Persze, ezt vágom. De hát a korából adódoan ez az egy opció van.
Azt is értsm amit irsz hogy mé szar mind. Na ettől tartok.én is, bár már találtam agyonig kimélt hölgy tulajost is, de egyik jobb mint a másik.
Esetleg ha vki tud ajánlható példányt szójon.
Am6 blokk van mindbe van hozzájuk alkatrész, ha veszel valami nagyobb hengeres/karbist simán megy százat majd a lurkó alatt. Meg eszik majd annyit mint egy 250-es mz. :)
semmit, lefosott szar mind
nem azért mert alapból szarok, hanem mert csóró tizenévesek voltak a gazdáik
amúgy a blokk mindben ugyanaz( mármint többféle minarelli) az aprilia más csak az nem minarelli blokk, kicsit erősebb is
nekünk volt egy ideig derbi senda, az én dagadt valagamat is bírta, meglepően stabil váz és elfogadható futómű, a blokk meg olyan amilyen, egy 50estől nem kell csodát várni
engem csak az zavar hogy maxigázon visít mind a két ventillátor benne ilyen 300w tényleges terhelés mellett is
ha a nap süt akkor 5-700w terhelés mellett néha-néha bekapcsol de akkor se maxigázon, 100w terhelésnél megy folyamatosan a ventillátor de nem maxi fordulaton
de ha megkapja a hálózati áramot egyből ordít a venti, és full hideg levegőt fúj ki
Szerintem túl jó a műszer, vagy gyenge a szűrése az inverternek, és a kapcsolóüzemű összetevőt is méri.
Ha nagyon érdekelne a dolog (de nem) akkor egy mérő shunt-el mérném az áramot és feszültséget egy szkópon, és ott látszanak a fázis viszonyok is.
Amúgy a francnak agyalod túl? Működik, az a lényeg nem?
Inverter nem ír ilyesmiket? Az enyémen mér minden ilyesmit.
Ha jó és megbízható a szerelő azt manapság nagyon meg kell becsülni. Akkor ha messze van és drágábban dolgozik, akkor is az lesz az olcsóbb hosszú távon. Sajnos már elég sok a kókler sufnituningos, de akad link rider is rendesen.
https://sherco.hu/motorok-2/sh...