Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na igen. Én is szoktam érezni a jó kis ablakmosószagot...
Jólvan! Gondoltam megosztom eme élményemet!
kedvesek ezek az autósok....előtte meg pont lemosta direkt a sisakom plexijét...rá 3 másodpercre meg lehúzódik hogy had menjek....
háát,mert úgy kell
akkor tudom már
Jaja, pont elengedett egy kocsi, és előztél...velem szembe...
ez is én vagyok,a Manka
de,asszem hogy igen...na lebuktam máá megint mindig mindenki tudja merre járok
A szürke?
Jól beszélsz! Mindenki rajtunk akarja az egész havi pénzét megkeresni.
Csókolom! Tegnap nem tetszett velem szembe jönni este 6 körül a kertvárosi körfori környékén?
Tudom, én sem azért mondtam
mindenféle rosszindulat nélkül írtam. béke
Vártam már erre
de végülis csak a tiéd lett
Tudtam, hogy nem bírod, hogy ne a tied legyen az utolsó szó
Azt megnézném milyen motor lenne abból, amiben te cserélsz vezérműlámcot . Amennyiben kettétörik a főtengelyed, sok sikert a javítgatáshoz!
Úgy látom többször kéne egy mondatos hozzászólásokat írnom és egyből felpörög a csevegés
Tudtam, hogy jön az okoskodás.
Olvasd el még 1x azt, amit írtam!
Egy szóval se mondtam, hogy nem cserélem benne ki a vezérműláncot vagy az olajat vagy akármit.
Azt mondtam, hogy NEM VISZEM SZERELŐHÖZ.
12es van tbányán 3 is de lehet hogy 4 is , van egy zöld hencs barátomnak , van egy erömü mellet egy szürke 2000-es, és az enyém ezekröl tudok. nem kell mondanom melyik a legütősebb
Gratulálok a nézeteidhez, ezért ilyen az összes magyar használtmotor, mert mindenki így gondolkodik. Nem cserélek vezérműláncot, mert még nem szakadt el...nem cserélek szívószelepet, mert még nem szakadt bele a hengerbe...nem cserélek csapágyat, mert még nem hullott szét...nem cserélek olajat, mert még folyik...Az én motoromban 80ekm van, és egyrészt azért olyan még amilyen, mert én vagyok az első magyar tulaja, és ahhoz a szerelőhöz viszem, aki kicserél benne "mindent 150ezerért". Igenis kicserélem benne a szelepeket gyárira 80ekm-nél, mert bontott szelepet nincs értelme belerakni, mert 5ekm után megint cserélheted, aztán megint 50ezer a munkadíj, mert a huszforintos bontott szeleped megin kitámaszt. Az a kilences is azért olyan szemétdomb, mert így gondolkoztak az előző gazdái. Sok sikert a jövőben a gányoláshoz...akinek meg nincs pénze, az ne vegyen japán motort, mert ez nem MZ, hogy 10ezerből meggenerálozod.
Amúgy ezen lehet vitatkozni.
A lényeg, hogy amég nem törik ketté a főtengelyem illetve nem ég le az egész elektronika, én nem viszem sehova! Mivel minden szerelő szemét és egy motoron akarja behozni az elmaradott egész havi keresetét
Tatabányán 1x cseréltek benne és a Talabér, akit nem is dícsértem.A spanotok is 1x utána nem is használta, így nem volt esély sem elromolni

Viszont szerintem, azért mert melegen csak tolásra indul az nem 150 ezres hiba. Nem hiszem, hogy bontott szelep, bontott dugó bontott önindító stb. ezek mind kellettek bele
Amúgy meg a spanotok szarhatár 9eséből is ő csinált működőképes motort, amikor a tatabányai "mester" már nyolcadszor cserélt benne blokkot ... Egy törött dugattyút meg egy leszakadt szelepet nem lehet megragasztani, csak újra tudod cserélni!
Tévedsz, a szakszervíz az aki kicserél mindent százezrekért.
Szemét eső. Patártól Környéig pépesre áztam.
sz.tem korrekt és segítőkész. Nem tudsz mondani normálisabbat a környéken.
Akihez meg TE elvinnéd, ő kicseréli a fél motort százezrekért és ha minden ki van cserélve, akkor persze, hogy működik.
Így én is tudok javítani!