Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

SZASZTOK
eldöntöttem h 125 cross-t veszek
de most van a nagy dilemmám milyet vegyek 4 esélyes van ezek pedig : yamaha yz , kawasaki kx , honda cr , vagy suzuki rm
én hallottam oylanokat h az yz és a kx gyárilag váltóhibás stb és megszeretném tudni hogy melyikkel járnék a legjobban
akinek van vagy volt ilyen motorokkal tapasztalata az segítsem nekem
minden érdekel pl . fogyasztás ,alkatrész , kopás , teljesítmény szal minden ami csak lehet
Üdv mindenkinek !
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok illetve tanácsokat ötleteket és tapasztalatokat szeretnék meghallgatni, elolvasni hogy kezdő AK-s (25 KW-os ) jogosítványhoz milyen motort ajánlotok , javasoltok ?
Leginkább a naked és a super moto kategóriák vonzanak a legjobban de minden gépről lehet vegyes dolgokat hallani így nem tudok dönteni hogy mit is kellene venni !
A maximális ár amit rá szánok 600-700 ezer és nem akarok túl idős gépet sem .
Illetve a Kawasaki er5-ről és a Suzuki gse 500-ról mik a vélemények ? Melyik a jobb mivel miért és mennyivel ? Illetve ezekből a típusokból van jó pár ami 25Kw-os forgalmival van ellátva . Ez mennyire szabályos és lehet e így használni ?
Valamit Magyarországon nem túl ismert 2 motor a Honda Hornet 250 és a Hyosung GT250N ezekről esetleg valami tapasztalat vélemény ?
Minden apró információval sokat tudnátok segíteni
Köszönöm a válaszokat előre
Üdv.: Dani
Aprilia rs 50-ről mi a véleményetek?(2003-2005)
fogyaszztás,megbizhatoság,végsebesség,u
tazó,gyorsulás...stb.:)
értem
nekem most mtx em van annak ideális a fogyasztása a gyárihoz képest
én nem tudom....még hajdanán volt nsr 125-öm,az is 9-11 litert evett,én nem ülnék fel a helyedben 3-4 literes értékekre...
a z750-nél:"5,ha nagyon kened neki 6 liter",ezzel szemben 7,ha kentem neki 9 litert
az fzr 1000:l meg akart mindenki győzni,hogy 4-5 literrel eljárok,városban 10 liter,hosszútávon 8-9 liter...
rsv 1000:"7-8 liter max.", a valóság:130 km egy tank,18 literes a tank
Mondjuk én csapatom neki rendesen,az asszony zx6r-jével is 8-9 liter körül járok
ezek*
hát tudom hogy ezezk a gépek esznek de azért enyire nem számítottam mert a 2t endurók sokkal kevesebbet esznek szal én 6-7-8 körül gondoltam a krosszokat
az a baj hogy akkor endurózgatni meg túrázni nem lenne alkalmas a 2t krossz
1999-es,kb 10 literre jött ki 100km-enként a fogyasztása,óránként kb 5-6 liter...ez a 2t ilyen műfaj,30-35 óránként dugócsere
akkor van fogyasztása
hanyas évjáratú volt ? és a 10 lter az óránként vagy 100 km- en értendő ?
8-10 liter(YZ-m volt),de inkább a 10...
hát ez változó
a motor márkájától és évjáratától függ de 200.000 ért már viszonylag új és jó gépet lehet kapni
sziasztok
az lenne a kérdésem hogy egy 1993-2000 közötti 125-ös kx, cr, yz vagy rm mennyit eszik ha nyelezve van neki ?
kérlek oylanok válaszoljanak akiknek van vagy volt iylen motorjuk ez az évjárat között
előre is köszönöm
Sziasztok!
Hétvégi hobbi motorozásra szeretnék venni egy ktm sx-f 250-et.2010-es a motor.A kérdésem az lenne hogy,rá lehet szerelni az exc cuccait?Gondolok itt a kartervédőre,és az oldal sztenderre.
Akinek van gilera mxr 125 alkatrésze írjon ja és írja meg hogy mije van!
Sziasztok!
valaki mondjon már valami tapasztalatot akinek volt vagy van Gilera MXR 125/50-e!

Szívesen meghalgatom mert én most vettem egyet csak daraboknban van és jövő szezonra szeretném megcsinálni csak hiányzik egy.-két cucc még róla! :D
Sziasztok!

A barátnőmnek venni szeretnék (édesapja adja rá a pénzt) egy Rieju RR 50-es kis kétkerekűt! A legjobb tudásom, valamint angol teszt végigolvasása után, annyit tudok,hogy AM6 blokkos, folyadékhűtéses, 9LE, elöl-hátul tárcsafékes. A burkolatok minősége is elmegy. A teszt szerint ennek a motorkerékpárnak a 45-50mp-ás (74-85 km/h) max sebességet produkálni kell. A futóműve is eléggé elfogadható, kisebb-nagyobb terepen is megállja a helyét. Nos, a kérdés az lenne,hogy szerintetek megéri-e ez a motorkerékpár a 120.000ft-t? Amit a kiszemeltről tudni kell:
-2002-es évjárat.
-gyárias külső, a faridomnál kissé kopottas.
-okmányai megvannak.
-visszajelzők működnek, különolajozás is!
-egy középkorú férfi gyereke használta a sportcsarnokba edzésre járni.
-8500km futott, bontatlan, zörejmentes, törés és karcolás mentes, jó váltóval, és fékekkel ellátott.
Üdv Urak! Gyors tömör válaszokat szeretnék!
Szerintetek megér ez a verda ennyit, illetve van e tapasztalatotok vele kapcsolatban?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_klr_6
00_supermoto_rendszamos-5755293
Köszi!
Sziasztok!
Van itt egy írásom a Kawasaki Ninja 250R-ről, gondoltam hátha érdekel valakit ez az afféle tartóstesztes élménybeszámoló mindenféle adatokkal és érdekességekkel kiegészítve.
http://motorosvilag.blogspot.h...
A döntés megszülett: Crosstourer lesz... :)
szevasztok srácok!
valaki volna olyan kedves és tudna nekem abban segíteni, hogy üzemórára lebontva mennyibe jön ki egy 250-es vagy ugy amugy egy 2t enduró? egy körübelüli érték is bőven elég lenne, csak hogy tudjam összehasonlítani egy krosszhoz képest. ezen filózok, hogy endoró vagy krossz. krosszt tudnék olcsóbban fiatalabbat 1 évvel, endurót gasgasból meg 2000-es évjárat vagy 60k-val több.
Köszi előre is a segítségeteket!
Üdv.: AmBrUs
Sziasztok!

Nemrég kérdezősködtem itt, és azóta megnéztem pár motort, de még nem sikerült döntenem. Végülis tetszik a TDM 850, de mint nagyjából kezdő, picit nagynak érzem. Bár még nem próbáltam. Most képbe jött még pár fajta egyhangeres kisebb motor. Kíváncsi vagyok hogy ezekről mi a véleményetek.

-Aprilia Pegaso 650
-Suzuki Freewind
-Suzuki DR 650 RS

Meg persze továbra is a lehetőségek között van:

-Transalp 600 vagy 650
-Africa Twin (bár ebből szinte lehetetlen jót kifogni szerintem)
-TDM 850 (mellette szól hogy sok jó példányt hirdetnek és nem drágák, viszont így látatlanban nagynak gondolom első nagymotornak MZ-k után)
-DL 650 V-storm (bár akkor már inkább a TDM, mert fizikai méreteiben a DL sem kisebb)

Az elvárások továbbra is ugyan azok. Tudja tartani a 120 körüli tempót erőlködés nélkül, és ha úgy adódik le tudjak kanyarodni az aszfaltról. Kemény terepre nem vinném. Legyen viszonylag kényelmes és legyen megbízható.

Üdv.: Spiti
Földút nélkül viszont tök járható még neked is a Krím.

Én is vigyázok a Divire... meg is lesz csináltatva. Amúgy csak egy kormánycsapágy cserét kért az út végén.. meg egy kis idomjavítást (nem kellett volna eldobni)
A BMW-k minősége azóta ingadozó, mióta kínai indiai magyar stb alkatrészekből legózzák össze a motorokat. A konstrukció maga jó, csak meglepően sok az apró hiba..

Egy japán motor a általában kezdetektől jó.. egy új BMW-nek össze kell állnia az évek alatt.

Ex GSA tulaj ismerőst 4szer hagyta cserben külföldön a motorja..nem is vesz többet BMW-t.. Pedig újonnan vette.. és még talán 40 ezer kilométer se volt benne mikor ráunt arra, hogy állandóan idegeskedni kell a motoron, hogy hazaviszi e..
Igen, a BMW-kről nagyon sok rosszat lehet hallani. Nagy neve van, de megbízhatóságában messze elmarad egy japántól. Akár hány túraleírást olvasok, és ott volt BMW mindig volt velük valami baj. De már kezdem érteni, hogy a BMW-sek miért viszik a motorjukat vonaton, vagy ha spanyolba mennek kamionon, így nem tudnak elromlani menet közben.

Amúgy grat a túrához, jól tettem, hogy nem mentem el veletek, sajnáltam volna a kisfézert. Én vigyázok rá.
mindent vegigjartam valami miatt minden mast kilottem ezen a ketton kivul:-)