Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

inkább kissé gáz...ha valaki normális fényszórót akar keresse meg r.3.14-et...

és vegyen http://www.voodoomoto.com/shop..." target="_blank">angel eyes -szettet vagy demon eyes-t vagy mindkettőt...
lájkolom a szine miatt

amúgy kissé eregy-es az a lámpa...
Mindenkinek ajánlom figyelmébe ezt a dögöt.Különös figyelmet kérnék fordítani a fény szórókra.
addig, amig jol seggbe nem...vernek hatulrol a fektavot szuken vevok

Kakucs rovid...Ha 5.5km-en ar lehetne kanyarogni, jo lenne...
meg különben is,én szeretek nézelődni a célegyenesbe,oké?
normális pálya mondjuk kakucs,ahol kanyar kanyar hátán van:)
csak azt aki normális pályán nem elbattyogni akar a célegyenes végééig...

mondjuk esni is nagyobbat lehet nagyobb sebességről
Annyira elvakít a V2,hogy erre nem is gondoltam........
okos lovak ezek wazze spéci japán ferde hátú burjánzó arab félig vérek nem ám szarral gurigázunk
És a lábaik nem akadnak össze?
3-4 sorba?!?Vékettőbe! ! ! ! !
Jézusom és hogy irányítasz ennyi pacit?
nameg nem túl széles egy sávba ennyi?
3-4 sorba kötöd őket?
A jobbak csak 1-et, de azzal a szántásban is boldogulnak....
múltkor néztem hogy a közúti normális közlekedéshez olyan 30lovat használok:)
Hát minden pilóta kérdése.Én is elmentem a 750-es mellett pedig a jótól messze vagyok.Laci meg a 250-est szorongattam meg a VFR-t is rendesen.
Azért ez a pályától és a pénztől függ.......ha tele vagy lével és eljutsz a jobb, hosszabb pályákra kevés lehet a 250-es.......persze kakucson és eringen a legjobb ....
kit érdekel,egy 250est nem tudnék érdemben kimotorozni 600 meg 1000 haggyuk már
miért jobb a haccáz, mint a liter itt kiderül

táblát kéne csinálni névvel - éjszakára :)
valami hasonló megoldással
Lpontszabokukacgportalponthu
miről lenne amúgy szó?
kamionhoz akarok vmit :)
nekem van öletem manuális váltó fokozat kijelzőre,az nem érdekel?