majd ha lapon fordulok 150nel, ott ahol most eppen 100 a tempom, mert fosos vagyok , meg persze szep ivvel, mert azert meg hagy kivanni valot a mozgasom
Hazaerve, az elso mozdulatom volt kicserelni a gyari hangtompitokat rendes hangszerekre...Az elso gondolatom mikor beroffent, h URRRRIIIISSSTTEEEEN B*ZDMEEGGGG! Ez a hang meg mindig afrodiziakum
beeaktam karóba, löktem rajta egyet, h elmozdítsa a hengereket picit.Aztán vissza üresbe, majd pöcc röff...
nemtom mi lelte...
aztán gurultam egyet dobcsinak, csak kint voltak a zsaruk csobánkánál , egy autóst kiszedtek előlem (hetedik érzék súgta, h lassítsak a csobánkai cba hajtűkanyarja után) mert megelőzött
sokkal jobban érzem a motort mint korzika előtt.A kanyarban sem fosok annyira.1.5hó kihagyás után sikerült ezen a 20km-en fél centire koptatni A Csík-ot .Ha kicsit több időm lenne.........
Azért a matricán lévő nyomást a motor jellegéhez való gumikra találták ki, ha egy racsingos gumit felteszel nem biztos, hogy akár utcán is ugyanaz a nyomás kell neki mint a matricán lévő adat....
Megnéztem a guminyomást és igen alacsony Remélem azért mert elfelejtettek ráfújni,és nem azért mert lassú defektem van
Elöl 1,9 hátul 2,1 van most benne,ti mit javasoltok?
Indítózás közben mérd meg mekkorát esik a feszültség (bár ehez érdemes teljesen feltölteni). Ha 10V alá esik akkor biztosan kuka ,elveszítette a kapacitását.Egyébként benyó volt benne?
Az egy dolog, nekem is az előző akksin 13 V-ot mértem töltés után, oszt mégse tudta beröffenteni, mert nem tudott akkora indítóáramot szolgáltatni.
Egyébként meg ha az önindító teker, ahogy szokott biztos nem azzal lesz baj.
Hazaerve, az elso mozdulatom volt kicserelni a gyari hangtompitokat rendes hangszerekre...Az elso gondolatom mikor beroffent, h URRRRIIIISSSTTEEEEN B*ZDMEEGGGG! Ez a hang meg mindig afrodiziakum
Akkor ér véged amikor elengedtelem a 2 GSR-t.
Tényleg kanyarvadász vagy.
beeaktam karóba, löktem rajta egyet, h elmozdítsa a hengereket picit.Aztán vissza üresbe, majd pöcc röff...
nemtom mi lelte...
aztán gurultam egyet dobcsinak, csak kint voltak a zsaruk csobánkánál , egy autóst kiszedtek előlem (hetedik érzék súgta, h lassítsak a csobánkai cba hajtűkanyarja után) mert megelőzött
sokkal jobban érzem a motort mint korzika előtt.A kanyarban sem fosok annyira.1.5hó kihagyás után sikerült ezen a 20km-en fél centire koptatni A Csík-ot .Ha kicsit több időm lenne.........
Üdv az 577en túrázóknak!
nem igaz tiszta szétszórt vagyok
Matricám van,de az R a gyári értékekkel kicsit gyengébb úton vezethetetlen volt,rázta az elejét
Elöl 1,9 hátul 2,1 van most benne,ti mit javasoltok?
(Idén még tuti hogy csak egyedül kavarok vele)
(mit kellett átalakítani,mit raktál fel,költségek kb)
köszi:)
( maszlik1@freestart.hu)
roli, a szokott hangot produkálja...megvolt a 13 és mégsem ment, mi volt a gáz?hátha hasonló a gondom.
Egyébként meg ha az önindító teker, ahogy szokott biztos nem azzal lesz baj.