Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok

Motorvásárlás előtt állok ebben kérnék segítséget!
Legfőképpen minden napi társ, valamint őrültködés néha 2 személy! enduro/supermoto ( Honda XR 650R volt imádtam hasonló kellene)
Szívem vissza húz a japán felé de jelenleg nincsen olyan XR 650R eladó ami árban és felszereltségben is megfelelne, amit rá tudok szánni magára a motorra sz 900-ezer Ft, ami jelenleg szóba jöhet KTM Lc 640 szürke blokkos de nem vagyok válogatós a lényeg ne legyen üzemórás 400 felett érdekelne legfőképpen! Ki mit tanácsolna/ajánlana?
Rétre xt600 kell, az önindítós már 17 es kerekű kicsit alacsonyabb kicsit utcaibb
500 felé már van szép is
De ha több a túra akkor lehet jobb lenne egy régebbi transalp. Nem túl szopós terepen az is jól teljesít 500 ig lehet szebbeket kifogni
Az sem lenne baj ha A korl jogsival vezethető lenne mert jelenleg csak azzal rendelkezem azaz 35KW-os. :) Bár nagy motorok is érdekelnek csak akkor 1 évet szerintem tolnám majd a vásárlást.
Sziasztok!

Kivitelt szeretnék váltani és nem igazán tudom melyik gép felé kellene keresgélnem. Túra-endúróban gondolkodom. Közel egyformán használnám a gépet szóval kisebb túrák is beleesnének 1 személlyel, de a földutakon réteken is használnám persze nem vadállat módjára csak a munkámból adódóan el kellene jutnom A háztól B mező közepére :) Ebben kérném a segítségeteket, hogy milyen típusú motort is nézegessek magamnak. 5-600-tól nem szeretnék többet áldozni rá és jó lenne ha nem mindig bújni kéne, hogy mi baja van. :)

Előre is köszönöm a fáradozásaitokat.
Sziasztok!

Lehet, nem ide való téma lesz, de érdeklődnék, hogy a Kawa KLE500 , Suzy DR650 típusú motor mennyire túráztatható? Fel lehet málházni?
Mennyire stabil a hátsó csomagtartó? Mennyi kilót bír el?
Könnyű terepre ajánljátok?
Hasonló teljesítményű motort szeretnék, ami tűzön vízen át megy.
Kezelhető gépezet és ne legyen agyonidomozva, mert attól szívbajt kapok.
Hozzá lehessen férni a hengerhez, gyertyához útszélen is.
Ezt a két típust nézegetem első körbe.
De újabb ajánlásokat elfogadok.
Ne legyen több 200kg-nál a motor.
Olaszt ne, ha lehet!
Válaszokat előre is köszönöm!
Látom téma a csupasz XX. Nekem az van ha kérdés van róla kereshettek privátban
X11 the best (A nagy malac)
Triumph speed triple 955 i ? Valakinek tapasztalat ?
Bandit 1250.
X11
Horneten és Z750en ültem már és a Z kényelmes volt !
Csak soros jöhet szóba ezt elfelejtettem írni,xx pedig nem nagyon jön be(csupasz kell)
A hornet kicsi lesz neked szerintem, egyébként kezes, megbízható, szerintem kellően erős, és nagy választék van belőle. Szóval csak ajánlani tudom. Amúgy ki kell őket próbálni, vagy legalábbis ráülni, mert a te termeteddel ezek valószínűleg kényelmetlenek lesznek.
Ennyiért kapsz erősebb gépeket is ha erősebbre szeretnél váltani, de amúgy ezek mind jók, erősebb pl. SV1000, TL1000, XX(azt is láttam ennyiért) meg ilyenek.
Sziasztok,egy Yamaha XJ600N-ről váltanék erőseb stabilabb társra.Szeretném a véleményeteket kérni a következő motorokról Kawa Z750 ,Hornet 600-as,és Yamaha FZ6N. Árban 800 000 Ft-ot szánok a motorra. Ami fontos,hogy 195cm magas és 95kg vagyok(hosszú kezekkel és lábakkal áldottak meg ). Kisebb túrákra(napi 100-200km,3-4 napos) és néha sportos kanyarozgatásra is vetemednék. Előre is köszönm a segítséget !
Sziasztok.Véleményt és tanácsot kérnék . Krossz motort szeretnék vásárolni kb. 400-500 ezerért. Én inkább a 2T felé hajlokés 85 vagy 125-ös Suzuki RM-ben gondolkodom de ha megosztanátok tapasztalataitokat megköszönném.És érdekelne,hogy csak hobbira használnám nem pályázni akkor mennyi időnként kell szervizelni és dugót cserélni. Előre is köszönöm.
Nekem Burgmann 400-al és 650-el van tapasztalatom. Mivel a 650-est nem említetted ezt most ki is hagynám. Szóval nekem 3 évre volt szerencsém egy 400-as "Merci" lámpás 2000-es Burgmannhoz. Olcsó vétel volt kissé meg is szívtam vele de csupán 200-ért hoztam el rendszám nélkül. Viszont furatni kellett. 400-ban így is megúsztam tokkal vonóval fürva + alkatrészek + munkadíj + motor + rendszámozás.
Azt el lehet mondani róluk hogy jó tartós gépek bár az újabb injektoros gépekről már nem hallottam jókat. A merci lámpás még gyorsító karbis volt. Olajat némileg csipegeti de az a mondás hogy 1 utántöltés két olajcsere köztt még elmegy. fogyasztásban jók bár én a vége felé már éreztem a hosszát. Kicsi labilsnak túnt már nekem mikor a végefelé éreztem a masinát. Kiss kerekek nagy tengelytáv.

(nincs erőm végígnézni a helyesírási hibákat bocs)

Remélem segítettem
Sziasztok.Véleményt és tanácsot kérnék . Krossz motort szeretnék vásárolni kb. 400-500 ezerért. Én inkább a 2T felé hajlokés 85 vagy 125-ös Suzuki RM-ben gondolkodom de ha megosztanátok tapasztalataitokat megköszönném.És érdekelne,hogy csak hobbira használnám nem pályázni akkor mennyi időnként kell szervizelni és dugót cserélni. Előre is köszönöm.
Sziasztok! KTM SXF 450 2008 tapasztalatokra, véleményekre lennék kíváncsi. Illetve ebből csak 4sebességes verzió van? Erről valami bővebb információt tudna írni valaki? Endurozásra mennyire alkalmas?
Sziasztok
A véleményeteket szeretném ki kérni kategória váltás miatt.
Egy 4t 250-es gépet szeretnék beszerezni 2009-2010 évjáratút vagy akár még ettől fiatalabbat is.
Amiben gondolkodom az a Kawasaki, Yamaha, KTM, kinek mi a véleménye tapasztalata ezzel a márkákkal kapcsolatban? Mert sokan a Kawat dicsérik de kiváncsi vagyok mas véleméykere is ( 2009-2010 )
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok és mindenképpen enduroban gondolkodnék.Valami öregebb 600-as gépre gondoltam.A2 höz kellene tehát 35kW a plafon.Árban 350ezrem van rá.És teljesen tanácstalan vagyok hogy melyik lenne a jó választás alapjába Yamaha Suzuki vagy Honda vagy esetleg Kawasaki? Igazából javában aszfalton használnám de enduroznék is vel.És arra lennék kíváncsi hogy melyik a megbízhatobb és melyikhez van alkatrész is, és melyikhez olcsóbb?És alapjában mit gondoltok ezekről a 20-30 éves motorokról?Vételnél mire kell odafigyelni?
Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket.
A Tuono egy igen fasza motor, bár nem volt hozzá szerencsém, de nagyon jókat olvastam róla. Nálam szóba jönne, ha nakedet akarnék. Megmondani nem fogom mit csinálj, te döntesz. Ha néha-néha felkapod az R6ot egy kis egykerékre, nem hiszem, hogy nagy baja lesz. De nekem is jön fel 2ben gázra kerékre a Daytona, valahogy mégse vonz a dolog, nem is tudok egykerekezni. Bár szó, ami szó, sajnálnám, nem arra vettem. Ha bejön a stunt, elég olcsón vannak már papír nélküli stunt gépek, vegyél egyet, keress egy üres parkolót, vagy elhagyatott útszakaszt és stuntolj, a fasza R6-ot meg használd úgy, ahogy megérdemli :)
Most már ezt is tudom! Érdemes ide benézni!
Az összes 2000 utáni europai honda olaszban készül (pár kivétellel) és egy rakás yamaha.
Az seeeeee?
Köszönöm,akkor más motor után kell nézzek valóban! Csak mi van olyan ami sportmotor féleség és száraz karteres,mert a drz nem jön be nagyon ,mármint állandó használatra! Az aprilia touno úgy tudom hogy az de az meg ilyen olasz csoda,bár lehet hogy tök jó motor de folyamat azt hallom hogy olasz motort neee
Láttam már pár motort, amit a gazdája szétegykerekült. Az egykerékkel a legfőbb baj a motorod típusa. Egy olajteknős, egy olajpumpás motornál a blokkot alapvetően arra tervezték, hogy közel vízszintes helyzetben működjön. Ha egykerekezel, az olaj az olajteknőben hátrafolyik és a pumpa szívócsöve nem kapja fel, hanem csak levegőt szív tehát kenési elégtelenség lép fel. De akkor a stunt riderek miért tudnak annyit egykerekezni? Azért, mert (AMTS-en is mondta az egyik srác), a gyárilag előírt 3 literhez képest neki is 6 liter olaj volt a motorban, szóval még függőleges helyzetben is elérte az olajszint a pumpa csövét. Mondjuk ez a sok olaj meg másért rossz, de ne menjünk most bele. A második dolog a váltó. Superbike magazinban volt most egy srác, aki pont egy R6 váltóját cseszte szét, mert felfelé váltott erőegykerék közben. Ok, hogy szekvenciál, de mikor nem vagy holtponton, csak húzol egyet, hogy megránts felfelé az elejét, az már váltás alatt lefelé jön, majd egy kurva nagy csattanás közepette félig beugrik a fokozatban, és még így, hol nem vette be rendesen, már ráteszed a gázt, azzal nagyon gyorsan ki lehet nyírni a kapcsolókörmöket. Harmadsorban meg a kuplung, ha kuplunggal veszed fel, az hosszú távon a kuplung mindenféle részeit eszi meg.

Remélem tudtam segíteni :) Ha ennyire egykerekezni akarsz, vegyél valami olcsó szar gépet, lehetőleg szárazkartereset pl DRZ, vagy a legtöbb KTM, azzal annyit kerekezel, amennyit akarsz :)