Egyszer már én is jártam így, és remélem utoljára! kopp-Kopp-KOPp
Igazándiból itt a klubba pfvari Peti a szervízfőnök. Azt hiszem nem mondok vele hülyeséget ha azt mondom, hogy az első henger kipufógó szelepcsészéire kell nagyon odafigyelni. Nekem is az volt, hogy megszorult az egyik szelep, a dugó letörte a fejét, aztán az szétnyomta a dugót, és a henger szétnyílt mint a tubarózsa. :(
Megfogadtam, hogy minden szezon végén lekapom a szelepházfedelet és alaposan átnézegetem őket.
Ha valami gáz van azt észre lehet venni, a szelepcsésze felülete repedezett belülről kifelé pókhálósodik. Amúgy darabja olyan 6-6,5 ezer forint, érdemes kicserélni inkább mint egy 4. komplett hengerfej majd megint. De voltak előjelei amúgy is. Szokatlanul ingazózó alapjárat, induláskor kisebb befulladások.
Tarka megúszta ezt a hengerfej mizériát ugyanis időben észrevették!
Dinó mester viszont hasonló képpen járt mint én csak kicsit szerencsésebben.
Jah és eddig amikről tudunk csak S es változatnál történt ilyen szörnyűség.
Szóval a szelepcsészék a hunyók + a Suzuki mérnökei.
Remélem tudtam valamelyest segíteni!
ui: ebayen vannak használt komplett blokkok baráti áron, ebayes ügyben Petit keresd itt a fórumon.
Szép napot mindenkinek!
Rég jártam erre gondoltam írok egy kmicsit!
Remélem mindenki jól van!
Mi most jöttünk meg Polgárdiból és hatalmas buli volt!
Az elötte lévő nyaralás és jól sikerült. Talán még ma is tudun fürdeni a balcsiba! :))))
Szép napot!
Sziasztok!
Szevasztok Motorizált társaim!
Volna egy kérdésem a TL1000 s ügyében!
2 éve megvan már a paripám imádom, de egy gondom van vele és nemtudom, hogy - hogyan tudom orvosolni a betegségét!
Idén márciusban már tudjátok ragyogó időnk volt,és egy kicsit autópályáztam vele, persze finoman szabályzásokig!
Az első hengeren a hengerfej szarrá ment és fingom nincs miért, összetört egy kicsit!
Vettem hozzá másik TL 1000 s-es hengerfejet és lám 1500 km-er után ugyan az a probléma ál fenn és most nem is kergettem a mocit !
Valaki, ha tud rá megoldást, hogy mi a picsámért csinálja ezt velem az kérem írjon a hellwolf@vipmail.hu - ra, de az is írjon aki tud komplett első hengerfejet!
Jó áron kp-ban fizetek!
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Tehát fél óra?Nemtom....meglátjuk,Öcsi is velem lesz,ki tudja,hogy mit szeretne?
De szeretne most a 650 helyett egy r1-et venni az biztos!Úgynéz ki,hogy van vevője a 650-esre
Egyszer már én is jártam így, és remélem utoljára! kopp-Kopp-KOPp
Igazándiból itt a klubba pfvari Peti a szervízfőnök. Azt hiszem nem mondok vele hülyeséget ha azt mondom, hogy az első henger kipufógó szelepcsészéire kell nagyon odafigyelni. Nekem is az volt, hogy megszorult az egyik szelep, a dugó letörte a fejét, aztán az szétnyomta a dugót, és a henger szétnyílt mint a tubarózsa. :(
Megfogadtam, hogy minden szezon végén lekapom a szelepházfedelet és alaposan átnézegetem őket.
Ha valami gáz van azt észre lehet venni, a szelepcsésze felülete repedezett belülről kifelé pókhálósodik. Amúgy darabja olyan 6-6,5 ezer forint, érdemes kicserélni inkább mint egy 4. komplett hengerfej majd megint. De voltak előjelei amúgy is. Szokatlanul ingazózó alapjárat, induláskor kisebb befulladások.
Tarka megúszta ezt a hengerfej mizériát ugyanis időben észrevették!
Dinó mester viszont hasonló képpen járt mint én csak kicsit szerencsésebben.
Jah és eddig amikről tudunk csak S es változatnál történt ilyen szörnyűség.
Szóval a szelepcsészék a hunyók + a Suzuki mérnökei.
Remélem tudtam valamelyest segíteni!
ui: ebayen vannak használt komplett blokkok baráti áron, ebayes ügyben Petit keresd itt a fórumon.