Még ha nyomás alatt formában öntött ötvözött alumínium, akkor is eszetlen az ára! De mit tud tenni a motoros? Megveszi mert kell. Vagy vesz használtat, ami éppen olyan jó!
A "filléres" Suzuki GS500-hoz egy festett tank több, mint 250 ezer forintba kerül.
A három darab, 30-40 centis gumi benzincső darabja 17-26 Euro (+ÁFA), én a hármat (1,5m, tehát maradt is belőle) vadiúj bilincsekkel együtt 1100 forintért vettem a helyi csapágyboltból. Ráadásul sokkal komolyabbnak néz ki a gyárinál. Ez van.
Hihetetlen , mennyire elszakadtak a valóságtól! Vagy a mi fizetéseink értéke a szarral egyenlő. 574 000 Huf-ért rendszámos műszakis rendbe tett motort lehet venni.
Vagy elírták és 57 400 akarna lenni.
Nem lett baja,a karcon kívül.Ez a baj,hogy fingom sincs.Érdeklődtem már azóta,hogy hogy áll az ügy,de csak elolvasta a levelemet,viszont nem reagált!Optimista vagyok,de már ebből is leszűrtem,hogy tovább fog ez tartani,mint ahogy azt gondoltam
Ezért akarom,hogy cserélve legyen minden!Majd elfelejtettem...a kárszakértő 30%-os avulást írt,minden fém alkatrészre!Az önrészem,kb 170-180 ezer lenne,a javítási költségből Na mondom vegyék ki a fejüket a seggükből
én olyan 4-5 éve néztem nagyot amikor a honda 2500ért adta az első főfékhenger porvédőjét
egy kisujjnyi vastag másfél centis kis gumicsövet
ez kérem rablás.....abból a 2500ből 2400 kőkemény haszon volt jó pár cégnek
Remélhetőleg nem hajolt el, Az a pár karc nem létfontos, aztán meg , ha később találsz bontottat normális áron akkor cseréled.
Nagyjából mikorra lesz kész? ha már ilyen "villám"-gyorsak!
Ez ami meg kibaszott idegesito, van egy karcmentes motorod, mondjuk mint a tiede, nagyjabol 6eves. Osszebassza valami hulye es javitgatni akarjak az egyebkent eredeti karcmentes fenyezest. Hat az apjukfaszat.
Ha,abból lenne,akkor tuti azt is cseréltetném De,ha össze vissza lenne karistolva,az sem érdekelne,mert nem attól lesz újra használható a motor,ha azt kicserélik.Itt a tavasz,motor nélkül
Igen,és kurvára dühítő,hogy az a figyelmetlen marha,azóta már el is felejtette ezt az egészet,kapott pénzbírságot,meg egy kis eltiltást és jóccakát!Nekem még most jön a java Az alkatrészárak meg tényleg hihetetlenek.A tank az behorpadt,de azt írták a lapra,hogy lehet javítani.Én viszont ragaszkodom a cseréhez.
Na ez a geciség...az alkatrészárak Kíváncsi lennék,hogy mondjuk egy 2milliós motor összes alkatrészének árát összeadnánk(az utolsó alátétig)hivatalos áron,mennyire jönne ki?Gyanítom,hogy kamiont lehetne venni belőle
Az árajánlatot nem tudta elfogadni.Módosítva lett,és pár dolgot kihúztam a listából pl:lengővilla,ami karcos lett,de a szervízesek felvették ugye a listára,mert az is a baleset miatt lett olyan.De minden cserélve lesz,és nem javítva,mert olyannak akarom a motort,mint a baleset előtt volt.Az a lengővilla 574 ezer....
A három darab, 30-40 centis gumi benzincső darabja 17-26 Euro (+ÁFA), én a hármat (1,5m, tehát maradt is belőle) vadiúj bilincsekkel együtt 1100 forintért vettem a helyi csapágyboltból. Ráadásul sokkal komolyabbnak néz ki a gyárinál. Ez van.
Vagy elírták és 57 400 akarna lenni.
egy kisujjnyi vastag másfél centis kis gumicsövet
ez kérem rablás.....abból a 2500ből 2400 kőkemény haszon volt jó pár cégnek
Nagyjából mikorra lesz kész? ha már ilyen "villám"-gyorsak!
Mindjárt megszolal a GyPs
VR46N!
Mi tart idáig a biztositonak? Ha stop täblánál nem adják meg az elsöbséget
Csak nem az Astra bíztositónäl volt a vëtkes?