Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogyne. Ő is Árpádos volt... Részvétem a családnak.

https://www.facebook.com/rilic...
Részvétem.

Elkelt a 9-es, lehet, hogy majd összefutsz vele, egy móri srác vette meg aki Pesten dolgozik. A nevét nem tudom, a papírok még nincsenek nálam.
Durva.
Neeeeem... Az csak egy szerszám munkához. Kis fogyasztás, gyerekkád mérető csomagtartó az ülés alatt.
Jajjj. Ismerhettük mi is? Fòrumozott esetleg? Tudni valami konkrétat a sérültrõl?
Sajnos mindkettőjük ismerős volt!
És a motoros volt a vétlen! Azt írják szabályosan közlekedett és az autó tért át a motoros sávjába....
Mór - Bakonysárkány között
a 81 esen Mór és Fvár között halálos motoros baleset :(
Csak nem kicserélted a mozdonyt egy olyan sárga izére?
Ne sajnáld, én 70 felett azt hittem lefagyok a motorról. Dupla tempónál meg egyenesen vacogtam.
A nyolcast amúgy is túrják, nem is nagyon lehet 70-nél többel menni, gondolom nem volt gáz.
Áááá... Ne is lássam. Még csak a bejáratás negyedénél járok. Max 1/3 gázállás. Max fordulat 5000 ami síkon 70km/óra legfeljebb. Ma is megyek vele dolgozni a 8-as főúttól előre félek.
A tegnapi képek.
A tükörből amúgy nem ismertelek meg, csak mikor megelőztél, és akkor is a sisak miatt. Nekem amúgy kifejezetten tetszik az absztrakt parkolás.
Adatlapodon nem láttam elérhetőséget, de esetleg ha mailben beszélhetnénk, egyszerűbb lenne, itt az enyém: domotorpeti@gmail.com
2 hét múlva, ha jó akkor.
Cseszneken van olcsó és jó szerelő!
Esetleg ha már csináltál - meg látom hogy itt vagy Móron - nem vállalsz ilyesmit?
Nem áll szándékomban.
Ha felhivod a Suzukit kb 4-5 ezer között mondanak/ db.
Sajnos ilyen drága.
Írtam.
Okéoké, le ne nyelj keresztbe mert nem tudom a méreteket..
GS500 fórumon olvasgattam hogy szervízben 2000-2500 forint a lapka, és megnéztem webshopban a 7,5-est. Persze biztos ennek más a mérete, ennyire nem másztam bele, nem is szeretnék.
Fehérváron tudok neked ajánlani. Írj, ha érdekel: f2tommy@gmail.com
Augusztusban csináltam egy GS500F-et.
"lapkát"
Hézagoló lapka vagy korong egyre megy! A GS-nél közvetlenül a "laplát éri a vezérműtengely és nem az emelőtőke alatt van!