Labortap aramkorbol csinaltam a sajatomat, en vagyok a mikrocsip, ami eldonti, hogy csepptoltok, gyorstoltok, li-iont, lifepo-t vagy vrla-t toltok, fullra vagy tarolora.
Ha ezeken joforman semmi nem allithato kezzel, akkor nem nagyon volna ertelme vennem egy ilyet is.
Nekem 2 db teljesen egyforma, békebeli (de tirisztoros, félautomata) ruszki töltőm is volt. Az egyiket az öcsémnek ajándékoztam vagy 8-10 éve, utána pár héttel a másikat meg "eltapostam" (ráejtettem valami kurva nehéz vasat a sufniban, és összetört az egész). Amikor kellett volna (a motorhoz), akkor vettem az Aldis automatát, ami azóta is hibátlanul működik (csak a kocsihoz kicsi és lassú).
enyém tuning mert ilyen híd van benne mert kiolvasztottam a gyárit : https://www.tme.eu/hu/details/...
20 ampert simán tud leadni, üresjárati kicsit sok, de egy egész kis akkunál is lemegy vállalható értékre, mondjuk a kis akkukat index égőn keresztül töltöttem ha nagyon kellett
Mert az ujaknak mélykisülés elleni védelme van, 10.8 v alatt nem indítja a toltést. Ilyenkor kell nekem is előszednem a ruszkit, vagy egy másik akármilyen kis akkut aminek megvan a 12 v üresjárásija és egy pillanattra rátenni párhuzamosan.
Ez is igaz, csak nehéz macerás:) a kicsit kibaszom a motorháztető alá becsukom és el van reggelig. Ha szerencsém van még el se indulok a hosszabbítóval :)
Én a kocsit is a motort is igen ritkán használom, néha hetekig (a motort hónapokig) sem. A motoré magától alig merül, de a kocsiban hiába van 60Ah-s AGM a start/stop miatt, két hét alatt rendesen lemeríti a sok gyári kacat, és akkor nem tudsz még rádiót hallgatni sem, mert letiltja. Nyáron havonta, télen 2-3 hetente rá szoktam tenni a kis töltőt, csak az nagyon sokáig szarakodik vele. Bízom benne, hogy ez 2-3 óra alatt végezni fog.
Az a ruszki szajre tenyleg nem jatekszer. Akartam tavaly effelet venni kez alol, de vagy kurva messze volt elado, vagy a nagy retro divatozas szellemeben araztak be.
én a peca akkujaimat töltögetem, a motorét ha tölteni kell kidobom a picsába
max olyankor töltök rá tavasszal ha egész télen nem használtam, de idén télen már 2x is mentünk így nem kell vele kínlódni
Nem sok: kiválasztod a kívánt programot, aztán azt végig csinálja. Közben 5 percenként megszakítja a töltést, beterheli az akkut pár másodpercre, majd annak az eredménye alapján folytatja, amíg készen nem lesz (ezt látod a feszmérőn, meg hallod a relé kattanását is). Ha végez, akkor meg beáll csepptöltésre. Minden létező védelem benne van, nem tudod tönkre tenni, de az akksit sem.
ez a ruszki olyan löketeket ad hogy minden meggyógyul tőle ami nem robban fel 😁
pl a kis 2ah peca akkumat ha nagyon leseggel a ctek el sem kezdi tölteni, kicsit megcsapatom a ruszkival és egyből tölti az automata ctek
6 és 12 V-os, motor, autó és regeneráló állással.
Motor állásban az is csak 0,8A-rel tölt, kocsi állásban meg asszem 3,5-lel. Azzal reggeltől estig el lehetett szarakodni az autó akksival, bízom benn, hogy ezzel 2-3 óra alatt megvan.
Pápán volt a tenyeszto.Aszondtak ez az alom nagyon okos,de rettento rosszra sikerult.
Erdelybe visziszik ki a komplett almot,de a kan tul nagy a kotorekba.
Kifejezetten akarnok,verpontos idoerzekkel. 😂
3,5 amper elég nagy a motorhoz
nekem 0,8amperes van, az kb 10 éve drágább volt mint a lidl cucc
előtte egy házi volt 0,2-1,2 amperig, 0,2 lépcsőben szabályozható, de olyan drága a vezérlő ic bele, hogy inkább kidobtam, 2x kinyírta a rövidzárlat, nem volt védelme
Labortap aramkorbol csinaltam a sajatomat, en vagyok a mikrocsip, ami eldonti, hogy csepptoltok, gyorstoltok, li-iont, lifepo-t vagy vrla-t toltok, fullra vagy tarolora.
Ha ezeken joforman semmi nem allithato kezzel, akkor nem nagyon volna ertelme vennem egy ilyet is.