sziasztok! keresek 2007-es R6R-re elektronikát. power commander. akár használt is jó. ha valakinek van eladó, vagy tud, szóljon légyszi, vagy itt vagy email. előre is köszönöm! széles utat!
vasdavid@freemail.hu
Sziasztok.
A segitségeteket szeretném kérni.
Nekem egy cagiva elefantom van és aztszeretném hogy mégjobban pörögjön.
Már teljesen felvan ujjitva meg a dugo könnyitve de még nem az igazi.
A belsörotoros gyujtás az számit neki valamit?
Sziasztok!
Olyan témában kérném, ki tanácsotokat, tapasztalatotokat, hogy mennyire vállnak be a tuningboxok?leginkább azok érdekelnének amelyek pótméteres, vagy előre beprogramozott működési térképel elátottak.( a powercommandert haggyuk, mert ez árban jóval fölöttük áll!)olvastam a márciúsi Superbikeban egy srácról aki egy pótmétres levegő hömérséklet érzékelőt szerelt fel a mocijára, és az eddigi tempóit igen csak megdobta a pályázások során, pedig csak néhány ezres cucc volt, nem is egy nagy érvágás....akinek van valami infója ezekről legyen oly kedves ossza meg velem.
Üdv mindenkinek.........
Hát nem árt ha erősseb lesz a főtengelyed!A gyári főtengely csak az 50-es hengerhez van tervezve!Tudom ajánlani az RMS Racing főtengelyt ,ami nem drága még is nagyon ott van
Sok sikert!
Sziasztok!
Használ valaki "DNA" sportlégszűrőt?
Konkrétan "BMC"-t szerettem volna rendelni,csak h az sajna nincs nekik,így ezt a típust ajánlották helyette.
A BMC-t ajánlották annó,sajnos a DNA-t nem ismerem.
Köszönöm.
Üdv.M
Azt szeretném kérdezni hogy főtengelyt érdemes-e könnyíteni? Mennyire bírná, mert úgy tudom hogy leesztergálják és kiparafázzák. Ettől mekkora teljesítmény növekedést várhatok úgy értem mennyivel pörögne jobban? Ha tud ezzel kapcsolatban valaki valamit az leírhatná.
Megmondom őszintén nem tom! Akitől vettem az azt mondta hogy 131 Le -t mértek padon!(bár a papírt nem láttam róla!)Így nem is hiszem el hogy olyan erős lenne! Az Akrapovic rendszert már eladtam róla! A motort a Maxx-Power-ben építették! Full pályára! Versenyezni akartak vele de közben kijött az SP1 ! Így ezt elvetették!
Alul gyári állapotban jobban ment!A DynoJet+ K&N + Akrapovic -Középen és felül ment igazán!Alul 3500-ig sokkal szarabb volt mint a gyári! A fogyasztása meg gyáriban 7-8 Liter Úgy hogy minden benne volt volt úgy hogy 5,25 L volt a legkevesebb amit kihoztam belőle! Igaz ez az Osztrák Alpokban!Átlagban 6-ot evett!Most hogy az Akra nincs rajta (mingen más igen), van rajta két gyári dob átalakított SP2 leömlővel!Így eszik 6-7 liter között!
heló! Neked mennyit dobott a vasadon? mondjuk a tied ahogy láttam 1000-es , azért azt jobban +tudja tolni mint az én kis 600-om . AZT kérdezném még,hogy elég a dob vagy égész rendszert kellene cserélnem,mert yoshi dob van rajta csak héjj csere volt mert be volt horpadva. Gondolom többet számít mintha a gyári lenne rajta.
Hali.Én innen szeretnék vásárolni mindent ha lesz rá lóvém:www.agomotors.hu
Egy cimborámnak is ők tuningolták a K5 -ös gixxerét és asszem 206 pacit ki is hoztak belőle
De kawa fané ez az üzlet!
Nem feltétlen fog többet kajálni!Ha veszel bele K&N szűrőt + DynoJet kit-et + egy nyitott kipufogó könnyen előfordulhat hogy kevesebbet eszik!Nekem a VTR kevesebbet evett!
csak a fúvókákat kell kicserélni és ényi az egész ,ha ezt elöbb tom már rég beszereltem volna ! de állitólag sokkal jobban fog kajolni. Hálás kösz a segitségért!
Rendelem ezért a szállítás kb. 1 hét.
Tel:06-20-9315-930
Ár:70.000..-Ft