A kormány és a villahíd közé csináltass távtartókat, mert csak akkor tudod leültetni. Vagy egy másik villahíd kell, valami ilyesmi. Vagy le kell vágni a belsőcsőből. . .
Akkor jól emlékeztem. Amu külföldön a benzin is más. Egyszer széthúztam egy német meg egy magyar blokkot, ami kb azonos kilométert tartalmazott. Hát kb fele annyi égésdzsuva volt a német blokkban.
Igen, ugyanis a kerozin a gázolaj és a benzin közötti frakció, egy ún. könnyűolaj. Hallottam olyanról is, hogy a magyar gázolajszabvány rosszabb mint a nyugati, ajánlatos házilag adalékolni a magyar gázolajat, mert a kenése az adagolóknál rosszabb és az adagolók kifekszenek tőle hamarabb mint "odakinnt".
Csak azt ne felejtsd el, hogy az üzemanyagnak nemcsak meghajtási feladata van, hanem kenési is. Különösen a diesel adagolóknál és az injektoroknál. Az alkohol a kenő adalékokat is higítja, lemossa, nem biztos hogy jó megoldás. Az injektortisztító adalék is döntő hányadban könnyűolaj-párlatot tartalmaz, plusz a tisztító adalékot, ami titkos összetevő.
Csabu válaszára, nem kell drága injektortisztítót venni.. az alkohol(E85) is tisztítja cundert rendesen. ha az a baja.
(olyan cuccokat old amit a benzin csak nehezen, vagy egyáltalán nem)
olyannyira hogy ha régi autóba betankolsz sok E85-t akkor a sok retket lehozza mindenhonnan, és eldugul a szűrő .
de pár éves moccnál nemhinném hogy előáll ez a problem.
Kontakthiba? nézd át a csatlakozókat és vezetékeket, nekünk a kocsinknál volt ilyen, légtömegmérő kábeléről leolvadt a borítás, és néha összeért.
Hali
valaki tesztelt már ultrahangos légtömeg mérőt?
vagy csinált már?
Doppler elven működne, jeladó és a detektor közötti átviteli sebességből számolná ki a levegő áramlási sebességét.(lenne hangsebességmérő funkció is , ami a pillanatnyi hangsebességet mérné a szívó torok előtt.
vagy jobb a kapacitív? esetleg izzószálas?
ki milyet ajánl, megbízhatóságra és pontosságra?
Nekem olyan problémám volna, hogy van egy Peugeot Jetforce TSDI típusú injektoros, vízhűtéses robogóm és elég furcsán viselkedik néha.
A betegsége tünetei:
leesik pillanatokra a fordulatszám 7500ról úgy 5-6ezerig, utána ismét "húz",
olyan mitha fulladozna, nem akar menni rendesen
Régen a simsonnál volt ilyen, hogy mikor ráhúztad fuldoklott, állítottál rajta azt jó volt...
Nem tudom mennyire sikerült körülírni a problémát de nagyon megköszönném a segítséget!
Nem tudom sajna mindig nézni a fórumot ezért vágd be kérlek a segítséget egy mailbe is:
Sziasztok!
Teljesen új RevTech DFO (Digital Fuel Optimizer) a powercommanderhez hasonló, csak kézzel állítható az eredeti ár (239 USD) fele alatt eladó. Bármilyen V2-eshez jó.
A Revtech oldalon rajta van az angol leírása.
Email: petars@freemail.hu
vagy voda 9negyvennyolc482nyolc DFO tuning elektronika
Meg azzal a vilahíddal menyire lehet megültetni?
Köszönöm elöre is a választ.
Zsolt