Ez a kis xar Dacia pont semmire nem jó:
- Nagyvárosban (belvárosban) élhetetlen, mert nem lehet gyorstölteni.
- Hosszabb vidéki utakhoz kevés a hatótávja és a teljesítménye / valamint a mérete, komfortja.
Marad az agglomerációból (kertes házból) rövidebb napi ingázásra a nagyvárosba és vissza - utána meg lassú töltés otthon. Bizonyos embereknek / élethelyzetekben megfelelő lehet (ha van mellette "rendes" autó is), de nem ez a villanyautózás jövője, az tuti.
na de a lényeg
igazándiból ez csak a "hallottam az ismerős ismerősétől" kategória
ellenben egy hálózat építő démászos mondta
a 100%-os napelemes támogatásnál az lesz a fő cél hogy ingyen termeli be a villanyt a hálózatba
amit épp elhasznál az lesz ingyen de nem számol plusz zsetont
az 50%-nál meg a céges támogatásoknál erről még egyenlőre nincs szó, de tervben van olyan dolog is hogy amikor nem kell a napelemes villany akkor hiába süt a nap nem fogják betermeltetni
amúgy nagyon utálják a napelemeket, állítólag elég nagy feszültség ingadozásokat produkálnak hálózati szinten
Nagy valoszinuseggel ja.
Ami bekavshst ha a kinai tarol az elrktromos autoival.
Dompingaron vannak nyomoronc bohockocsijai,az europai meg nem fanyalodik ra,mer szokva van a peemiumra.
De ha nincs,illetve europainak is draga lesz ra fog.
Nomeg a kinai megtamogatva okcson vasarolt orosz nyersanyaggal elegge beakaszt a draga LNG,vel es alapanyaggal,agyonextrazott mar nem tamogatott rohadtul lenyomott versenykepessegu europai gyartasnak.
Mondjuk ha nekiallnak vamokkal szemetkedni akkor meg a szabadkereskedelem szopja be.
De valszeg meg fogja erni itthagyni ezt az elmebeteg uniot ha nem ternek eszhez a jelenlegi vezetok.
Nyugi,amint visszavágja a német a támogatásokat jövőre lesz szabad készlet.
Igaz kurvadrágán.
A másik hogy kiesik a ruszki nikkelexport,még basz az árakra egy adaggal.
Van néhány eladó ilyen most. Aki állami támogatással vette meg az asszem el sem adhatja 3 évig(gondolkodós) Ilyen autót meg hát ugye mindenki állami támogatással vett meg 😊
Szerintem az lehet, hogy kicsengették a foglalót aztán nem fizették ki a vételárat így benragadt az autó + bukott az állami támogatás is. Én erre gondolok(szemeit körbeforgató) Vagy mondjuk ebbe van 50 km-er. Szóval ez simán lehetett a szalonautó amit próbálbagttak azt most az autókereskedés próbál meg túladni rajta(kezeit széttáró) 7 misiért nem tudom,hogy mekkora lesz a sor érte bár hülyét mindig találni 😆 Igazából ha az új elektromos autó árakat nézzük akkor 7 misiért nagyon messze a legolcsóbb elektromos kisautó. 12 alatt már nem kapni kategóriájában(kezeit széttáró)
Párszor már leírtam. E gem ez nem idegesít, nem fröcsögök. Szimplán belemegyek a játékába, tudatosan amig erre van kedvem és energiám. Én ezért nem tiltok pl senkit. Neki hitvány élete van, magánélet nincs egy bontásra szoruló épületbe tengeti mindennapjait neki erre van szüksége, így tud kiteljesedni hogy trollkodik, én meg ebben partner vagyok ezáltal segítek neki. Ez ennyi nem több.
Zoli unatkozik, és egy köcsög troll, ez tök egyértelmű mindenkinek. NÉHA mindenkit fel lehet baszni, de te MINDIG ugrasz, és szórakoztatod minden alkalommal. Soha nem tanulsz. Zoli megnyom néhány gombot és te máris tiszta ideg vagy és fröcsögsz.
Nem lenne érdemes ezen változtatnod?
Vagy te ezt élvezed valójában?
Ez mit mond el rólad?
- Nagyvárosban (belvárosban) élhetetlen, mert nem lehet gyorstölteni.
- Hosszabb vidéki utakhoz kevés a hatótávja és a teljesítménye / valamint a mérete, komfortja.
Marad az agglomerációból (kertes házból) rövidebb napi ingázásra a nagyvárosba és vissza - utána meg lassú töltés otthon. Bizonyos embereknek / élethelyzetekben megfelelő lehet (ha van mellette "rendes" autó is), de nem ez a villanyautózás jövője, az tuti.
igazándiból ez csak a "hallottam az ismerős ismerősétől" kategória
ellenben egy hálózat építő démászos mondta
a 100%-os napelemes támogatásnál az lesz a fő cél hogy ingyen termeli be a villanyt a hálózatba
amit épp elhasznál az lesz ingyen de nem számol plusz zsetont
az 50%-nál meg a céges támogatásoknál erről még egyenlőre nincs szó, de tervben van olyan dolog is hogy amikor nem kell a napelemes villany akkor hiába süt a nap nem fogják betermeltetni
amúgy nagyon utálják a napelemeket, állítólag elég nagy feszültség ingadozásokat produkálnak hálózati szinten
akkor már inkább egy elektromos moped autó 3 ért
ha már ennyire fontos a villanyos kocsis buziskodás
Ami bekavshst ha a kinai tarol az elrktromos autoival.
Dompingaron vannak nyomoronc bohockocsijai,az europai meg nem fanyalodik ra,mer szokva van a peemiumra.
De ha nincs,illetve europainak is draga lesz ra fog.
Nomeg a kinai megtamogatva okcson vasarolt orosz nyersanyaggal elegge beakaszt a draga LNG,vel es alapanyaggal,agyonextrazott mar nem tamogatott rohadtul lenyomott versenykepessegu europai gyartasnak.
Mondjuk ha nekiallnak vamokkal szemetkedni akkor meg a szabadkereskedelem szopja be.
De valszeg meg fogja erni itthagyni ezt az elmebeteg uniot ha nem ternek eszhez a jelenlegi vezetok.
Igaz kurvadrágán.
A másik hogy kiesik a ruszki nikkelexport,még basz az árakra egy adaggal.
Szerintem az lehet, hogy kicsengették a foglalót aztán nem fizették ki a vételárat így benragadt az autó + bukott az állami támogatás is. Én erre gondolok(szemeit körbeforgató) Vagy mondjuk ebbe van 50 km-er. Szóval ez simán lehetett a szalonautó amit próbálbagttak azt most az autókereskedés próbál meg túladni rajta(kezeit széttáró) 7 misiért nem tudom,hogy mekkora lesz a sor érte bár hülyét mindig találni 😆 Igazából ha az új elektromos autó árakat nézzük akkor 7 misiért nagyon messze a legolcsóbb elektromos kisautó. 12 alatt már nem kapni kategóriájában(kezeit széttáró)
Minek ragozod ennyire?
Nem lenne érdemes ezen változtatnod?
Vagy te ezt élvezed valójában?
Ez mit mond el rólad?
Raizgultal te ahogy latom,ez bizonyitja hogy igazam van.