Aki meg nem vett Az vegyen ,tenyleg jo bitang jó . speedy tényleg huligán lett ismét ,lehet eladom az enyémet meglátjuk asszony mit szól hozza,gyári arrow jól szól de csak menet közben .1 helyben porgetve mem adja ki
Na ez most kicsit off topic. Ha valamiben jó vagy, ne csináld ingyen. Én személy szerint örülök, hogy Dodor visszatért motoros körökbe. Ennyi pénzért ez a tréning abszolút megéri, és bár egy nagyon jó szándékú, és segítőkész ember vagyok, én sem csinálnám ingyen
Szuper! Még tapasztaltabbaknak is tud újat adni az a tréning. Nem mondott világmegváltó, sose hallott titkokat, de olyan alap dolgoknak a működésére, hogyanjára, miértjére mutatott rá, amikről azt hittem, hogy jól tudom és jól csinálom, közben meg nem. Elsősorban nem gyorsabb lettem, hanem biztosabb, és biztonságosabb. Adott egy nagyon jó alapot tovább fejlődni, gyakorolni, ezért az árért abszolút megérte!
Egy tippem van még, mégpedig a főbiztosíték. Nem rég kellett kicserélnem ugye, mert totál megmakkant a motor, indultam volna el egyszer, és boooooooo mintha kihúzták volna konnektorból. Se kép, se hang, csinálhattam akármit. Tanácsra megnéztem a főbiztosítékot, szanaszéjjel volt égve az egyik lába, tiszta oxid volt, meg buborékos a műanyag része. Kicseréltem, láss csodát egyből jó lett. Viszont ha a biztosíték szét volt, akkor gondolom, hogy a foglalat is hasonló állapotban lehet, azt meg nem néztem meg. És most egy megállásnál megint eljátszotta a Dodor tréningről hazafelé, hogy leállítottam, indítanám be és se kép se hang. Ugye egyből gondoltam mi a gond, ülés le, megböktem a főbizt házát és egyből visszajött, magyarul nem érintkezik rendesen. Lehet, hogy nem is a töltésemmel van a baj, hanem a főbiztosítéknál valami nem érintkezik rendesen, és az akksi a generátortól hol kap töltést, hol nem. 2 hete is csinált olyat, hogy indultam és le volt nullázva az óra, meg a napi számlálók, olyat meg akkor csinál, ha megszakad a fő kör az akksival, szóval megint csak főbiztosíték.
Köszönöm a tanácsot, remélem jól gondolom, hogy ez a baj. Okozhatja vajon ez a szarul érintkezés azt, hogy nem bír leforogni 14ig? I sure hope so.
Üdv! Tudtok esetleg jó bontót vagy kontaktot street triple alkatrészekre? 2010-es, sima, nem "R" Jobbos tükör, jobbos, azaz első fékkar befogó félkör konzolja kéne, az eltolt furatos, illetve a balos, azaz a kuplungkaré is, azon van a balos tükör menete is, illetve jobbis lfaceliftes, vagyis a légyszemű lámpa.illetva az újabb, vagyis 2010 utáni 2 gombos műszerfal.
Nem, nem elestem, hanem a műhelyben kitoláskor sikerült az aknába billentenem....
Vitka előbb mindenképp ha van töltés probléma azt old meg. Tud érdekes jelenségeket okozni a járműveknél. Ha nincs töltés akár az is okozhatja hogy nem forogja le magát. Egy valamire való multiméterrel mérj alapjáraton meg emelt fordulaton is töltés feszültséget ahogy Zoli is mondta. A fedél szerelésből meg nem adódhat ilyen baj, mert ha jól összeraktad kellene lennie, ha meg rosszul akkor meg totál nem lenne töltés TPS reset ezen tuti nem fog segíteni, de pl ha van erre módod még Tuneecu-n is leolvashatod a töltés feszültségét a bal alsó sarokban. Amit meg írtál megint nem hülye ötlet, hogy eltömődött szűrő vagy AC pumpa nyomás. De a helyedben a töltés kizárással kezdeném aztán AC szűrőjével.
Azért egy deklicsere nem szokott okozni magas fordulaton kevés töltést.Ez fura.Ha a generátor megég alapjáraton szokott kevés lenni a töltés,Ha a fesszab akkor nagy fordulaton túltölt.
Mérni kéne 4000-es fordulaton 14,4 v körüli érték nem rossz.Nelem 13,8-14,2 közt ugrált fordulat függvényében.15 fölé nem kéne mennie.Az már károsítja az akkut.
Az összes vezetéket és csatlakozót ellenőrizni kell,jó ha benne van a dielectrikus zsír is.
Ha már volt fesszab visszahívás rá az jó,ha nem akkor még a régi kokusan van fenn,az szeret kisülni.
Ránézve nincs megégve a generátor?
KB 1/3-a barna szokott lenni,Gyantaréteg ép,ha ha picit res az már nem jó.
No srácok, felütötte a fejét 1-2 gond, amire várom szeretettel az ötleteket. Van nekem is, de több szem többet lát.
Gond1: a töltésem nem az igazi. úgy vettem észre, hogy alacsony fordulaton cirkálva nincs baj, de ha magas fordulaton megyek, pl a tegnapi 150km autópálya, akkor merül az akksi. Értelemszerűen a fesszabályzóra gyanakszom. Plusz info még, hogy tavasszal cseréltem generátorfedelet. Minden a helyére tettem vissza, kábeleket eredeti elvezetésre stb. Tudtam olyan bajt csinálni a generátor környékén ezzel, hogy töltési gondom legyen?
Gond2: 12 ezer felett szenved a motor. Eddig nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, mert 2ben még nincs baj, de háromban kipróbáltam tegnap, és nagyon meglepődtem. 2ben még szenvedéssel, darabosan, kicsit darálva, leforogja a 14et, amint feltettem 3ba és megkapta a koppgázt, a fordulatszámmérő megállt, mint a szög. 11-12 ezren állunk, a gáz koppon és nem gyorsult a motor! Ráhúztam a 4-et, egyből lökött egy nagyot, mert ahogy leesett a fordulat lett ereje, aztán 4ben is megállt 11-12 környékén, koppgáz ellenére. 2 tippem van, egyik az, hogy bőven ideje lenne már egy reset adaptationt nyomni, mert hidegen alapjáraton szenvedve jár, nagyon ejti a fordulatot, ez néha melegen is előfordul ritkán. A másik, hogy valamilyen üzemanyag ellátási gond van, pl eltömődött benzinszűrő, benzincső, vagy benzinpumpa.
Sziasztok.
Volt szerencsém probára vinni az 1000es GSX-S-t.
Azt mondom csoda jó motor. nagyon könnyű volt irányítani, dönteni.
Erő volt benne mindenhol.
Ugyan aznap még az új honda cb 1000r-t is megtekertem....
NA az elvarázsolt, minden tekintetben.
Amennyire nem tettszett a új külalak, és desing, annyira csúcs volt menni vele.
Probálja ki mindenki.....
Nem tudom nekem már nem jön be a sor 4.talan 1 L2 kellene kipróbálnom, bár ültem már benne, sajnos benne és nem rajta,mint a speedyn. Magass a tank ,alacsony az ülés ,fura,pedig optika tetszik
Volt szerencsém pár napja egy GSXS 750et próbálni, nekem nagyon megtetszett az a motor! Viszont tipik sornégy. 750es, tehát alul is megyeget, de rá merem mondani, hogy a Daytona nyomatékosabb. Nekem szépen húz alulról-középen, a sornégy meg olyan, hogy kell neki az alomhatar, az a kB 8000es fordulat, amikor picsan rúg a nyomaték, na onnan már szépen ment. Viszont ha haladni akarsz, visittatni kell. Érdekes volt látni, hogy a GSXS en arra figyeltem, ne essen 8-9 alá a fordulat, a Daytonan meg 8-9nel váltottam el. Mondom megint, a GSXS egy baromi jó motor, meglepődtem, annyira. Ez csak a 3 vs 4 henger különbség
Szériahibákról én is hallottam vmit, de minél nincsenek? Én úgy tudom, hogy pont a 2009-eseket érinti a legjobban. Hát akkor legyek buzinak mondva, de hétvégén szembe széllel megértem tartani a 130-as átlagot
A vaz szokik repedni 2009 ig,es van szeria amin extrem kopik a vezermu tengely,es nincsenek fincs kreténségek mint az alu csirkelab vagy a kabelsalata a legszuro alatt.
Es amugyis idomos sornegye csak a buziknak van egy ferfi kuzd a szellel.
Köszönöm a tanácsot, remélem jól gondolom, hogy ez a baj. Okozhatja vajon ez a szarul érintkezés azt, hogy nem bír leforogni 14ig? I sure hope so.
Nem, nem elestem, hanem a műhelyben kitoláskor sikerült az aknába billentenem....
Mérni kéne 4000-es fordulaton 14,4 v körüli érték nem rossz.Nelem 13,8-14,2 közt ugrált fordulat függvényében.15 fölé nem kéne mennie.Az már károsítja az akkut.
Az összes vezetéket és csatlakozót ellenőrizni kell,jó ha benne van a dielectrikus zsír is.
Ha már volt fesszab visszahívás rá az jó,ha nem akkor még a régi kokusan van fenn,az szeret kisülni.
Ránézve nincs megégve a generátor?
KB 1/3-a barna szokott lenni,Gyantaréteg ép,ha ha picit res az már nem jó.
Gyengülés passz,nem értek hozzá.
Gond1: a töltésem nem az igazi. úgy vettem észre, hogy alacsony fordulaton cirkálva nincs baj, de ha magas fordulaton megyek, pl a tegnapi 150km autópálya, akkor merül az akksi. Értelemszerűen a fesszabályzóra gyanakszom. Plusz info még, hogy tavasszal cseréltem generátorfedelet. Minden a helyére tettem vissza, kábeleket eredeti elvezetésre stb. Tudtam olyan bajt csinálni a generátor környékén ezzel, hogy töltési gondom legyen?
Gond2: 12 ezer felett szenved a motor. Eddig nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, mert 2ben még nincs baj, de háromban kipróbáltam tegnap, és nagyon meglepődtem. 2ben még szenvedéssel, darabosan, kicsit darálva, leforogja a 14et, amint feltettem 3ba és megkapta a koppgázt, a fordulatszámmérő megállt, mint a szög. 11-12 ezren állunk, a gáz koppon és nem gyorsult a motor! Ráhúztam a 4-et, egyből lökött egy nagyot, mert ahogy leesett a fordulat lett ereje, aztán 4ben is megállt 11-12 környékén, koppgáz ellenére. 2 tippem van, egyik az, hogy bőven ideje lenne már egy reset adaptationt nyomni, mert hidegen alapjáraton szenvedve jár, nagyon ejti a fordulatot, ez néha melegen is előfordul ritkán. A másik, hogy valamilyen üzemanyag ellátási gond van, pl eltömődött benzinszűrő, benzincső, vagy benzinpumpa.
Várom a szíves hozzáértők véleményét
Volt szerencsém probára vinni az 1000es GSX-S-t.
Azt mondom csoda jó motor. nagyon könnyű volt irányítani, dönteni.
Erő volt benne mindenhol.
Ugyan aznap még az új honda cb 1000r-t is megtekertem....
NA az elvarázsolt, minden tekintetben.
Amennyire nem tettszett a új külalak, és desing, annyira csúcs volt menni vele.
Probálja ki mindenki.....
Es amugyis idomos sornegye csak a buziknak van egy ferfi kuzd a szellel.