Kawa, erről beszéltünk múltkor, pontosan azért vettem meg a Futura-t, amit Levi is írt. 800-ért nem adtak olyan japán motort, amire ránézek és elkap a birtoklási vágy, hogy én ezt akarom vezetni. Semmit nem érzek, mikor ránézek egy Sv1000-re vagy társaira.
Európai motorok...nincs lelkük, ez baromság, sokkal inkább egy teljesen más elvi síkon tervezett gépek.
A Futura széria is pont abba bukott bele, hogy "luxus" cuccokkal volt felszerelve, féldigit. kijelző, az RSV futómű és fék rendszere, hátul egy lengőkar alu-ból, szerintem a kategória legnagyobb és legkényelmesebb ülésével, hatalmas első lámpával, stb.-stb.
Sokkal drágább volt, mint a japán kategória társak, de egészen mást is nyújtott.
Használtan is eszméletlen jó vezetni, örülök, hogy pár fanatikus megvette annak idején újan.
Az anatómia (a görög ἀνατομία anatomia, ἀνατέμνειν anatemnein, „felvágni” szavakból), magyarosan bonctan (a boncolás szóból) a biológiának az élő szervezet struktúrájával és szerveződésével foglalkozó ága. Gyűjtőfogalom, ami magába foglalja a humán anatómiát, az állatok anatómiáját (zootómia) és a növények anatómiáját
Elég sötét dolog motorok anatomiáját mantrázni folyamatosan.
Most is olyannal mész! Mert amit azt tud, azt már a 20-as években tudták jobb minőségben! Ja és írtam jelenlegi példát is! Példéul az MT07 móksabb motor, mint az új Duke, szóval ennyit a lélek stb, dumáról.
Mit? Mondj már egy kívánatos KTM-et mondjuk a 70, 80 vagy a 90-es évekből! Vagy egy jó Triumphot innen! Jelenleg pedig egy Monkey-ban tbb lélek van,mint egy új kis Duke-ban. Szóval nagyon nem igaz ez a lélekduma, feeling duma a csak európaiakon éred el.
Hat .......jo apam mondogatta.......ezen meg gondolkodni kellett volna.
A gsxs szeria az eklatans pelda hogy japant design centerbe sose szabad engedni.
A honda ezert terveztet olaszban.
Európai motorok...nincs lelkük, ez baromság, sokkal inkább egy teljesen más elvi síkon tervezett gépek.
A Futura széria is pont abba bukott bele, hogy "luxus" cuccokkal volt felszerelve, féldigit. kijelző, az RSV futómű és fék rendszere, hátul egy lengőkar alu-ból, szerintem a kategória legnagyobb és legkényelmesebb ülésével, hatalmas első lámpával, stb.-stb.
Sokkal drágább volt, mint a japán kategória társak, de egészen mást is nyújtott.
Használtan is eszméletlen jó vezetni, örülök, hogy pár fanatikus megvette annak idején újan.
Elég sötét dolog motorok anatomiáját mantrázni folyamatosan.
A gsxs szeria az eklatans pelda hogy japant design centerbe sose szabad engedni.
A honda ezert terveztet olaszban.