De kijavítottalak. Hát nem érted, azt állítottad feleannyi az olaj bele, hasonlítsd össze azonos márkán belül!a másik, ha a lidl saját olaja hozza specifikációt akkor azt is bele lehet rakni mert tudni fogja azt amit kell.
adok egy kannával 15 ért ha ennyire árérzékeny vagy
nem vitték el a motorral....
idióták.....
50 ezret alkudtak aztán már kiárultam több mint 100 ezret a pótalkatrészekből és még mindig van vagy 50 ezernyi kacat
Jó drága az olaj. Eneosból a hozzávaló bőven fele ennyibe kerül.
Meg az óradíj is húzós, de gyanítom a szűrők is olcsóbbak a UNIX-ban, még kisker áron is. Ráadásul a multkor eredeti Toyotát hoztak nekem.
Még egyszer leírom, egy szót nem ejtettem a passatról. És még valami, tökmi degy milyen olaj, a specifikáció a lényeg, ha az olaj megfelel az adott specifikációnak akkor az jó, a többi csak hülye berögződés,ha az étolaj megkapja az adott specifikációt akkor az is jó bele mert teljesíti a motorhoz tartozó követelményeket.
És figyelj, ki a kutya szólt hozzád?
A mannol egy teszkó szint, védheted ahogy akarod, a féktisztítója is egy batyu szar, tegyed csak bele.
Nálad nagyon be van csípődve a passat felszopása, gondolom imádod… csak halkan jegyzem meg, nekem 2vw-m van, mind a kettő pd. Van mellette hdi is. A hdi sokkal jobb motor mint a pd vagy a cr. Egyetlen hitvány dolga van a hdi-nek, azok a műanyagok
Figyelj, az összehasonlítgatást te kezdted,nem én. Én pont leszarom a te hdi-d gyári olaját, és a passatrol sem ejtettem egy szót sem. És mint ahogy írtam a mannol egy pl, egyébként meg el vagy tévedve ha azt hiszed tescos, elöbb találok ott totalt mint mannolt. Én idáig bármit raktam bele nem volt különbség.
ilyen szóbeli megállapodás volt jogy adják a bukócsövet meg a doboztartót jelentős kedvezménnyel aztán ők szervizelik
szóval az első 3 kb olyan árban lesz mintha én csinálnám itthon
utána majd látjuk hogy állunk a garanciális idővel
a motul jó, ha nem hamis
8-10 éve rengeteg hamis volt mondjuk másból is kb 5 shell olajból 4 hamis volt
nem vagyok motul fan de nekem eddig a motul meg az agip ami mindig tökéletesen teljesített
az agip(eni) régen kb fele voltvmint minden más és teljesen jó
2t váltóba mindig azt tettük még múlt évben is, bírta addig mint a motorex 3x áron
Vigyétek át egy másik szervizbe. Nem mindenhol kötelezően azt rakják bele. Mondjuk a 7100 sem egy olyan hű de tuti olaj mint amennyire hypolják és amennyire drága.
A total viszont a gyári olaja a hdi-nek. Na akkor most hogy állunk ? Az egyiket a gyári olajjal a másikat egy ilyen teszkos olajjal hasonlítsuk össze ?
Hiába hypolod azt a vw dízelt meg pláne a passatot. A b5.5 131lovasa utan a passat egy mélyrepülés.
a gyári mind drága
pl a yamalube is drágább mint a 7100 és erösen kétlem hogy jobb tőle
de mivel garis azt a taknyot kell beletenni, ráadásul jó drága órabérrel
Mert a totalnak nincs pd-be való olaja. A total meg a hdi-nek a gyári olaja. Ha így nézném hogy a vw-be való gyárit akkor lehet 3x-os lenne a szorzó. LM-t vagy Eneost rakok az enyémbe, mind a kettőbe az eneos 200-as hordóból kb 3000/liter.
nem vitték el a motorral....
idióták.....
50 ezret alkudtak aztán már kiárultam több mint 100 ezret a pótalkatrészekből és még mindig van vagy 50 ezernyi kacat
Amúgy faca az olajflame,régvót. 😆
Meg az óradíj is húzós, de gyanítom a szűrők is olcsóbbak a UNIX-ban, még kisker áron is. Ráadásul a multkor eredeti Toyotát hoztak nekem.
Megint leírom, a kutya sem kérdezett, te szóltál bele.
A mannol egy teszkó szint, védheted ahogy akarod, a féktisztítója is egy batyu szar, tegyed csak bele.
Nálad nagyon be van csípődve a passat felszopása, gondolom imádod… csak halkan jegyzem meg, nekem 2vw-m van, mind a kettő pd. Van mellette hdi is. A hdi sokkal jobb motor mint a pd vagy a cr. Egyetlen hitvány dolga van a hdi-nek, azok a műanyagok
még az audihoz adták, aztán valamire el kell használni
szóval az első 3 kb olyan árban lesz mintha én csinálnám itthon
utána majd látjuk hogy állunk a garanciális idővel
a motul jó, ha nem hamis
8-10 éve rengeteg hamis volt mondjuk másból is kb 5 shell olajból 4 hamis volt
nem vagyok motul fan de nekem eddig a motul meg az agip ami mindig tökéletesen teljesített
az agip(eni) régen kb fele voltvmint minden más és teljesen jó
2t váltóba mindig azt tettük még múlt évben is, bírta addig mint a motorex 3x áron
Hiába hypolod azt a vw dízelt meg pláne a passatot. A b5.5 131lovasa utan a passat egy mélyrepülés.
pl a yamalube is drágább mint a 7100 és erösen kétlem hogy jobb tőle
de mivel garis azt a taknyot kell beletenni, ráadásul jó drága órabérrel