Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is jatszom.
Sosem teszem.
Mindent pontosan atgondolok.
Faterom aszonta,bármit "bütykölhetsz" egy autón vagy egy motoron,de a fék és a futómű nem játék!
Nem harapósabbat szeretnék hanem adagolhatóbbat.
De majd meglátom.
Legfeljebb egyedi lesz.
A bütykölgetés része is legalább annyira vonz.
A rutint nem lehet technikával kiváltani,sőt a harapósabb fékkel egy "rutintalanabb" hamarabb pofára fog esni mint a gyári alappal(véleményem szerint......).

Na jó de te tudsz.
Én meg a technikával pótolom a tudás hiányát.
Annak aki upgrade-et tervez!

Nekem megfelel a "STOCK".
Alvás? ? ? ?
Most kezd igazán pezsegni az élet a motor körül.Karácsonyi szünetben és január vége felé.
Ohh... Már olyan elvonási tüneteim vannak, a motor meg csak alszik...

Te szezonban megint elhúzol?
szoktam....SZOKTAK!...
A hringen szoktam együtt menni a 25ösök a nagyokkal, figyelni kell...persze a hátúlról jövőnek
én nem irtam ilyet...btw, az egyik csóka pont igy halt meg most...olvass utána kiscsávó
bolond...persze, h nem egy kört mész gét a pálya egyszerűségére értettem...nincs benne normális egyenes ahol ki lehetne gyorsitani stb.

Májki
te már a célegyenesbe veszed a féktávot ?
Végre valami aminél idősebb vagyok
ZSSS váázze nem egyszer kell körbe menni Nekem egy kakucsolás ott kezdődik hogy 120-130 kör az már úgy sok kanyar
Ja.Ottan.
Jaaaaaaa! Északi Piliscsév?

TÓTIA?
Ott fenn északabbra.Új nemzet.
HOL?
Persze.A szlovákoknál beszélt az egyik pályabíróval.
Csak sajna a műszakin cseszheted!
Voltál már pályán?

(Nem autópályára gondolok!)
Ne kezdjed!
Szerintem kancsal.