Ezt azért ha megengeded kétségbe vonom.
A 2000 előtti karburátoros főleg a gsxr széria az a kisujjában van,minden évjárat legaprópp részlete is a fejében van.Ez mind jó.
Viszont 2000 után főleg inyektoros modellek esetében olyan alapvető tudásbeli hiányok vannak hogy néha csak pislogok.
Ami nem is lenne akkora gond,mindenki képezi magát és semmi sem rögtön jön.De akkor arc van mellé hogy egy cat 797F is eltörpül mellé.
És akkor a "magánvéleményes" agymenések amiket lejt alapvető tipusismeret nélkül.Te jó ég.
Ennél a speednél is nyomja a süket dumát az 5 millióval,a 20 éves lerúgott japo alkatrészek emlegetésével,meg a vfr lengőkarral meg a hiteles tulajokkal.
Konkrétan nem igaz amit állít,minden 1000 naked kb 150 ló mostanában és mind 4-5 millió,és a japok is küzdenek konstrukciós hibákkal,mindnek rövid a fara és mind KBY,showa,öhlins elemekkel meg densoval,marellivel és még a fene tudja mivel jön ki a gyárból.Tehát ezt fikázni nulla tapasztalattal olyan mint tengerbe hugyozni.
KB ennyi.Az már csak hab a tortán hogy odamegy valaki egy tényleg dédelgetett,szeretett vackával és nyílt színen ilyen szinten szarozni és még élvezi is a tulaj.Huhh ez azért fura.
Az rendben hogy van magánvélemény,egy profi ezt nem mondja el.Az hogy konkrét tipushibák vannak,ez is tényszerűen közölve lmegy,de ilyen tálalásban.Kösz nem van egy halom jó szerelő máshol.Ha te oda szeretnéd vinni hozzá ám legyen.Én a kotvány CBR-emet sem,bármilyen profi szerelő is legyen.
A tasi bácsi igen érdekes.30 éves GSXr1000 eseken nevelkedett.Egy 10 éves angol motor neki soha semmilyen szín alatt nem lesz jó.A vicc az hogy magyarázza a 20 éves levetett japo technikát oszt egy denso önindítót lobogtat.
Bár beleműtött egy másik önindítót nem ez a gondja a motornak,megjavítani nem javította meg.
El kell engedni őt.
vagy a balatoni haz meg 15 eves S merci a cel?
A 2000 előtti karburátoros főleg a gsxr széria az a kisujjában van,minden évjárat legaprópp részlete is a fejében van.Ez mind jó.
Viszont 2000 után főleg inyektoros modellek esetében olyan alapvető tudásbeli hiányok vannak hogy néha csak pislogok.
Ami nem is lenne akkora gond,mindenki képezi magát és semmi sem rögtön jön.De akkor arc van mellé hogy egy cat 797F is eltörpül mellé.
És akkor a "magánvéleményes" agymenések amiket lejt alapvető tipusismeret nélkül.Te jó ég.
Ennél a speednél is nyomja a süket dumát az 5 millióval,a 20 éves lerúgott japo alkatrészek emlegetésével,meg a vfr lengőkarral meg a hiteles tulajokkal.
Konkrétan nem igaz amit állít,minden 1000 naked kb 150 ló mostanában és mind 4-5 millió,és a japok is küzdenek konstrukciós hibákkal,mindnek rövid a fara és mind KBY,showa,öhlins elemekkel meg densoval,marellivel és még a fene tudja mivel jön ki a gyárból.Tehát ezt fikázni nulla tapasztalattal olyan mint tengerbe hugyozni.
KB ennyi.Az már csak hab a tortán hogy odamegy valaki egy tényleg dédelgetett,szeretett vackával és nyílt színen ilyen szinten szarozni és még élvezi is a tulaj.Huhh ez azért fura.
Az rendben hogy van magánvélemény,egy profi ezt nem mondja el.Az hogy konkrét tipushibák vannak,ez is tényszerűen közölve lmegy,de ilyen tálalásban.Kösz nem van egy halom jó szerelő máshol.Ha te oda szeretnéd vinni hozzá ám legyen.Én a kotvány CBR-emet sem,bármilyen profi szerelő is legyen.
Megtudja javítani csupán 150.000ft a 2 alkatrész
Bár beleműtött egy másik önindítót nem ez a gondja a motornak,megjavítani nem javította meg.
El kell engedni őt.
Annyi hulyeseget hordott ossze ma is errol a feher speedrol hogy mar csak rohogok.
https://www.facebook.com/29970...