Szia! SM610es van a családomban. Az unokaöcsém városi állatkodásra(supermotozás) használja, én úttalan utakon hajtom. Csak kereket cserélünk igény szerint. Szerethető gép,jó teljesítménnyel és lehet vagizni a váznyak plakett miatt(MV Agustám van)
Köszi!
Ilyenekre vagyok kíváncsi..
Melyik lenne az ideális motor egy ilyen utcai felhasználásra....
amit nem kell 1-2 havonta kibelezni... mert ha nem tartom be a cuccok csere periódusát akkor szétrepül alattam...
Igaz hogy nagyon zöld fülő vagyok ezen a a téren.. mert még a jogsit is mostanában szeretném megcsinálni...
Nekem valahogy a DRZ felé húz a szívem... de ahogy nézegetem a hirdetések elég komoly a választék...
Úgymond most csorgatom a nyálam mikor nézegetem a hirdetéeseket.
A husaberg FS 650 verseny verziójával volt SZERENCSÉM menni.
Khm..Amolyan kés-villa-olló kategória. Mint tudjuk ezek egyike sem gyerek kezébe való
Bármilyen finoman toltam neki emelkedett az eleje.
Bár nincs ilyen motorom, de mély nyomokat hagyott bennem.
Ami nagyon fontos!
Üzemórás minden javítás-karbantartás!
És mivel ez egy kihegyezett technika, nem engedi hogy a jó Magyar felhasználó ilyen-olyan okokból legyintsen az előírt javításokra, mert bekövetkezhet a baj. Érdemes tehát mindent az óramű pontosságával cserélni.
Remélem tudtam hozzátenni....
Hello
Hamarosan szeretnék egy rendszámos motort venni..
supermotoban gondolkozom..
Az érdekelne hogy kinek? mi? a véleménye.. milyen gépet ajánlana nekem.
Eddig volt simsonom, 125-ös DT-m, egy 25-ös NSF-em
Mostanában nézegetem a motorokat..
DRZ400
KTM 640lc4
Husaberg
Husqvarna sm 610
Ilyeneket nézegetek.
Tudnátok mondani pár véleményt?
Megbízhatóság stb.
Előre is köszönöm a segítséget!
Anno próbálkoztam 50 ccm-s motorral, egy Derbi GPR-R-rel, de felsültem vele, sok volt vele a baj, sokat kellett rá költeni egy 50 ccm-s motorhoz képest és meguntam, eladtam.
Most arra gondoltam, hogy munkába járáshoz, A-B-be eljutáshoz vennék újra egy 2T-s 50 ccm-s motort. Tudtok esetleg ajánlani valamit? Nagy vágaim nincsenek, csak az, hogy 4 liter alatt egyen, megbízható legyen és többet legyek rajta, mint alatta. :) Kivitel nagyjából mindegy, csak robogó ne legyen.
Tudom, hogy mindenki egyből inkább egy nagyobb motort ajánlana, de az a gond, hogy a jogosítvány plusz felára már nem férne bele a keretbe, inkább szeretnék egy megbízható 50-st, ami tud menni 60-70-el maxon és nem fogyaszt 9-10 litert, mint a kocsim városba.
Teljesen nem értetted meg amit írtam. A szakérő azért kell, mert van vagy volt ilyen motorja ,és ő tud hasonlítani. Te csak felületesen tudod megállapítani, hogy milyen a motor, mert neked még nem volt ilyen még akkor is így van, ha egyébként értesz a motorokhoz Azt hogy mennyit ér , már régebben írtam, érhet 200 000 Ft-ot, de érhet akár 400 000 Ft-ot is.
Futóművet át tudom nézni mert azt vágom.Csörgést is meghallom a blokkba meg a nem oda való hangokat.Szerkezetét fel tudom mérni nem arról van szó.
2001 es yz sok 350 ért? http://www.kepesmotor.hu/kross...
Tudod az elég ritka eset, mikor a régebbi gép újabb kereket kap. Inkább az a jellemző, ha a felni sérül, és egy régebbi kereket keresnek,és ha vita támad az évjárat véget ,akkor más jegyeket kell keresni. A lényeg, nem számít sokat ,hogy 1-2 évvel idősebb vagy fiatalabb a motor , az állapota legyen jobb. A vételnél ide kell a szakértelem az állapot megállapításához. Vigyél magaddal a motor vételéhez olyan ember , akinek volt ilyen motorja és ért is hozzá.
A legegyszerűbb módja az évjárat megállapításának, a felnibe irt számozás. Olyan mint 00 ,01, 02, tehát 2000,2001,2002. A számozás lehet 1 évvel korábbi is. Ezen kívül a katalógusban is meg van a motor szám szerint, első látásra vannak még jegyei az évjáratnak, de a felni számozása az egyszerűbb.
Valami tippet tudsz adni hogy,hogy tudom megkülönböztetni a 2001-2002-2003 as yz-t?Néztem róla képet de baromi nagy a hasonlóság.
Esetleg vázszám alapján?
Igen tudom hogy "elhasznált" motorok.
Nem találok 2001 nél fiatalabb yz-t megfelelő árban
2004 es ktm 400 ezer
2001 es yz 450ezer
Soha nem volt még yz-m.
Hallottam olyat róla hogy a váltója elég kaka.Kb mint az rm-nek.
Arra azért számolni kell, hogy a 2000 év körüli motorok már elég elhasználtak, a feljavításuk nem olcsó. Lehet, hogy az egyik 2000 évi motor 500 000Ft, a másik meg 200 000 Ft. Állapottól függő. Például egy új henger 200 000 Ft körül van, és ha az eladó a motorba építi valószínű, hogy nem 300 000 lesz az ár. Különben az egyforma állapotban lévő yamaha sem drágább mint a KTM, sőt.
Sziasztok! Nagyon rég kedvelem a motorokat, de még csak most vettem rá magam, hogy vegyek egyet. Sima B kategóriás jogsival rendelkezem és hivatalosan szeretném a motort hajtani, tehát csak az 50cc jöhet szóba. Egy Aprilia Classic Custom 50 és egy Yamaha TZR 50 között vacilálok. A szívem inkább az aprilia felé húz.
Borzasztóan idegesítő, hogy egy ilyen vadul kinéző motorhoz, hogyan tud párosulni egy kávédarálós hang menet közben. Ez gyökeres probléma, vagy van rá megoldás (gondolok itt más kipufogóra)? Ahogy említettem még kezdő vagyok, ezen a téren tudatlan egyelőre .
Elnézést ha butaságot kérdeztem, előre köszi a válaszokat!
Ilyenekre vagyok kíváncsi..
Melyik lenne az ideális motor egy ilyen utcai felhasználásra....
amit nem kell 1-2 havonta kibelezni... mert ha nem tartom be a cuccok csere periódusát akkor szétrepül alattam...
Igaz hogy nagyon zöld fülő vagyok ezen a a téren.. mert még a jogsit is mostanában szeretném megcsinálni...
Nekem valahogy a DRZ felé húz a szívem... de ahogy nézegetem a hirdetések elég komoly a választék...
Úgymond most csorgatom a nyálam mikor nézegetem a hirdetéeseket.
Khm..Amolyan kés-villa-olló kategória. Mint tudjuk ezek egyike sem gyerek kezébe való
Bármilyen finoman toltam neki emelkedett az eleje.
Bár nincs ilyen motorom, de mély nyomokat hagyott bennem.
Ami nagyon fontos!
Üzemórás minden javítás-karbantartás!
És mivel ez egy kihegyezett technika, nem engedi hogy a jó Magyar felhasználó ilyen-olyan okokból legyintsen az előírt javításokra, mert bekövetkezhet a baj. Érdemes tehát mindent az óramű pontosságával cserélni.
Remélem tudtam hozzátenni....
Hamarosan szeretnék egy rendszámos motort venni..
supermotoban gondolkozom..
Az érdekelne hogy kinek? mi? a véleménye.. milyen gépet ajánlana nekem.
Eddig volt simsonom, 125-ös DT-m, egy 25-ös NSF-em
Mostanában nézegetem a motorokat..
DRZ400
KTM 640lc4
Husaberg
Husqvarna sm 610
Ilyeneket nézegetek.
Tudnátok mondani pár véleményt?
Megbízhatóság stb.
Előre is köszönöm a segítséget!
Ebben egyetértünk, de nekem egyszerűen nem tetszenek, kényelmetlenül érezném magam rajtuk. Nem, robogót nem akarok.
Robogón nem gondolkoztál el? Egyszerű mint a faék és munkába járáshoz szerintem megfelelő lenne.
Anno próbálkoztam 50 ccm-s motorral, egy Derbi GPR-R-rel, de felsültem vele, sok volt vele a baj, sokat kellett rá költeni egy 50 ccm-s motorhoz képest és meguntam, eladtam.
Most arra gondoltam, hogy munkába járáshoz, A-B-be eljutáshoz vennék újra egy 2T-s 50 ccm-s motort. Tudtok esetleg ajánlani valamit? Nagy vágaim nincsenek, csak az, hogy 4 liter alatt egyen, megbízható legyen és többet legyek rajta, mint alatta. :) Kivitel nagyjából mindegy, csak robogó ne legyen.
Tudom, hogy mindenki egyből inkább egy nagyobb motort ajánlana, de az a gond, hogy a jogosítvány plusz felára már nem férne bele a keretbe, inkább szeretnék egy megbízható 50-st, ami tud menni 60-70-el maxon és nem fogyaszt 9-10 litert, mint a kocsim városba.
Köszönöm!
Szabolcs
Ha beszereztem 1 motort feltöltöm ide a képét :)
2001 es yz sok 350 ért?
http://www.kepesmotor.hu/kross...
Esetleg vázszám alapján?
Nem találok 2001 nél fiatalabb yz-t megfelelő árban
2004 es ktm 400 ezer
2001 es yz 450ezer
Soha nem volt még yz-m.
Hallottam olyat róla hogy a váltója elég kaka.Kb mint az rm-nek.
Borzasztóan idegesítő, hogy egy ilyen vadul kinéző motorhoz, hogyan tud párosulni egy kávédarálós hang menet közben. Ez gyökeres probléma, vagy van rá megoldás (gondolok itt más kipufogóra)? Ahogy említettem még kezdő vagyok, ezen a téren tudatlan egyelőre .
Elnézést ha butaságot kérdeztem, előre köszi a válaszokat!