Megesik az ilyen
Én csak azt furcsállom hogy nekem bár kémlelőnyílás nincs (1994... )
de van egy szintellenőrző csavarom a berugó alatt, és az olaj épphogy addig volt benne, bár
nem tudom hogy ezt sztenderen kell-e nézni vagy sem...
Amúgy ott nemtommivan, úgynézem fehérváriak még túráznak is 11:30kor vagy mikor,
hát kérem itt esik a hó, 5cm vastag, motor letakarva áll a garázsba, minden latyak.
Nektek is boldog nyuszit, idén szánnal jön
Meg ha mentek akkor jóutat, vigyázni
Széles Utat!
Én is ugyanígy jártam az Nsr-emmel. Szombaton bementem suliba, és mire kijöttem, hatalmas olajtócsa a motor alatt. Hát majd szívrohamot kaptam, de furcsálottam hogy a kitámasztóhoz kivezetett csőből folyott, és az a cső meg a blokk tetejéből jött ki. Aztán megnéztem a kémlelőablakot, fullon volt az olaj, aztán elindultam haza, és otthon jöttem rá hogy kicsit sokat önthettem a blokkba, és a felesleget kidolgozta.
Hi! Most néztem a fényképezőt. Automata módban az iso érzékenység is automata, csak manuálban állítható, manuálban 100-ra volt állítva. Viszont én autoban fényképeztem és most néztem hogy a makró nem volt bekapcsolva, akkor szokott szemetes képet csinálni.
huhh...Honda nem is tudtam hogy van...nekem nagyon kiesett
A Sprint szintúgy, pedig Matska "helyreállított" linkjén keresztül elég szimpi, meg hogy mindent megkapok.
Talán nem is drága
Köszi az infót!
Amúgy most jöttem meg motorozásból, feltettem az oldalidomot a speedre, elég jót mentem vele,
csak lehet kéne e cross-kézvédő mert belefagyott a kezem a motoros bőrkesztyűbe....
na jó ez túlzás de fáztam...
Néha megálltam megnézni, (kuplungot erősítettem, elősször rossz lett a homemade tömítés a blokkoldalhoz,
hát szét újra, és visszatettem neki a gyárit. Egy helyen még nagyon picit szivárgott fél óra alatt,
térhálósító pasztát nyomtam oda, meg egy csavar alatt gumigyűrűvel leszigeteltem,
de most volt a tesztje a motornak, hogy tényleg jó lett-e )
Szóval megálltam néha, elősször megállok egy buszmegállóban 5 perc menet után itt Bodajkon,
látom nagy cseppekben jön az olaj...nah mondom dejó....
Elindulok haza, mielőtt felérnék a hegyre azért megállok...megnézem...megint ömlik..
nah mondom ez nem korrekt ennyi olaj honnanjön...meg miért a hátsó telónál folyik...
aztán nézem-nézem, hát csak megláttam hogy nem a blokk, hanem a tetején a szellőzőre rávan húzva egy gumicső, és az lekanyarodik a teló mellé. Aztán ott verte ki az olajat. Gondolom a kuplung,
azvan ottan Na mondom hál' Istennek ennyi akkor, megyek tovább, pár perc múlva már
semmi baja nem volt, kitolta a felesleget (remélem )
Nah aztán többször megálltam még azért megnézni olyan 20kmerenként,
egyszer megyek, kanyar, mondom dejól ráteszem most ívre, elkezdem dönteni,
egyszer csak fura fémes hang....
Gyorsan visszadöntöm, elmúlik...
megint kezdem dönteni picit (ez 1-2 mp volt összvissz az egész játékom)
megint jön....
A kanyar végére rájöttem hogy bukhattam volna csúnyábbat is 40el a sztenderemen ha nem csukom fel...
Amúgy Apriliát nagyonszeressük
Szépen 6.ban 7000-es fordulatnál mentem vele, ez neki olyan 65 körül esik.
Szereti, 600 pár kmnél vagyok a járatásnál, úgyhogy nem nagyon erőltetem
Szal most jó hosszan leírtam, de JÓ VOLT
Bódog Nyuszit Fehérvár környékiek
Én csak azt furcsállom hogy nekem bár kémlelőnyílás nincs (1994... )
de van egy szintellenőrző csavarom a berugó alatt, és az olaj épphogy addig volt benne, bár
nem tudom hogy ezt sztenderen kell-e nézni vagy sem...
Amúgy ott nemtommivan, úgynézem fehérváriak még túráznak is 11:30kor vagy mikor,
hát kérem itt esik a hó, 5cm vastag, motor letakarva áll a garázsba, minden latyak.
Nektek is boldog nyuszit, idén szánnal jön
Meg ha mentek akkor jóutat, vigyázni
Széles Utat!
ehhe, csa 2 fok van
A Sprint szintúgy, pedig Matska "helyreállított" linkjén keresztül elég szimpi, meg hogy mindent megkapok.
Talán nem is drága
Köszi az infót!
Amúgy most jöttem meg motorozásból, feltettem az oldalidomot a speedre, elég jót mentem vele,
csak lehet kéne e cross-kézvédő mert belefagyott a kezem a motoros bőrkesztyűbe....
na jó ez túlzás de fáztam...
Néha megálltam megnézni, (kuplungot erősítettem, elősször rossz lett a homemade tömítés a blokkoldalhoz,
hát szét újra, és visszatettem neki a gyárit. Egy helyen még nagyon picit szivárgott fél óra alatt,
térhálósító pasztát nyomtam oda, meg egy csavar alatt gumigyűrűvel leszigeteltem,
de most volt a tesztje a motornak, hogy tényleg jó lett-e )
Szóval megálltam néha, elősször megállok egy buszmegállóban 5 perc menet után itt Bodajkon,
látom nagy cseppekben jön az olaj...nah mondom dejó....
Elindulok haza, mielőtt felérnék a hegyre azért megállok...megnézem...megint ömlik..
nah mondom ez nem korrekt ennyi olaj honnanjön...meg miért a hátsó telónál folyik...
aztán nézem-nézem, hát csak megláttam hogy nem a blokk, hanem a tetején a szellőzőre rávan húzva egy gumicső, és az lekanyarodik a teló mellé. Aztán ott verte ki az olajat. Gondolom a kuplung,
azvan ottan Na mondom hál' Istennek ennyi akkor, megyek tovább, pár perc múlva már
semmi baja nem volt, kitolta a felesleget (remélem )
Nah aztán többször megálltam még azért megnézni olyan 20kmerenként,
egyszer megyek, kanyar, mondom dejól ráteszem most ívre, elkezdem dönteni,
egyszer csak fura fémes hang....
Gyorsan visszadöntöm, elmúlik...
megint kezdem dönteni picit (ez 1-2 mp volt összvissz az egész játékom)
megint jön....
A kanyar végére rájöttem hogy bukhattam volna csúnyábbat is 40el a sztenderemen ha nem csukom fel...
Amúgy Apriliát nagyonszeressük
Szépen 6.ban 7000-es fordulatnál mentem vele, ez neki olyan 65 körül esik.
Szereti, 600 pár kmnél vagyok a járatásnál, úgyhogy nem nagyon erőltetem
Szal most jó hosszan leírtam, de JÓ VOLT