Tudtam, hogy jön az okoskodás.
Olvasd el még 1x azt, amit írtam!
Egy szóval se mondtam, hogy nem cserélem benne ki a vezérműláncot vagy az olajat vagy akármit.
Azt mondtam, hogy NEM VISZEM SZERELŐHÖZ.
12es van tbányán 3 is de lehet hogy 4 is , van egy zöld hencs barátomnak , van egy erömü mellet egy szürke 2000-es, és az enyém ezekröl tudok. nem kell mondanom melyik a legütősebb
Gratulálok a nézeteidhez, ezért ilyen az összes magyar használtmotor, mert mindenki így gondolkodik. Nem cserélek vezérműláncot, mert még nem szakadt el...nem cserélek szívószelepet, mert még nem szakadt bele a hengerbe...nem cserélek csapágyat, mert még nem hullott szét...nem cserélek olajat, mert még folyik...Az én motoromban 80ekm van, és egyrészt azért olyan még amilyen, mert én vagyok az első magyar tulaja, és ahhoz a szerelőhöz viszem, aki kicserél benne "mindent 150ezerért". Igenis kicserélem benne a szelepeket gyárira 80ekm-nél, mert bontott szelepet nincs értelme belerakni, mert 5ekm után megint cserélheted, aztán megint 50ezer a munkadíj, mert a huszforintos bontott szeleped megin kitámaszt. Az a kilences is azért olyan szemétdomb, mert így gondolkoztak az előző gazdái. Sok sikert a jövőben a gányoláshoz...akinek meg nincs pénze, az ne vegyen japán motort, mert ez nem MZ, hogy 10ezerből meggenerálozod.
Amúgy ezen lehet vitatkozni.
A lényeg, hogy amég nem törik ketté a főtengelyem illetve nem ég le az egész elektronika, én nem viszem sehova! Mivel minden szerelő szemét és egy motoron akarja behozni az elmaradott egész havi keresetét
Tatabányán 1x cseréltek benne és a Talabér, akit nem is dícsértem.A spanotok is 1x utána nem is használta, így nem volt esély sem elromolni
Viszont szerintem, azért mert melegen csak tolásra indul az nem 150 ezres hiba. Nem hiszem, hogy bontott szelep, bontott dugó bontott önindító stb. ezek mind kellettek bele
Amúgy meg a spanotok szarhatár 9eséből is ő csinált működőképes motort, amikor a tatabányai "mester" már nyolcadszor cserélt benne blokkot ... Egy törött dugattyút meg egy leszakadt szelepet nem lehet megragasztani, csak újra tudod cserélni!
sz.tem korrekt és segítőkész. Nem tudsz mondani normálisabbat a környéken.
Akihez meg TE elvinnéd, ő kicseréli a fél motort százezrekért és ha minden ki van cserélve, akkor persze, hogy működik.
Így én is tudok javítani!
akkor tudom már
de,asszem hogy igen...na lebuktam máá megint mindig mindenki tudja merre járok
Olvasd el még 1x azt, amit írtam!
Egy szóval se mondtam, hogy nem cserélem benne ki a vezérműláncot vagy az olajat vagy akármit.
Azt mondtam, hogy NEM VISZEM SZERELŐHÖZ.
A lényeg, hogy amég nem törik ketté a főtengelyem illetve nem ég le az egész elektronika, én nem viszem sehova! Mivel minden szerelő szemét és egy motoron akarja behozni az elmaradott egész havi keresetét
Viszont szerintem, azért mert melegen csak tolásra indul az nem 150 ezres hiba. Nem hiszem, hogy bontott szelep, bontott dugó bontott önindító stb. ezek mind kellettek bele
Akihez meg TE elvinnéd, ő kicseréli a fél motort százezrekért és ha minden ki van cserélve, akkor persze, hogy működik.
Így én is tudok javítani!