Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...10 éve ott lenne....
A fejlett gazdaságban 40 euro egy gumicsere,és az ini asztmája már roncstelepen lenne.
Ezért vettem krosszmotort.
de ha a pályán mentünk volna futóval akkor nem lett volna ennyi különbség, mert avval nem mehetsz 130al csak 80al még ha csalsz is akkor se tudsz menni max 100al, annyit meg tudsz menni a sima utakon is
Egy Szeged-Miskolc tengely kurva sokat lenditene a keleti régioban. Mert jelenleg sanszosabb az m3-m0-m5 kombó plusz százvalahány kilométerrel, mint toronyirányban.
keresztbe pár autóút kellene, akkor vennék is jegyet rá, főleg azért mert nem az én pénzem bánja
de amígy egy 250km út nem lesz 2 órán belüli addig tuti nem veszek semmi plusz jegyeket az útra.......
Az azért nem kevés, ettöl jobb a pályamatrica.
voltunk miskolcon pályán natúr géppel pályán mentünk, vissza alsóbb utakon mert húztuk a rally autót kb óra plusz se volt pedig jumper+ nagy futóval jöttünk
Mint minden fejlett gazdaságban
Pl. Mór és Kisbér között is inkább a szántóföld, ha nincs sár.
Ingyen is legyen,gyors is legyen meg még jó is?
A fa...m nem kéne?
most voltam rajta, egy katasztrófa szar ez a 81es vannak szakaszok hogy 40el ha megy az ember annyi lyuk van az úton
plusz a sok buzi kamion miatt az átlag tempó 75, előzni se igen érdemes mert nem 1 vagy akár 5 kamion van hanem folyamatosan mindenhol
Ne gps alapon nézegesd a menetidöt, a miskolci 20 perc difi már gyöngyösig meglesz.
Bár néhol meglehetösen fostalicska a minöség,meg lssú is.
amúgy épp nézem kb 40 rugó az éves pályadíj ezt a gyerek megkeresi 1 héten belül szóval simán meg lehetne venni, mert szinte minden héten kell vinni valamerre
időben nem lennénk sokkal előrébb pénzben meg több
pl egy miskolci út 20 perccel lenne gyorsabb és +60km , vagy egy zalaegerszegi úton nyernénk kb fél órát kb egyforma megtett úttal
ami azért egy 250+ km utakon elég kevés előny ha a falukban 60al megyek és az úton 100 al kb meg is van az előny
pályán nem tudok gyorsabban menni mert szétesik a műszer, már 130 felé is félek
Azért a Kiskőrös-Győr olyan Budapestet srégen elkerülős a 81-es mint a huzat.

https://www.google.hu/maps/dir...!4m17!4m16!1m5!1m1!1s0x4743b2585dd03b43:0x400c4290c1e16b0!2m2!1d19.2874568!2d46.6224967!1m5!1m1!1s0x476bbf87407ea035:0x400c4290c1e11e0!2m2!1d17.6503974!2d47.6874569!2m2!1b1!2b1!3e0?hl=hu
Az fasza is, de a duna ezen oldalán egy milliméter keresztbe ut nem visz...
Szólhattál volna vagy 300 éve is.
Bár tény hogy van minden útnak nem fizetős alternatívája.
Csak nem gyors..............vagyis lassú.
De ha fillérbaszóskodunk a benzinen és a pályadíjon akkor fel kell kelni előbb.
talán van 50km a kettő együtt
amire megépül én már a rokkantkocsit hajtom csak, a legjobb esetben is
Ott az m8, m9
ha már szakmai
ez a bp központúság egy elbaszott koncepció, de mivel ez már kialakult sok mindent nem lehet kezdeni vele
tény hogy van értelme hogy sok út megy pestre, de azért nem ártana kereszbe is pár rendesebb út........
Ez úgy ahogy van szakmai kérdés.Kinek kedvezzünk,és tereljük át pályára?
Annak aki nap-mint nap ingázik és megy,vagy annak aki csak évente 2x téved arra?
Jó tudom 30 éve tökingyenes volt minden.
De 200 éve meg lóval jártunk és két fakockáért adtak sört.
annak jó aki egy irányba megy.......
pl pestről kurvára megéri szinte bárhová pályán menni
nekem meg beszopás mert a pálya egyrészt fizetős, másrészt meg a méter is több mert ugye többnyire avval kezdődik a pálya hogy kurvára más irányba el kell menni.....
időben többnyire rövidebb de néha csak egy fél órával, de +20-50km táv+3000ft plusz a pályán többet is eszik a kocsi, aztán kurvára nem éri meg
ha ráérek akkor kb mindeig felfedező utakon vagyok néha vannak olyan tsz utak hogy kb senki sem jár arra
azért a gps+ legrövidebb út néha tud csodákat művelni ja és ki van kapcsolva az is hogy nem vigyen földútra
épp számoltam a győri akciót hogy átszámolva benzinre alig több mint 5 literes fogyasztása volt az astrának 3 személlyel mert 8,1 literre jött ki a fogyasztás úgy hogy győrben tekeregtünk a 2 nap alatt kb 30km távot többnyire hideg motorral
a károgóknak, hogy legyen mit rágni: tudtommal 10 évig nem lehet fizetőssé tenni bizonyos szakaszokat
Viszont 5 rugóért Tatától Hatvanig az össze autópálya szakaszt használhatom egy évig.Sőt a tesóm 3x5000-ért teljes évben full mehet Mosonmagyaróvártól hatvanig.
És mivel Nyíregyre az elkövetkező 20 évben nem akar így jobb neki.