még lusta voltam elmenni a biztosítóhoz
az egészet meg kellwne újítani, egyes részeket kivenni stbstb
igazság szerint elég lenne valami nagyon egyszerű, házra tűzkár napcuccra villámkár jégkár
20+ év alatt egy ablakunk nem tört ki semmi értelme az ilyen szaroknak
betörés se ér semmi kb semmi számla nincs meg, plusz 5-10 éves műszaki dolgok már szart se érnek
A full-totál (mért) áltagom 5,46 lassan két év alatt.
Az én országúti tempómban ki lehet jönni 5,0-5,2-vel simán - a többi az a város.
Ha 140-nel tépnék autópályán, az 6,5-7,0 liter lenne. Nekem az elég szép különbség.
Hát abban biztos vagyok, hogy én ilyet soha nem mondtam, hogy villanyautóm van 😅 nem tom, ezt honnét szoptad ki 😂
Egyébként többx kiszámoltam, hogy ennyit mászkálok, még ÍGY SE érné meg nekem villanyosra váltani.
ha kb. 20 éven keresztül minden héten meg kéne tenned az előbb általam mondott útvonalat, te is felmennél a pályára.... az első 200 alkalmat még én is élveztem országúton 😂 (mert akkor épült a pálya)
Mostanában meg a gyerekhez szaladgálok fel, leginkább házfelújítás.
Jártam munka miatt, járok a gyerek miatt - téged egyik sem érint, lényegében nem mész sehova... úgy könnyű kihagyni az autópályát 😂
Ui: a mai útra 6.0 litert írt a fedkomp (de 2-3 decit csal lefelé) Na ezt tudná a pinaorrú? Nem hiszem...
Országúton 100-120, autópályára meg a világ f@száért rá nem mennék. Csak időben lenne kevesebb, megtett útban és elégetett benzinben viszont jóval több. Az én időm nem olyan drága....
Most jöttem haza Pestről, a gugli szerint a teljes út 154 km és 1:34.... nem tudom, hogy számol a gugli, de a fedkompom szerint 156 km volt (ez teljesen elfogadható pontosság) az idő meg 1:31 volt.
Csak az a fura, hogy bel-Budáról a 6-oson viszonylag jól kijöttem, M0 100-120, M5 végig 150 vagy kicsit több, a maradék 50 km országúton meg 120 körül 😅 - így tudtam hozni a Gugli becsült idejét 😂
Bogyónak a fáradt pinással ez 2+ óra lenne...
A 2019 közepén bemutatott VADONATÚJ modell (turbós, de NEM közvetlen befecskendezéses motorral) megfelelt az akkor érvényes rendeleteknek, máskülönben nem kaphatott volna típusengedélyt. 2021 közepéig ezzel a motorral készült, és helyezték őket forgalomba.
A nagyobbik, négyhengeres turbómotor (1330 cm3, 130 LE, kizárólag automata váltóval) már akkor direkbefecsis volt, és már akkor DPF-fel forgalmazták.
Néztük azt is, de több okból nem lett, elsősorban, hogy egyik vejem nem hajlandó beleülni a másik fő ok, hogy azokért a szarokért szemmel nem látható összeggel kértek kevesebbet egy sokkal gagyibb tartalommal mint a pinásért.
2019 októberben gördült le a gyártószalagról a legelső Clio 5. (Az enyém 2019 decemberi)
Sanyibá autója meg 2020-ban gyártódott, de az még az előző modell, amit 2012-ben mutattak be, de gyártásban meradt 2020 végéig). Az övé is háromhengeres turbós, de nem ezres, hanem 900 köbcis.
nekem alapból mindig igazam van(kezeit széttáró) mögöttem jöhet a biciklista is nem fog büdös levegőt a tüdejére szívni zéró a kibocsájtás, bogyóétól megdöglik a benzingőzbe 😅 Azt állandóan a dízelen hisztizik egy modern busznak nincs annyi kibocsájtása mint a pöcsköszörű szarjának(fetrengős)
lehet, hogy a gyártások 18 előttiek csak porosodtak egy kicsit valamelyik raktárba. Simán lehet ilyen(gondolkodós) Bogyóén nem lepődnék meg ha 16 ban gyártották volna és eladták neki mint 20-as modell látták, hogy vén is, beteg is, bolond is rásózták, sima liba(kezeit széttáró) Tsanyit meg csak simán nem érdekelte mind1 mit használ az asszony(kezeit széttáró)
Tényleg....? Nem is írtam ilyet. Károsanyag kibocsájtást általánoaítottam, miután azt írtad hogy a co-tól csak meleg lesz, akkor a kormot meg megkötik a környezetben megtalálható anyagok.
az egészet meg kellwne újítani, egyes részeket kivenni stbstb
igazság szerint elég lenne valami nagyon egyszerű, házra tűzkár napcuccra villámkár jégkár
20+ év alatt egy ablakunk nem tört ki semmi értelme az ilyen szaroknak
betörés se ér semmi kb semmi számla nincs meg, plusz 5-10 éves műszaki dolgok már szart se érnek
nem lett volna gond számolgatni a megtérülést
Ablakok, tetők, autók mentek szarrá.
Az én országúti tempómban ki lehet jönni 5,0-5,2-vel simán - a többi az a város.
Ha 140-nel tépnék autópályán, az 6,5-7,0 liter lenne. Nekem az elég szép különbség.
Egyébként többx kiszámoltam, hogy ennyit mászkálok, még ÍGY SE érné meg nekem villanyosra váltani.
Mostanában meg a gyerekhez szaladgálok fel, leginkább házfelújítás.
Jártam munka miatt, járok a gyerek miatt - téged egyik sem érint, lényegében nem mész sehova... úgy könnyű kihagyni az autópályát 😂
Ui: a mai útra 6.0 litert írt a fedkomp (de 2-3 decit csal lefelé) Na ezt tudná a pinaorrú? Nem hiszem...
Csak az a fura, hogy bel-Budáról a 6-oson viszonylag jól kijöttem, M0 100-120, M5 végig 150 vagy kicsit több, a maradék 50 km országúton meg 120 körül 😅 - így tudtam hozni a Gugli becsült idejét 😂
Bogyónak a fáradt pinással ez 2+ óra lenne...
A nagyobbik, négyhengeres turbómotor (1330 cm3, 130 LE, kizárólag automata váltóval) már akkor direkbefecsis volt, és már akkor DPF-fel forgalmazták.
Sanyibá autója meg 2020-ban gyártódott, de az még az előző modell, amit 2012-ben mutattak be, de gyártásban meradt 2020 végéig). Az övé is háromhengeres turbós, de nem ezres, hanem 900 köbcis.