szia neked mennyi lenne a reális ár mondj rá egy árat és biztos megegyezünk
csak este tudom megmérni de amúgy nagyon jó állapotban van alig volt használva pontosan nem tudom mire való szerintem is vespara
kösz
martin
Életveszélyesen el tud kezdeni ostorozni a furómű. Merem remélni hogy segít rajta a lengéscsillapító, mert már 2-3 hónapja dolgozom rajta. A Hiperpro-nak van egy compakt megoldása azt igyekszem megvalósítani.
Ha itthon csak a duplája akkor nem! Támogasd az itthoni kereskedőket.
Régóta foglalkoztat a gondolat engemet is, de még nem ült össze limitre a gyári, hogy cserélnem kéne. Amúgy meg a lineáris telokkal is bárhova el lehet jutni, annyira nem szarok. Amúgy meg az egész motor futóműve olyan mint egy zselékocka, ez sem sokat segít rajta. nagy sebességnél szitál az eleje, kanyarokban csavarodik a váz. de ez mind a retro érzés kelléke. Ettől "tökéletes" ez a gép, hogy nem sinen huzzák, hanem lovas probálja kordában tartani.
De kár róla többet fecsegni. Hajtani kell. (Egy kormánytelonak nagyobb értelmét látom.)
Köszönöm, tök jó ez a német oldal! Ennyibe kerül komplett? Itthon a duplájáért van!? Az enyém 2003-as évjárat de már a 2004-es modell, mind1 K3-as, igaz? Érdemes kint megvenni, mi?
Már le volt szedve a henger és a dugó teteje a szívó oldal felől van meg kenődve a gyűrűknél és ennyi a dugó baja akkor olyan nagy fúvókát tegyek bele. Köszönöm az eddigi segítséget
A leírtak alapján valami a henger, dugó, hengerfej öszhangal lesz valami gond, érdemes lenne levenni a hengert és megnézni a dugót hol van elszínezőbés, beégés esetleg és újra átgondolni hogy minden jól van e elkészítve, behézagolva stb.
Az is fura hogy "csak" ekkora fúvóka van benne, nekem az etz annó hasonló átalakításokkal 120-as fúvókával 140-145 öt tudott.
Hasonló gondal már találkoztam amúgy de az gyári mz-nél volt akkor a főtengely vég volt elgördülve egy leheletnyit a gyújtás felől!
Hali!
Érdemes hozzányúlni a gyári hengerfejhez is, de nem muszáj.
Érdemes egy kicsit szélesíteni rajta (prés sávot) hogy jobb legyen a gáz áramlás.
Ha ez megvan lehet ültetni is rajta, stb, de ezt csak szakira bízd.
Nem tudjátok h mi a baja nekem TS 125 öm van fellett furva 150esre, 125ös hengerfej, felömlők megnagyobítva, átömlők szintén, a blokk tömbből aza kis lépcső(nem tudom máshogy mondani) ki szedve, a forgatyúsházban szűkítő, a dugó alja a szívó oldal felöl kb 2mm le lett szedve és le csiszolva homorúra és a dugó teteje az olaj miatt beszúrva a gyúrűknél, 24 es karbi van rajta 85 ös főfúvókával (így olyan 3 litert eszik ) azért ekkora van benne mert volt benne 90es, 95 ös is és vagy 4-5 litert evett és nem ment jobban . A problámám pedig az h 110 és 120(itt a vége neki és innen már ha húzom neki akkor nem megy )között elkezd csörögni a blokk és nem ragad meg hanem szépen lassan elmegy belőle az erő és akkor ragad meg de nem hagyom neki mert vissza engedem a gázt és akkor meg jár alapjáraton mert be indul rugásra tettem már rá 150 es hengerfejet és akkor meg hamarabb csinálja. Apa motor szerelő és járt tuning suliba is pestre és ő csinálta meg a motort és mondta h kérdezzem körbe fórumokat. Előre is köszi mert fontos lennni
Nem kell papiron a hengerfejet megváltozatatni mert pl ha 150 ccm es morornál rá mehet a 125ös hengerfej és nagyobb a komperszió benne de amikor rá teszed a hengerfejet akkor ki derül h rá megy e egyáltalán és ha rá megy akkor meg kell nézni h mekkora a hézag a gyergyánál az égéstérbe forrasztó ónt kell bele dugni és a motort kézzel felső holdpontra tenni és akkor ki derül h mekkora a hézag ha van kérdés akkor MSN en válaszolok de egy szerelő többet tud segíteni
Sziasztok!
Tudnátok nekem abba segíteni hogy Gilera Rc 50-hez keresnék 70-es hengert vagy 50-est ami már perselyezett vagy nem. Esetleg van valami ami csereszavatos vele? Vagy Gilera 503-as hengert esetleg?
Előre is köszönöm.
juhnor@citromail.hu
Helló!Hozzáértők segítségét szeretném kérni,a motorom hengerét szeretném felfúrni 180 ccm-re.Mivel a dugatyú átméröje változik ezáltal a hengerfejjel is kell babrálni? Vagy az maradhat gyárilag......a képen látható a már felfurt henger! válaszotokat elöre köszönöm,a negatív hozzászólásokkal mellőzetek....
Sziasztok azt szeretném kérdezni, hogy a streetfighter robogókon, mi az az idom, ami a hátulján van, és arra is szoktak kiállni, meg mikor fentvan 1keréken az leér a földre ráálnak és úgy pörgetik a motort, meg arra is jó, hogy ha egykerekeznek akkor ne essenek hátra.
Ez az: de nemtudom mi a neve, és azt se, hogy hol lehetne beszerezni:
Válaszaitokat előre is köszönöm, esetleg ha vásárolni nemlehet, akkor a nevét, meg a készítése módját, hogy otthon hogyan lehetne megcsinálni... Egyébként Aprilia SR 50 Factoryra kéne. Köszi, Imi.
Eladó Derbi Senda DRD Limited SM "50" Full mhr team 2 szettel + polini versenygyujtással (világitás is van hozzá)megegyezéses alapon (22+ Le), 1500 KM-t futott alig használt(sajnos, időhiány + kategóriát kinőttem) vagy akár full optikai tuninggal de full gyárilag, belezett kipuffal, az 1500 km-es mhr team 2-es szett komplett eladó esetleg alkatrészenként is! Van minden, persze az összes termék HIGH-END szigoruan tehát legjobb minőség henger, kipuff, főtengely, membránházak, lapok, verseny gyujtás karbi légszürő stb.. érdeklődni.: mastertuning-dealer@hotmail.com vagy hcsabi23@freemail.hu
Üdv Urak
Milyen anyagból érdemes átlátszó kuplung oldali fedelet készíteni? Gondolom hőre lágyuló, hőre keményedő anyagok kizárva. Lexan nevű anyagrol olvastam valahol, de nem sok infót találtam róla. Esetleg akril?
csak este tudom megmérni de amúgy nagyon jó állapotban van alig volt használva pontosan nem tudom mire való szerintem is vespara
kösz
martin