A ceed 1,4-esre van már 10000 km es fogyasztási tapasztalat,jórészt autópálya.7,1-7,4.
Az nem egy rossz fogyasztás,a Hastra 1,6 1 literrel többet kér.A G tudja ezt a 7 litert.
de jó lenne szenvedni avval a geci dízellel a melóba járáskor
országos turnéra még elmenne, 5 évente turbócsere és csak dupla annyiért járnék vele mint most az astrával
ellenben lenne mondjuk 6-8 hangszóróm amit amúgy se hallgatnék
nekem a 16szelepes 1.4 van, nem egy erőgép de ha az ember nem lusta váltani jól megy 120ig remekül gyorsul és még csak 3.ban van
sima keverős lpg van benne evvel nem kell szarolni a benzines üzemmel akár gázzal is indítható hosszútávon 8-8,5 liter gázzal elmegy(a mostani győr 8.1 volt) miskolcon amikor voltunk akkor még 8 se volt de oda fos utakon mentünk néha csak 80as tempókkal
melóba járva nyáron 9 liter télen 10 liter felé eszeget, 12 liter volt a legtöbb de akkor rengeteh helyi 5k beüli menetet volt télen
250ezer van benne és hibátlanul üzelel
ennek tükrében nem sok értelme lenne lecserélni egy 1,5+ millás gépre ami ráadásul még többet is eszik és minden alkatrésze drágább
pl egy astra vezérműszíj szett 25 ezer, egy talpas 3500ft féktárcsa 10 ezer stbstbstb
nekem volt 98-03 között 1.4 8 szelepes benzines... akkor is többet evett 5 liternél, ha toltam még német gyártás, nem szar lengyel, nem is volt probléma vele....
amúgy győrben megnéztem egy 3 és egy 5 ajtós ceed autót is, szép is volt meg tetszett is
de az sem eszik 6 liter alatt országúton azóval kicsit húzom még a vételt
ezekkel a cigány autókal mire megyek? ha 5 liter alatt fogyaszt százon akkor érdekelne csak
mondjuk ingázáskor télen felmegy 6 literre, mert kb 10 liter gázt eszik
az igénytelenség ha az újabb kocsi fenntartása és az üzemeltetése is lényegesebben drága?
mert az újabb kocsi maximum szebb lenne, és egy kicsit kényelmesebb
de a kényelem az olyan hogy heti 5x 2x20km távra kell melóba járni, ilyen távokon sok értelme nincs kényelemről beszélni
2 éve szenvedek a cserével, úgy hogy a pénz is meglenne rá szűk 2 millát a héten elő tudnék szedni kocsira
de amíg elmegyek 8-8,5 liter gázzal és nem lóg ki a lábam a kocsiból gazdaságilag értelmetlen lenne lecserélni
bár amikor elmegyek egy nap 4-500km távot azért bevallom az astra kurvára szar: zsibbad a láb a hát a segg........
de még 1-2 hónap és lesz jogsija a gyereknek és nem nekem kell taposni a pedálokat
Kicsi,nem kell sajnálni,keveset fogyaszt,nagy belül.
Az nem egy rossz fogyasztás,a Hastra 1,6 1 literrel többet kér.A G tudja ezt a 7 litert.
országos turnéra még elmenne, 5 évente turbócsere és csak dupla annyiért járnék vele mint most az astrával
ellenben lenne mondjuk 6-8 hangszóróm amit amúgy se hallgatnék
sima keverős lpg van benne evvel nem kell szarolni a benzines üzemmel akár gázzal is indítható hosszútávon 8-8,5 liter gázzal elmegy(a mostani győr 8.1 volt) miskolcon amikor voltunk akkor még 8 se volt de oda fos utakon mentünk néha csak 80as tempókkal
melóba járva nyáron 9 liter télen 10 liter felé eszeget, 12 liter volt a legtöbb de akkor rengeteh helyi 5k beüli menetet volt télen
250ezer van benne és hibátlanul üzelel
ennek tükrében nem sok értelme lenne lecserélni egy 1,5+ millás gépre ami ráadásul még többet is eszik és minden alkatrésze drágább
pl egy astra vezérműszíj szett 25 ezer, egy talpas 3500ft féktárcsa 10 ezer stbstbstb
de az sem eszik 6 liter alatt országúton azóval kicsit húzom még a vételt
mondjuk ingázáskor télen felmegy 6 literre, mert kb 10 liter gázt eszik
https://www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/xc90/volvo_xc90_2.4_d_d5_momentum_automata-12510692
mert az újabb kocsi maximum szebb lenne, és egy kicsit kényelmesebb
de a kényelem az olyan hogy heti 5x 2x20km távra kell melóba járni, ilyen távokon sok értelme nincs kényelemről beszélni
https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/x5/bmw_x5_3.0_automata-12008816
de amíg elmegyek 8-8,5 liter gázzal és nem lóg ki a lábam a kocsiból gazdaságilag értelmetlen lenne lecserélni
bár amikor elmegyek egy nap 4-500km távot azért bevallom az astra kurvára szar: zsibbad a láb a hát a segg........
de még 1-2 hónap és lesz jogsija a gyereknek és nem nekem kell taposni a pedálokat