Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jelenleg a gyári(dunlop sportmax d220) van fent ami 2003as gyártás... arra gondoltam annál ez sokkal jobb
Régi, továbbá ilyen gumit csak akkor választanék, ha mindig meleg időben (20°C felett) és száraz úton motoroznék. (Én ezért választottam anno a Diablo Corsa III-at)
miért? annyira kopott v annyira pályaorientált?
En pl valoszinu megusztam volna a csuszast tavaly, ha van ABS, amikor kivagott elem egy auto a kisse poros Hungarian es satuznom kellett...
Csak ha pályázol
Ha közúton motoroznék és tehetném, szerintem én is az ABS-es motor mellett tenném le a voksomat - teszem hozzá még sohasem próbáltam.
Nem vagyok abban olyan biztos, hogy egy hirtelen szituációban különböző útminőségnél meg tudnám oldani biztosan a helyzetet, hiába motorozom már egy ideje.
dejó h nem azt a linket szúrtam be amit akartam

tehát: link
mit szóltok ehhez a gumihoz?
http://www.alivetoride.com/ima...

2006os gyártás nem gáz?
Azért pályán odavág mindenki! De majd gyúrok!
Amúgy szép nem vagyok!
persze persze,te nem csak szép,és okos,de még jó pilóta is vagy
1000-es? Persze . Mit csináljak én azzal?
Amúgy ha már ez így szóba jött, a 400 és 800 ccm-es használt/új motorokból kevesebbet hozott a hasznaltauto.hu, mint 800 fölöttiből. Szóval úgy tűnik a 650-es SV-vel még mindig a kis gépek közé fogok tartozni. Úgy látszik rajtam kívül elég sokan kiválóan tud motorozni.
ABS pont azért, amiért itt írtad: a hirtelen szituációk miatt.
Nem vagyok egy "pályamotoros" alkat, a biztonság az első nálam, ebbe pedig beletartozik az ABS. És mint ahogy írtad, lehet, hogy pont azon múlik, hogy...
És amúgy igen, valóban nem érzem a motorom határait, de nem is vagyok abban biztos, hogy ezt ki kellene (akarom) tapasztalni. Óvatosan motorozom, de ezt én magam élvezem, az hogy másnak ez esetleg lassú vagy nem, igazából hidegen hagy. Egyszer egy autó hátulján láttam, hogy "Senki kedvéért nem megyek gyorsabban", kábé így gondolom én is.
Azért váltanék GS-ről, mert két személlyel kicsit halványnak érzem, főleg ha 100 körül kell egyet előzni (szerencsére mostanában elég sokat megyek utassal), illetve szeretnék ABS-t. És mellesleg szeretnék jobb féket, nyomatékosabb motort.
Amúgy nézegettem, hogy valóban elég sok eladó SV van, gondolom valahol ez a modernkori GS-nek felel meg, ezért vették jó sokan. Ha szembejön egy "kihagyhatatlan" ajánlat, akkor veszek egy 650-est. Az újonnan 1,5 milliós ár sem rossz, pláne, hogy a GS-t is eladnám, csak az a bajom, hogy kitolom a szalonból és máris vesztettem annyit, amennyit a GS-en összesen soha nem fogok.
Meg ugye azt is említettem nektek, hogy az SV formája kicsit "idegen" nekem. Azért meg sokallom az 1,5 pénzt, hogy mindig amikor ránézek az jusson eszembe, hogy "jó ez a motor, de...".
Ezért várok a "kihagyhatatlan" ajánlatra. Ha az ismerettségi körötökben van ilyen (szigorúan ABS-es és injektoros) szóljatok, mert érdekel. És csak készpénzre!
Ha pedig kihagyhatatlan ajánlat nem lesz, marad a GS.
Pilótája válogatja!
az tuti ahhoz képest hogy 650-es nagyon jól megy
ízlések és kanyarok...

Zoli tükre:
De csak mert én tudtam a helyet, ahova mentünk!

Azért a lépést tartotta kis csupasz 650-es Suzzy-m!
Balaton mellett viszont te láttál minket a tükrödben
OK.Megbeszéltük ! Kinek a pap, kinek az ABS!
Engem meg Sanyi látott a tükörben!
Vegul is mindig lattalak a tukorben.Ugyhogy hajra.
Road: nekem lehet jól jött volna az ABS...Lehet, h éppen annyi elég is lett volna a megúszáshoz...
Henti

A végén már tartottam velük a lépést .De csak, h ne mondhassák, megint rám kellett várni
az semmi, h 6ik!de 5liter evett százon . .
Apa, neked sv1000 kell

ne hallgass a többiekre, én jót akarok
Bacsi_77-től vettem, tőle érdeklődj...