Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nagyon hú... meg há...
Mert szip
XC a kroszcáuntri míg az xr az BMW
Dehogynem 1xü
Azt veszed ami A tecc. Vagy B amire futja
Jó hosszú a 7vége . Idő mint homok
Ja,hülye angolok,angol hülyék.

Most vátozott sima 900 meg GT meg Rally és GT pro meg Rally pro.Esse eccerű.
Nekem van ősküllős!
Na, ebbe is belezavarodsz. Akkor nem sok. 21-es kerék jó szar, de a küllö meg jobb
Baszki,fordítva.Kurvabonyolult.
A kezem nem fér alá,szóval én tank levesz,félrerak.
Xr fűzött terepes 21-es kerék,XC öntött alu 19-es.Asszem.
Más nem nagyon az XRX XCX gazdagabb felszereltség de meg nem mondom mi pontosan.
Mi a különbség az xc és az xr közt?
Hát igen rendesen tele van szarva bazbiringyókkal. A gyári kitámasztó az bakafaszára nem való. Te mivel szoktad kitámasztani? Én egy darab parkettaszegélyt vágtam támasztéknak.
BMW c1.
Ammi.?................amúgy lelomboz hogy 2,2 alatt nincs tigris.Asszem marad elsőszamban a szürke csacsi.Nem túrístaendózunk.
Ennél csak a c1 zártabb.
Na ez má plexiszörny,hogy a fasz kivan.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/tiger_800/triumph_tiger_800_xr-16204356
Start.Engine.mp4 - konvertálás folyamatban
Eccer csak fent ledz igaz már megoldottuk a piros kapcsoló kérdését.
A régi street egy trehány yamaha érzés nekem a rengeteg kábellel összevissza,és baszott szűk az egész.Az új canbus az egy jól szabott japo,talán a környezetvédelmi bizbasz 30 vákumcsöve riasztó.
Kábel a rengetegben. Duksin bebaszva is max 10perc a légszűrőbetét csere. Nincs a házon semmi csak a 4 fület kell lepattintani azt a kezedben is van a betét.
Itt meg vigyázni kell, de nem kapkodni, meg barbárkodni.
Csak bedobom a szívásomat.
A bal oldalon a két nagy szürke 6-9-21 pines sumitomo csati,jelesül a gyujtás és a bal kapcsoló van együtt a kis dudorban bal oldalt.
Na olyan hülyén szűk hely van a légszűrő,a dudor és a SAI vákumkapcsolója táján hogy álandoan igazgatam-bazorgáztam.Persze hogy egy-két vezeték a gyujtáskapcsoló kötegében eltört.
Kicsi az esély rá de lehet itt is ez történt.
Cycleterminálon van ilyen csatlakozó,kicseréltem a vezetékeket,és kapott egy új csatit.Utána nem állt le random menet közben.
Tehát vezetékekkel csinján,nem kell bazirgászni őket.
Oldalsztender csak akkor lehetne ha nem jelezné a motor az üreset se. Gondolom azt csak észrevenné a srác. Kuplung kapcsoló is kizárva, mert akkor meg nem is tekertetne. Csak a tank alatt lehet valami elbaszás. Biztosítékokat nézted azért SzabiZ?
Oldalszkander kapcsolója?
Akkor más se menne