Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meddig vagy itthon?
majd ha lapon fordulok 150nel, ott ahol most eppen 100 a tempom, mert fosos vagyok , meg persze szep ivvel, mert azert meg hagy kivanni valot a mozgasom

Hazaerve, az elso mozdulatom volt kicserelni a gyari hangtompitokat rendes hangszerekre...Az elso gondolatom mikor beroffent, h URRRRIIIISSSTTEEEEN B*ZDMEEGGGG! Ez a hang meg mindig afrodiziakum
De fasza!
Akkor ér véged amikor elengedtelem a 2 GSR-t.
Most nézem, hogy átb@sztak a szlovák kúton 3 Euróval.
Ujjé.
Tényleg kanyarvadász vagy.
jelentem, meggyógyult a vas

beeaktam karóba, löktem rajta egyet, h elmozdítsa a hengereket picit.Aztán vissza üresbe, majd pöcc röff...

nemtom mi lelte...

aztán gurultam egyet dobcsinak, csak kint voltak a zsaruk csobánkánál , egy autóst kiszedtek előlem (hetedik érzék súgta, h lassítsak a csobánkai cba hajtűkanyarja után) mert megelőzött

sokkal jobban érzem a motort mint korzika előtt.A kanyarban sem fosok annyira.1.5hó kihagyás után sikerült ezen a 20km-en fél centire koptatni A Csík-ot .Ha kicsit több időm lenne.........
Kuldtem neked is, amugy is van kerdesem, amit tegnap elfelejtettem megkerdezni
Kipróbálod vagy megkérded Brian-t a gumi topicban, Ő eléggé vágja témát.
Ha ez az eset fennáll, honnan lehet tudni a helyes beállításokat?

Üdv az 577en túrázóknak!
küldj nekem is!.....unatkozom....
Kuldtem mailt
Azért a matricán lévő nyomást a motor jellegéhez való gumikra találták ki, ha egy racsingos gumit felteszel nem biztos, hogy akár utcán is ugyanaz a nyomás kell neki mint a matricán lévő adat....
Elrontani nem tudod ;) próbáld ki a gyári értékeket ha nem jó akkor változtasd meg.
na szal hogy csak ez miatt kérdeztem meg

nem igaz tiszta szétszórt vagyok
oksa,köszi:)

Matricám van,de az R a gyári értékekkel kicsit gyengébb úton vezethetetlen volt,rázta az elejét
ha nem pályázol akkor a gyárit, nekem a láncvédő műanyagon van a matrica elől 2.25 hátul 2.5
Az valóban nem valami sok. Én a szokásos 2,2 - 2,5-re szoktam fújni, szerintem tegyél bele és figyelgesd...
Megnéztem a guminyomást és igen alacsony Remélem azért mert elfelejtettek ráfújni,és nem azért mert lassú defektem van
Elöl 1,9 hátul 2,1 van most benne,ti mit javasoltok?

(Idén még tuti hogy csak egyedül kavarok vele)
Szia!A kormányodról egy kis infot tudsz dobni nekem mailbe?
(mit kellett átalakítani,mit raktál fel,költségek kb)
köszi:)

( maszlik1@freestart.hu)
Gaz nelkul inditsd...sosem inditom gazzal, meg telen sem
Indítózás közben mérd meg mekkorát esik a feszültség (bár ehez érdemes teljesen feltölteni). Ha 10V alá esik akkor biztosan kuka ,elveszítette a kapacitását.Egyébként benyó volt benne?
tudtam, h valamit nem próbáltam ki

roli, a szokott hangot produkálja...megvolt a 13 és mégsem ment, mi volt a gáz?hátha hasonló a gondom.
Az egy dolog, nekem is az előző akksin 13 V-ot mértem töltés után, oszt mégse tudta beröffenteni, mert nem tudott akkora indítóáramot szolgáltatni.
Egyébként meg ha az önindító teker, ahogy szokott biztos nem azzal lesz baj.
Tegyél egy darab vezetéket a két saru közé, és nem kell neki 1 hónap se! Max 1 perc, és még púpos is lesz!