Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ez még nem is rs volt,huhuuu
Akkor ne hidd
Sajnos nem csak ültem rajta meg indítottam azt folyt a nyálam.
És a 1050es kié? Kipróbáltad?
Nem csoda ,a 1050essel nem lenne esélye
Emelkedne az szépen mágnes nélkül is.
Csak arra vigyázz, a motort fel ne emelje!!
Ennyi!
Rad keveset.
Rám is? Igaz lefordult a tankról a tatyóm de visszaraktam kocsisor előzése közben. Már nem hagyom el olyan mágnes van rajta behorpasztja a tankot.
A jargany a kiegeszitoket leszamitva egy az egyben egy daytona 675 minusz 15 lo.
nem veletlen, a szuttyadek meg + 45 lo de inkabb az a +40 Nm.
Szoval almát almával.
A lentebbi speed-el kiegyenlitettebb lenne.
Azert az oszival a laza kerulgetessel elegge lesszakadtunk a fagyizas elott.
Picit varni kellett a tobbiekre.
Jól gargalizál a 675 de azé Cefi ezredes szutyadékja elhasított mellettem miközben nyújtottam a gázbovdenem. Pedig pucsítottam én esküszöm.
Dehogynem gondolta.
Erre nincs nagyon hó de legalább alig.
Viszont a sor4 6kilós spórmocikat eszi a kis gyöszöm. A fene sem gondolta volna.
Meg vehetsz 800-as sor 3 2t hószánt, az durvább.
Az ám, mondtam neki regeljen már be ide, de nem ér rá, folyamatosan a garázsba van ha nem melózik, gondolhatod mekkora sor3 fan. Tetszik neki a kis triplám is. Aszondta megérkeztem, mondom nem tudom, de lehet.
Akko elegedett vele.
Szomszédé. Első tulaja, valamikor régen forgalmazták a márkát kicsiny falunkban. Asszem 130ezer van benne és rohadtul megy.
Kie a 955?
Zolikának készül még a tejfeles doboz, matrinya után még kap lakkot gazdagon.
Azt még befutott a nagy Tripla is a garázssorra.
LSL kuplung-fék karok es deknifedél daytona-speed triple tiger 955i hez!
Öreg szekér ez még egy, dojcse szerelőé volt mikor épült a gyár.
Új dizájn a szerszámos kocsimon.