de szerencsere nem volt komoly baj.
Azota finomkodas van.
Na jó, lehet a másodikig
Én is. eddig 2 motort húztam ki az árokból Lékánál . Megpróbáltak követni a szerpentinen. Első kanyarig sikerült is
Lattunk mar olyanokat is akik ugyetlenseg miatt estek el es nem a gazkar miatt
Fogalmam sincs, az jobban erdekelt hogy semmi hulyeseget ne csinaljak vele. Volt benne talan 1000km...
140nel 4.ben? Nem kotekedes keppen, de mennyi akkor a fordulatszam kb? 8ezer?
Ha nem húzod neki rendesen akkor nem is fogod
Bocs de en nem tortem meg ossze egy motort sem (terep kivetel)
Látod ezért nem kell tapasztalat nélkül motorra ülni
Nyilván nem mindegy, hogy valami 160, vagy 200 LE
Milyen próbálkozás? Semmi rosszindulat nem volt mögötte!
Semmi, vegig olvastam amit irtatok. Azt hittem este van es ez a mese ideje :D
Egyebkent, s1000r elso probalkozaskor 4.ben huztam el, gondoltam ott mar nem vag hanyat az a szutyok, de 140nel szepen elkezdte felemelni az elejet. Pedig teligazt sem huztam, azt se tudom mennyire emelte volna fel mert csak a motor arat lattam a szemem elott es hogy osszetorom
Nincs dolgod?
Capa tegyel ra megrovidebb attetelt, legyen hosszu a faszod, 4.ben jojjon mar gazra az a motor :D
Ügyes próbálkozás.
Nem ennyire bika, csak én vagyok ekkora király.
De megnézném ezt élőben.. Tényleg ennyire bika a K1 ezer?
Olyan lesz, mint nekem. Az enyém is egy K5 tengellyel működik.
Ezt a tankolást én amúgy is úgy szoktam, hogy általában 95tel járok, aztán minden 3.-4. tankolásra kap egy telitank 100ast. Ártani biztos nem árt, ennyi plusz pénzt meg bőven megér. Épp emiatt sztem sima 95tel lesz a padolás is, úgy használom többet.
Ja értem Nekem a mostani a gyári áttétellel, gyári kipuffal, 190/55-ös gumival kettesben csak rántásra emeli fel, plexi mögé bújva érzem h épp karcolja még a talajt az első gumi. Kíváncsi leszek az új dobbal, eggyel nagyobb hátsó lánckerékkel (ugye ellensúlyozva a gyári /50 helyett /55ös gumit) mit fog tudni gyári elektronikával, hétvégén kiderül. Persze az igazi majd bepadolva lesz.
A karhínár sem.
Ami még biztos, hogy ártani biztos nem árt.
Ezt nem állítom. Egyrészt mert megoszlanak a vélemények a V-Power 100 benzin értelméről és hasznáról, másrészt ha "jobb" is mint a rendes benzin, akkor is kérdéses, hogy előny-e ha utána csak azzal akar jól működni a motor. Azt állítom, hogy én ezt az utat jártam és a motor olyan lett, hogy a V-Power 100-al érezhetően jobban megy. Hogy pontosan mitől és mi minek a következménye, azt nem merném kijelenteni. Véletlen is lehet. Természetesen érzéki csalódás is lehet, bár a különbség annyira szembetűnő, hogy ezt kizárnám. Ugyanazt a motort mindkét benzinnel meg nem padoztam.
Természetesen rövidítve van. Viszont 200-as pályagumival teszi ezt velem. Ká jó motó!
Magyarul mikor viszem majd elvileg nyáron Végh Janihoz PCvel bepadoltatni, akkor érdemes 100assal beállíttatni?