Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd meg azt a duál féket megegyszer, valami elkerulte a figyelmed
hova jutott? mert en azt se latom hogy kulon lenne egy szervize, csupan a garazsban mokol.
vagy a balatoni haz meg 15 eves S merci a cel?
Hova jutott? Szerelő a GP-ben?
Ez komolyan gondolod? A dual fék működésével nincs tisztában.
Ezt azért ha megengeded kétségbe vonom.
A 2000 előtti karburátoros főleg a gsxr széria az a kisujjában van,minden évjárat legaprópp részlete is a fejében van.Ez mind jó.
Viszont 2000 után főleg inyektoros modellek esetében olyan alapvető tudásbeli hiányok vannak hogy néha csak pislogok.
Ami nem is lenne akkora gond,mindenki képezi magát és semmi sem rögtön jön.De akkor arc van mellé hogy egy cat 797F is eltörpül mellé.
És akkor a "magánvéleményes" agymenések amiket lejt alapvető tipusismeret nélkül.Te jó ég.
Ennél a speednél is nyomja a süket dumát az 5 millióval,a 20 éves lerúgott japo alkatrészek emlegetésével,meg a vfr lengőkarral meg a hiteles tulajokkal.
Konkrétan nem igaz amit állít,minden 1000 naked kb 150 ló mostanában és mind 4-5 millió,és a japok is küzdenek konstrukciós hibákkal,mindnek rövid a fara és mind KBY,showa,öhlins elemekkel meg densoval,marellivel és még a fene tudja mivel jön ki a gyárból.Tehát ezt fikázni nulla tapasztalattal olyan mint tengerbe hugyozni.
KB ennyi.Az már csak hab a tortán hogy odamegy valaki egy tényleg dédelgetett,szeretett vackával és nyílt színen ilyen szinten szarozni és még élvezi is a tulaj.Huhh ez azért fura.
Az rendben hogy van magánvélemény,egy profi ezt nem mondja el.Az hogy konkrét tipushibák vannak,ez is tényszerűen közölve lmegy,de ilyen tálalásban.Kösz nem van egy halom jó szerelő máshol.Ha te oda szeretnéd vinni hozzá ám legyen.Én a kotvány CBR-emet sem,bármilyen profi szerelő is legyen.
De szerelőként szerintem ott van ,és nem hiába jutott oda ahol van hanem ,mert tud
Majd tan 1x mv agustaval kiprobalom
Neha probald ki,nagy elmeny,es szabadda tesz ha nem nyomja a zsebed utana a sok penz.
Azokba nem járok de elhiszem neked
Minden markakereskedesben ilyen arakat talalsz.
Részben igaza van generátor triumph ára 200e a indítómotor ami vacak denso 150e,felszszab os 150e azért vmi tényleg elgurult nalluk,
Ha denso vacak hat vacak ,
Megtudja javítani csupán 150.000ft a 2 alkatrész
Így van. El kell engedni....a 10.-ről szabadesésben
A tasi bácsi igen érdekes.30 éves GSXr1000 eseken nevelkedett.Egy 10 éves angol motor neki soha semmilyen szín alatt nem lesz jó.A vicc az hogy magyarázza a 20 éves levetett japo technikát oszt egy denso önindítót lobogtat.
Bár beleműtött egy másik önindítót nem ez a gondja a motornak,megjavítani nem javította meg.
El kell engedni őt.
Meg Manka helyett inkább a medvével kellett volna hálnia...
Ha már annyira Runcájzt emlegeti, inkább ő is elmehetett volna favágónak
Gondolom a bácsi mindent jobban tud mint a Triumph mérnökei, hisz neki egyedül több diplomája van mint a gyártó mérnökeinek összesen
Baszki tasinak is inkabb nyulakat kene tenyesztenie.
Annyi hulyeseget hordott ossze ma is errol a feher speedrol hogy mar csak rohogok.
Valami valahol mindig elromlik semmi nem tökéletes
És kész a szépség
Köszi
Enyémben ez kerül