sziasztok, egy kis segítség kellene xr600r-ről van szó, a jelenség az, hogy menet közben nem lehet finoman adagolni a gázt, vagyis lehet, csak nem a teljes tartományban. ez azt jelenti hogy, álló helyben simán lehet túráztatni, ekkor nagyon simán mozog a gázkar, nincs probléma. ha viszont megyek vele, és mondjuk váltásnál visszaengedve a gázt, következő sebességet kapcsolva a gáz a visszaengedett helyzetből csak nagy erővel indul meg, amikor megindul, akkor pedig a nagy erő miatt túl nagy gázt adok neki. a megindulás után már nem akad, a többi útját ugyanolyan simán teszi meg, mintha mi sem történt volna...
tudom, több megoldás is lenne, pl ne engedjem vissza a gázt, meg ilyenek :), de komolyan érdekelne, hogy tapasztalt-e már valaki ilyet, vagy tudja-e valaki mitől lehet, mert a motorozási élményt nagyban lerontja a dolog :(
volt korábban egy 350-es xl-em azzal soha nem tapasztaltam ilyet, simán vette a gázt, nagyon jól vezethető gép volt.
elsőre bowden kiszálazódásra gondoltam volna, de ha az akkor álló helyzetben miért nem okoz ez problémát?
Heidenau K55 és Mitas M06...hmmmm, mozdul a pöröly, ha csak meglátom, lábtartóig borítom velük a Simsont.
Amúgy a Gilera-n a gyári Pirelli MT75 nekem is szépnek tűnt, mint minta.
Infinity Ecopioneer-t raktam a kocsira, kínai, bevált, sok éve forgalmazzák, nem hoznak vissza szál szakadtakat. Nekem csendes és vizet is jól kidobja maga alól, 15 000 km-t mentem vele és nem kopik vészesen, ár-értékben nekem nagyon megfelel.
Nézz rá, hátha találsz valami jót, de autószerelő jó barát a Rotalla gumikat rakja minden kuncsaftja kocsijára, azok még "német autópályáznak" is vele.
Mitas-ról jut eszembe, a Gilera-ra, ami ugye "fullsport gyorsulási atom speed" gép, Kingtire gumikat vettem, 14 ezer volt újonnan a 2 db, aszfalt minta, 100/80 R16 meg 120/80 R16. Ez már tuti minőség, bírni fogja a 150-et?
Asszem 4 éve pihentetem szoba hőmérsékleten, most lesz felszerelve. Picit mintha keményebb lenne, mint mikor vettem, de majd a 28 alvilági lóerő bemelegíti.
tudom, több megoldás is lenne, pl ne engedjem vissza a gázt, meg ilyenek :), de komolyan érdekelne, hogy tapasztalt-e már valaki ilyet, vagy tudja-e valaki mitől lehet, mert a motorozási élményt nagyban lerontja a dolog :(
volt korábban egy 350-es xl-em azzal soha nem tapasztaltam ilyet, simán vette a gázt, nagyon jól vezethető gép volt.
elsőre bowden kiszálazódásra gondoltam volna, de ha az akkor álló helyzetben miért nem okoz ez problémát?