Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor valami minarelli blokkos motort vegyél
Szinte simson árban vannak és minden részük jobb tőle
És ami a lényeg tartósabb nem kell attól tartani hogy elmegy a szomszéd faluba aztán futón jön vissza
Igen, kb. ezért vagyok döntésképtelen évek óta.
Mindig van kifogás a jelölt ellen: kicsi két embernek, gyenge vagy éppenséggel sokat eszik.
Így belegondolva lassan 30 év alatt amilyen motorjaim voltak... talán még a (ritkabordás) GSX 750 volt az egyetlen, amire pozitívan emlékszem, de lehet, hogy azt is csak az évek szépítik meg.
Kényelmes volt, erős, takarékos, megbízható és motornak is nézett ki. Kár, hogy már 40 éves lenne...

Szerintem el fogunk menni valami kereskedésbe és ráülünk. Ha a CB500-tól kényelmesebb, akkor érdemes adni neki egy esélyt. Vagy a nagy tesónak - csak abból kevesebb van.
A kis Fazer is szimpatikus lenne, de azt mondják, ott még magasabban van az utas lábtartója. Még nem vezettem. (a nagyot igen, az nem tetszett)
Aha, csak ez lánygyerek - szóval én fogok szerelni
Szívatni pont jó a gyereket
Máshogy mondva legalább megtanul szerelni
Meg másik verzió utána legalább értékelni tudja a jót
Ha jót akarsz akkor felejsd el a mustangot!!!!!!!
Ha az lényeges szempont hogy elférj utassal, akkor a Horneteket nyugodtan felejtsd el.
Hogyaznemjutotteszembe!!
k51000 gsxr.
kb. 160 centi és nincs 50kg...
De nem neki, nekem lesz magas

btw.
Én meg az 1000F-et szeretném lecserélni (már évek óta, de nem tudom elszánni magam).
Olyan motor kellene, ami

- kisebb, nincs FJR feelingje, de elférek rajta utassal
- ha már kisebb, hát legalább egy icipicit legyen takarékosabb is
- nem emeletesló, az sem baj, ha inkább hasaló
- tipikusan városban és országúton 90-es konstans tempóval fogom használni
(na jó, azért egy Stelvio befigyelhet néha )
Ránézésre a CBF600N nagyon tetszene, de kissé túlárazottnak érzem. Vagy megéri?
Fazer vs. Hornet?
FZS 400 vs. 600?
CB / CBF karbis, vagy befecsis? Az újabbaknak rövidebb a primer áttétele, az nem annyira tetszik nekem - bár hátul tudok bőven ellenpontozni.
Az tény hogy a senda nem kicsi
Én vagyok 190 magas és 140 kiló meg sincs olyan érzésem hogy egy pöcsköszörűn ülök
Mondjuk szerintem egy kicsit gyenge jószág kívánná a 70 és hengert ha én használnám de a rokon gyereknek így is jó
Sm kerékkel már nem lehet olyan magas.
Köszi, valami ilyesmi lesz a vége.
Szerencsére endúró van azért 1-1 és még nagyobb szerencsére - velem ellentétben - a gyereknek szimpatikus.
(bár én is vennék, de csak ha meg tudnám úgy ültetni, hogy ne szédüljek rajta és kinézetre is motor lenne belőle)
50-es derbi sendákat érdemes venni. Supermotót, vagy endúrót. Üzembiztos, alkatrész dögivel.
Keeway? :) De láttam már épített (körlámpával) NSR 50-est is. Ha igényesen van kivitelezve.
Üdv
Triumph speed triple 955i vásárlását tervezem.
Mennyire megbízható? Vannak tipushibak amire érdemes figyelni?
MAMI kupához keresek csajokat!
Ha a Schwalbe talán nem is, de az ötlet jó. Talán a kevésbé robogószerű Star elfogadható kompromisszum.

Tehát ezek szerint a Jawa felejtős?
Meglátom még mit kapok. Nem adtam fel, hátha kifogok egy olcsó, de jó nyugatit.
Az biztos, de egy teleidomos sportmotor így ránézésre szerintem egy kész rendőrmágnes. Ha lenne belőle valami klasszikusabb kinézetű, mondjuk egy RD 50 kevésbé feltűnő a forgalomban.
Szerintem a Schwalbe jó választás lehet. KR51/1 turbó hűtéses. Hónapok óta melóba járok vele, mondjuk nem sokat kb napi 4-5 km oda-vissza. Eddig csak tankoltam bele, rúgásra indul. Persze ebből is ki lehet fogni a szart. Kicsit macerásabb szerelni ha elromlik, de ki lehet bírni. Defekt miatt kellett azt is. Ja hozzá tartozik a dologhoz, hogy 110 kiló vagyok, szerintem a gyerek alatt nem kap ilyen terhelést :) A másik meg az anyagi része. Annyira még nem szálltak el az áraik mint az 51-eseknek. Én például 65-ért vettem.
Yamaha TZR 50-es. Jó, vagány, nagymotor kinézetű.
Ó, nekem nem volt soha, de a környezetemben több embernek is működött.
A Romet/Komár/Riga/Verhovina/Delta és társai nyilvánvalóan rosszak voltak, de erre nem panaszkodott nyíltan senki.
OK, a Simson Enduro volt AKKOR a csúcsok csúcsa, de mai fejjel 4-5 Simson után már nem tudok rá annyira pozitívan emlékezni... nem mintha bajom lett volna velük különösebben.
De ezek szerint jobb nem bolygatni a dolgokat.
A Jawa Mustang ezerszer sz*rabb a Simsonnál, nekem kölyökként csak az jutott. Nem kis szerepe volt benne, hogy felhagytam a motorozással, és 32 évig csak autót használtam. Ja, vadiújan, boltból vettem a kismotort, 3 nyári diákmunka keresetéből (szülők nagyon nem akarták...) akkor gondolj bele, milyen lehet egy 30-40 éves, ezerszer gányolt példány.
Gyerkőc lassan betölti a 14-et és nagyon szeretne valami motort.
A bonyodalom az, hogy nem robogót.
Mit tudnék neki olcsón összedobni kezdésnek?

A Simsont annyira nem bírom, meg nagyon drága is. Valami király KTM / Sachs / Zündapp nagyon jó lenne, de alig látok hahun.
Japánok meg.... Már arra is gondoltam kínomban, hogy építenék egy GN50 replikát GN125-ből. De az rendőrileg eléggé necces, meg az sincs ingyen.

Még egy ötletem van: Mustang. Meglepően olcsón ki lehet fogni és látok benne fantáziát. Mondjuk lehetne fordított váltókart építeni neki, meg kaphatna valami komolyabb első villát, kormányt.
Vagy a blokkja annyira tré, hogy nem érdemes vele foglalkozni?
Látott valaki olyat aki hallott olyanról aki csinált hasonlókat?
Egyéb ötlet ötvenes motorra?
Sziasztok!

A legjobb a saját tapasztalat: Yamaha R6, Suzuki GSR 600, Suzuki SV650 bérelhető akár csak egy napra is:
https://www.kolcsonmotor.hu