Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd a Zoli hegeszt neked egyet!
Régi Sv N-esre keresek bukócsövet.Nem tud valaki?
Mikor csorogtunk?
Nem emlékszem tisztán csak a fejvesztett loholásra.
Hát akkor marad a v2. Pont az a jó benne hogy sokoldalú. Tudsz vele 2800-as fordulaton csorogni a városban ,ha túrázgatsz 5000-6000 fordulaton két személyel tudja a 120-130-as utazót ,de vannak olyan őrültek akik akár pályáznak is vele.
Mi a baj a formával?
Kerek lámpa,tacskó kormány pont mint a GS.
A Bandit lenne az ideális, csak kicsit sokallom a hengereinek a számát és a méretét/súlyát.
Az SV lenne a másik jelölt, de számomra "idegen" a formája.

Használatot tekintve: város/kisebb túrák, de nem vagyok egy sietős alkat. Viszont 2 személlyel kellene egy kis plusz teljesítmény meg nem szeretek annyit váltani, amennyit a GS-el kell.
ezt skubizzátok: Hehe
Szia!

Attól függ mi tetszett a GS-ben, illetve milyen irányba szeretnél továbblépni,

Ha a túrázós kényelmes , akkor Bandit, vagy DL
HA kicsit fickósabb, akkor SV
Ha nagyon fickósabb akkor GSX-R
HA városi rohangálós, akkor marad a GS :)

Szerintem
Nagyobb,erősebb,kényelmesebb,minőségibb,gyorsabb..GS
en tanultam.
Megszokni nagyon könnyű GS után de annál jobb.
Volt pár ilyen kolléga.....van értelme....
Sziasztok!
Van itt olyan aki GS500-ról nyergelt át SV650-re? Ha igen, el tudná mondani a legfőbb tapasztalt különbségeket?
Gondolkodom egy ilyen váltáson. (Van-e egyátalán értelme?)

Köszi!
benne vagyok
akár utasként is
Zsir kis tura lehetett a kepek alapjan . Legkozelebb mar talan en is tudok csatlakozni...most videken voltam ezert nem sikerult.
Legközelebb felfelé is megnézzük......vagy menjünk keletre, arra is vannak kellemes kanyarok pl. Bükkszék felé...
bezzeg a csopaki kanyarokban
végül is ha jól belegondolok abban is benne volt az ötven
ŐŐŐŐ! Volt jobb is!
Ez igaz lehet, de szerencsére tényleg szemből mért és mi ott 50-nel mentünk...
Jóó de amikor az eleje lassult mi akkor gyorsultunk...
Hasonló nekem is volt. A három sávos út szélén állt egy Golf. Vagyok annyira rutinos hogyha látom hogy elfordul a kereke balraakkor el akar indulni.Szépen behúzódtam a belső sávba (mert udvarias vagyok ) hogy elengedjem.Na mit csinált?...
Megfordult a főúton zárovonalon keresztül elöttem úgy ,hogy ha nem húzom el a lábam lekaszálja a lökhárítójával ,ja és nekem át kellett mennem a szembejövő sávba! Szerintem a mai napig nem tudja hogy majdnem elütött!
Az ősszel kikanyarodtam a benzinkútról a főútra, felváltottam másodikba. Láttam, hogy jobbról a kereszteződésben áll egy autó várja, hogy elmenjek. Már majdnem odaértem, amikor kiugrott elém. Épphogy meg tudtam állni. Áll előttem keresztben lefulladva, és néz bután, hogy "hogy a rákba került ez ide?".
Volt amikor a mentőt előztük Várpalota végén! De lassultunk és szemből mért!
A fokozott rendőri jelenlétről:

Elképesztő, pólóban! motorozott

Én sem tartom jó ötletnek egy szál pólóban motorozni, de ez nehogy már hír értékű legyen. Ráadásul az egyik idei halálos balesetről a hírekben azt olvastam, hogy az autós kanyarodott ki a motoros elé. Persze kérdés, hogy mennyivel ment a motoros...
Elvileg.Én nem láttam csak ott elöl lelassultak.
De.Valakire kell.
Volt piros trafi?