Ki mondta, hogy versenyeztem. sosem versenyzek, csak mentem a tempót. Nem tudok mit kezdeni az olyanokkal akik megijednek a kanyartól, és elfelejtenek dönteni
Igaz a dolog nem annyira vicc, de valahol mégis az.
Igazából elég kellemetlen. Mentőt hívni, utánfutót szerezni, rendőrnek magyarázkodni } stb. azóta még jobban megválogatom a motorosokat akikkel megyek.
Belolem mar kihalt ez a versenyszellem, temposan megyek de egyaltalan nem erdekel ha nem en erek eloszor a szerpentin vegere, ugyis megvarnak, iszunk egy kolat aztan kesz.
Haveromek kint voltak a szerpentinen es amikor ertem oda akkor szallt le a helikopter de szerencsere nem volt komoly baj.
Azota finomkodas van.
Semmi, vegig olvastam amit irtatok. Azt hittem este van es ez a mese ideje :D
Egyebkent, s1000r elso probalkozaskor 4.ben huztam el, gondoltam ott mar nem vag hanyat az a szutyok, de 140nel szepen elkezdte felemelni az elejet. Pedig teligazt sem huztam, azt se tudom mennyire emelte volna fel mert csak a motor arat lattam a szemem elott es hogy osszetorom
Ezt a tankolást én amúgy is úgy szoktam, hogy általában 95tel járok, aztán minden 3.-4. tankolásra kap egy telitank 100ast. Ártani biztos nem árt, ennyi plusz pénzt meg bőven megér. Épp emiatt sztem sima 95tel lesz a padolás is, úgy használom többet.
Ja értem Nekem a mostani a gyári áttétellel, gyári kipuffal, 190/55-ös gumival kettesben csak rántásra emeli fel, plexi mögé bújva érzem h épp karcolja még a talajt az első gumi. Kíváncsi leszek az új dobbal, eggyel nagyobb hátsó lánckerékkel (ugye ellensúlyozva a gyári /50 helyett /55ös gumit) mit fog tudni gyári elektronikával, hétvégén kiderül. Persze az igazi majd bepadolva lesz.
Ezt nem állítom. Egyrészt mert megoszlanak a vélemények a V-Power 100 benzin értelméről és hasznáról, másrészt ha "jobb" is mint a rendes benzin, akkor is kérdéses, hogy előny-e ha utána csak azzal akar jól működni a motor. Azt állítom, hogy én ezt az utat jártam és a motor olyan lett, hogy a V-Power 100-al érezhetően jobban megy. Hogy pontosan mitől és mi minek a következménye, azt nem merném kijelenteni. Véletlen is lehet. Természetesen érzéki csalódás is lehet, bár a különbség annyira szembetűnő, hogy ezt kizárnám. Ugyanazt a motort mindkét benzinnel meg nem padoztam.
Igaz a dolog nem annyira vicc, de valahol mégis az.
Igazából elég kellemetlen. Mentőt hívni, utánfutót szerezni, rendőrnek magyarázkodni } stb. azóta még jobban megválogatom a motorosokat akikkel megyek.