Biztos jó,ez nekem szubjktív döntés.
Gyári dobbal minden kéthengeresnek varjúkárogás szerű hangot adnak,egy sor 3 és oh good sor 4 egyenletes dohogása-surrogása nyomokban sincs,nekem az tetszik.
Sportdobbal meg fáj a fejem ettől a kéthegeres mittoménmitől ami hangos.
A sor3 orrhangú tutulása az begyün na.Szóval duzzogva megtartom.
Hogy az esa milyen azt passz.Remélem fiatal gépnél nem ázik be a szervója.
Én azért rádobnék plusz pénzt a kiegészítő garira.
Bár szerintem neked elég a 3 év is,egy motor sem marad 5-ig.
Meglátjuk milyen lesz. Mondom, nem ez volt az eredeti terv. Szerencsére a BMW-k elég jól mennek a használtpiacon, úgyhogy ha nagyon nem jönne be, akkor valószínűleg vállalható anyagi kárral ki tudok belőle szállni.
De remélem, hogy bejön majd. Elvileg nyomatékos gép, 92 Nm a csúcsnyomaték, de már 4,5 ezertől folyamatosan legalább 87 Nm áll rendelkezésre.
Futómű (hátul benne van az ESA), fék szerintem rendben lesz. Gyorsváltó (le-fel) is van benne, majd elválik, hogy mennyire jól működik. Az ABS és ASR is dőlésszög-érzékeny, szóval elvileg adott minden ahhoz, hogy egy kellemes motor legyen kanyargós utakra :)
Szia!
Örülök, hogy szereted a Suzukit :)
Még nincs nálam a BMW, de már megjött a kereskedésbe. És igen, nincs már meg Triumph. De nem azért, mert nem szerettem volna.
Hosszú sztori, beszámíttattam, de egy másik BMW-t szerettem volna. Eredetileg egy R 1250 R volt a terv (klasszikus forma, írtó nyomatékos blokk, gondozásmentes kardán ...), de aztán megjelent az új S 1000 R és az még jobban tetszett volna.
Viszont az június előtt nem jött volna meg. Viszont elbizonytalanodtam az 1250 R tekintetében. Csakhogy már le voltam szerződve a kereskedővel. Nem akartam motor nélkül maradni, viszont nem akartam azt sem, hogy vegyek egy ennyire drága motort úgy, hogy az 1000 R jobban tetszik. Így született meg kompomisszumos megoldásként a döntés az F 900 R mellett.
Nem tudom milyen lesz, nincsenek különösebb elvárásaim. Alapvetően biztosan jó motor, dizájnra is tetszik. Remélem hamarosan meglesz a forgalomba helyezés és elhozhatom. Majd beszámolok az első tapasztalatokról :)
Mondjuk pont ha nem figyelnek a lánckereket a csövektől elválasztó dekli fala ami egybe van öntve a deklivel vékony relatíve éles dolog,ha alászorítja valaki és jól meghúzza a két csavart akkor kivághatja.
De faszé nem veszi észre hogy alászorult egy kétcentis gumicső?
Hirtelen ezt a képet találtam.
Szerintem a tágulási tartályhoz.
De ránézek.
Fene tudja,ha közvetlen rendelés angliából,1-2 hét postától függően,most brexit van.
Ha van a kereskedésnek akkor nemgond............ha van.
Bár én ideiglenesen megpatkolnám.Csak én szakbarbár vagyok.
Valszeg,Ott megy fel egy vízcső asszem.Meg a két tank túlfolyó egyí kötegben,a 675-nél a lánckerékdekli úgy volt kialakítva hogy vályatként pont elfért benne a 3 cső,de szopó volt elrendezni,nem emlékszem pontosan de mintha a 765-nej egy ilyen gumis lofasz fogná össze.Este ránézek.
Ugyis neki néne undorodnom egy láncmosásnak.
Gyári dobbal minden kéthengeresnek varjúkárogás szerű hangot adnak,egy sor 3 és oh good sor 4 egyenletes dohogása-surrogása nyomokban sincs,nekem az tetszik.
Sportdobbal meg fáj a fejem ettől a kéthegeres mittoménmitől ami hangos.
A sor3 orrhangú tutulása az begyün na.Szóval duzzogva megtartom.
Hogy az esa milyen azt passz.Remélem fiatal gépnél nem ázik be a szervója.
Én azért rádobnék plusz pénzt a kiegészítő garira.
Bár szerintem neked elég a 3 év is,egy motor sem marad 5-ig.
De remélem, hogy bejön majd. Elvileg nyomatékos gép, 92 Nm a csúcsnyomaték, de már 4,5 ezertől folyamatosan legalább 87 Nm áll rendelkezésre.
Futómű (hátul benne van az ESA), fék szerintem rendben lesz. Gyorsváltó (le-fel) is van benne, majd elválik, hogy mennyire jól működik. Az ABS és ASR is dőlésszög-érzékeny, szóval elvileg adott minden ahhoz, hogy egy kellemes motor legyen kanyargós utakra :)
Örülök, hogy szereted a Suzukit :)
Még nincs nálam a BMW, de már megjött a kereskedésbe. És igen, nincs már meg Triumph. De nem azért, mert nem szerettem volna.
Hosszú sztori, beszámíttattam, de egy másik BMW-t szerettem volna. Eredetileg egy R 1250 R volt a terv (klasszikus forma, írtó nyomatékos blokk, gondozásmentes kardán ...), de aztán megjelent az új S 1000 R és az még jobban tetszett volna.
Viszont az június előtt nem jött volna meg. Viszont elbizonytalanodtam az 1250 R tekintetében. Csakhogy már le voltam szerződve a kereskedővel. Nem akartam motor nélkül maradni, viszont nem akartam azt sem, hogy vegyek egy ennyire drága motort úgy, hogy az 1000 R jobban tetszik. Így született meg kompomisszumos megoldásként a döntés az F 900 R mellett.
Nem tudom milyen lesz, nincsenek különösebb elvárásaim. Alapvetően biztosan jó motor, dizájnra is tetszik. Remélem hamarosan meglesz a forgalomba helyezés és elhozhatom. Majd beszámolok az első tapasztalatokról :)
De faszé nem veszi észre hogy alászorult egy kétcentis gumicső?
Szerintem a tágulási tartályhoz.
De ránézek.
Fene tudja,ha közvetlen rendelés angliából,1-2 hét postától függően,most brexit van.
Ha van a kereskedésnek akkor nemgond............ha van.
Bár én ideiglenesen megpatkolnám.Csak én szakbarbár vagyok.
Ugyis neki néne undorodnom egy láncmosásnak.