Hát akkor marad a v2. Pont az a jó benne hogy sokoldalú. Tudsz vele 2800-as fordulaton csorogni a városban ,ha túrázgatsz 5000-6000 fordulaton két személyel tudja a 120-130-as utazót ,de vannak olyan őrültek akik akár pályáznak is vele.
A Bandit lenne az ideális, csak kicsit sokallom a hengereinek a számát és a méretét/súlyát.
Az SV lenne a másik jelölt, de számomra "idegen" a formája.
Használatot tekintve: város/kisebb túrák, de nem vagyok egy sietős alkat. Viszont 2 személlyel kellene egy kis plusz teljesítmény meg nem szeretek annyit váltani, amennyit a GS-el kell.
Sziasztok!
Van itt olyan aki GS500-ról nyergelt át SV650-re? Ha igen, el tudná mondani a legfőbb tapasztalt különbségeket?
Gondolkodom egy ilyen váltáson. (Van-e egyátalán értelme?)
Hasonló nekem is volt. A három sávos út szélén állt egy Golf. Vagyok annyira rutinos hogyha látom hogy elfordul a kereke balraakkor el akar indulni.Szépen behúzódtam a belső sávba (mert udvarias vagyok ) hogy elengedjem.Na mit csinált?...
Megfordult a főúton zárovonalon keresztül elöttem úgy ,hogy ha nem húzom el a lábam lekaszálja a lökhárítójával ,ja és nekem át kellett mennem a szembejövő sávba! Szerintem a mai napig nem tudja hogy majdnem elütött!
Az ősszel kikanyarodtam a benzinkútról a főútra, felváltottam másodikba. Láttam, hogy jobbról a kereszteződésben áll egy autó várja, hogy elmenjek. Már majdnem odaértem, amikor kiugrott elém. Épphogy meg tudtam állni. Áll előttem keresztben lefulladva, és néz bután, hogy "hogy a rákba került ez ide?".
Én sem tartom jó ötletnek egy szál pólóban motorozni, de ez nehogy már hír értékű legyen. Ráadásul az egyik idei halálos balesetről a hírekben azt olvastam, hogy az autós kanyarodott ki a motoros elé. Persze kérdés, hogy mennyivel ment a motoros...
Nem emlékszem tisztán csak a fejvesztett loholásra.
Kerek lámpa,tacskó kormány pont mint a GS.
Az SV lenne a másik jelölt, de számomra "idegen" a formája.
Használatot tekintve: város/kisebb túrák, de nem vagyok egy sietős alkat. Viszont 2 személlyel kellene egy kis plusz teljesítmény meg nem szeretek annyit váltani, amennyit a GS-el kell.
Attól függ mi tetszett a GS-ben, illetve milyen irányba szeretnél továbblépni,
Ha a túrázós kényelmes , akkor Bandit, vagy DL
HA kicsit fickósabb, akkor SV
Ha nagyon fickósabb akkor GSX-R
HA városi rohangálós, akkor marad a GS :)
Szerintem
en tanultam.
Megszokni nagyon könnyű GS után de annál jobb.
Van itt olyan aki GS500-ról nyergelt át SV650-re? Ha igen, el tudná mondani a legfőbb tapasztalt különbségeket?
Gondolkodom egy ilyen váltáson. (Van-e egyátalán értelme?)
Köszi!
akár utasként is
végül is ha jól belegondolok abban is benne volt az ötven
Megfordult a főúton zárovonalon keresztül elöttem úgy ,hogy ha nem húzom el a lábam lekaszálja a lökhárítójával ,ja és nekem át kellett mennem a szembejövő sávba! Szerintem a mai napig nem tudja hogy majdnem elütött!
Elképesztő, pólóban! motorozott
Én sem tartom jó ötletnek egy szál pólóban motorozni, de ez nehogy már hír értékű legyen. Ráadásul az egyik idei halálos balesetről a hírekben azt olvastam, hogy az autós kanyarodott ki a motoros elé. Persze kérdés, hogy mennyivel ment a motoros...