Nem tudom sajnos az okaat igy csereltem mar szerintem de nagyon sok kokany munka volt rajt most darabokba van index egy darab nincs onindito nem jo trafo se gyari simson markolat volt rajt stb stb tavaszra talan kesz lesz :)
Itt tudsz. http://motoroswebaruhaz.hu/
Mitől tört el a gyűrű amúgy? Mert valami oka volt...
Normális méretű dugót+gyűrűt vegyél bele, ha nem akarsz gyakrabban így járni majd.
A motor tele szivja magárt bentinnel és berobban, azért jön a füst mindenhol. Szerintem nincs elég kompresszió benne. Mint mondtam, membrán, de lehet főtengely szimering is a baja.
Es nektek olyan is volt hogy durrant es a szivo oldalon jott ki fust ?:D majdnem olyan mintha akkor gyujtott volna mikor epp szivott nem lehet hogy a gyujtas mozdult el ? Vagy itt 2 utemu motoroknal mindegy hol all ? Bocs hogy jatszom a hulyet eddig csak kocsim volt :/ :)
így én is jártam hogy mentem az én rg125el le áltam és hiába indítottam szibatóval nélküle míg az aksit le nem szívta utánna toszigáltam de semmi, pedig mindig pöcre indult és az volt a baja hogy a forgatyús ház tele volt benzinnel
Udv nem reg vasaroltam egy rg 125 wolf ot es olvan kerdesem lenne hogy mi lehet az ok amier nem indul elozo nap este mentem vele lealtam vele kb 40 percre es azota nem karbi belselyet atneztuk nincs eltomodve szikra van valakinek otlet?
Hali
Valamelyik nap kérdezgettem itt a helyes bejáratásról.
Most olyan kérdésem lenne hogy
mióta nállam van 3 éve a vas (rg 125) minden évbe dugó csere, pedig közepesen van hajtva amolyan is is alapon.
Annó a nicasil persely elvolt repedve a kipufogó felől. Power szelepnél az a pici rész. Akkor vashüvejt kapott. És most ez is a kipufogó felől van repedve. Nem láttam de szerintem ugyan ott. A szaki szerint hőtágulás lehet a dologba. Kipufogó nem lehet a ludas? Volt már vele ilyen hőmérsékleti problémám.
sziasztok azt szeretném kérdezni,hogy a kuplung kopolamelláknak milyen a gyári vastagságuk és hány miliméterig lehet használni a választ elöre is köszönöm
ALKATRÉSZEK:hengerek. főtengelyek.váltók.kuplungok.teleszkópok.ülések.lámpák.vázak.e
lektronikák.álló.forgórészek.deknik.blokk felek.kerekek.hütők.minden tipusú alkatrészek
A FENTIEKBEN EMLITETT ÉS NEM EMLITETT MOTOROK ALKATRÉSZEI BONTOTT HASZNÁLT ALKATRÉSZEK ELADÓK, BESZERELÉSI GARANCIÁVAL.POSTÁZOK.IS BÁR HOVA EGYARÁNT KÜLFÖLDRE IS.
FELESLEGES ALKATRÉSZÉT BESZÁMOLOM
sziasztok van egy PROX TŰGÖRGŐM 16x20x17.7-es méretű origin csomagolásban és számlával 3400ft-ért vettem 3000ft-ért adom a posta költség pár száz forint suzuki tsr-hez és rg-hez való, ha valakit érdekel hívjon a 0620-3317-156-os számon
Sziasztok a régi 125ccm es rg hez lenne egy komplett blokkom plussz egy bontott frissen furt hengerrel vadonat új dugo,gyürü hengerfej valamint gobplett alaplap.Ha valakit érdekel irjon nyugottan
Valakinek nincs eladó rg 125-re (1993) plexi eladó?
A km órából ki lehet venni a számlapot? mert a rendőrök egyből azt nézik itt hogy hanyas óra van benne és azt szeretném hogy csináltatok egy számlapot amin nem km/h ban vannak a sebességek feltüntetve hanem mp/h ban és a 20 40 60 80 100 km/h-t átváltom mp/h ba és a megadott helyekre íratom hogy azért be tudjam tartani a táblákat ;)
Járatás... 600km-ig 6000-ig forgathatod, következő 600 km-ben már 8000-ig. 1200-tól meg gooo.
Nicasilos henger illesztési hézag 0,03mm,,, hüvelyezett hengeré 0,05, de ha 0,06-ra illesztitek, akkor sem lesz semmi bajod vele, hamarabb elkezdheted terhelni, meg kisebb az esélye a megragadásnak...
Ha a teteje gyakorlatilag fullra megújul, cseréld le a hajtókart, meg főtengelycsapágyat is, mert szét fog esni a nagyobb nyomástól.
Persze, + pénz,,, de , ha normálisan össze lesz rakva, és az alábbiak szerint, nem kell hozzányúlnod évekig.
http://motoroswebaruhaz.hu/
Mitől tört el a gyűrű amúgy? Mert valami oka volt...
Normális méretű dugót+gyűrűt vegyél bele, ha nem akarsz gyakrabban így járni majd.
Valamelyik nap kérdezgettem itt a helyes bejáratásról.
Most olyan kérdésem lenne hogy
mióta nállam van 3 éve a vas (rg 125) minden évbe dugó csere, pedig közepesen van hajtva amolyan is is alapon.
Annó a nicasil persely elvolt repedve a kipufogó felől. Power szelepnél az a pici rész. Akkor vashüvejt kapott. És most ez is a kipufogó felől van repedve. Nem láttam de szerintem ugyan ott. A szaki szerint hőtágulás lehet a dologba. Kipufogó nem lehet a ludas? Volt már vele ilyen hőmérsékleti problémám.
http://motoralkatreszek.blogsp...
A LINKBE BŐVEB INFORMÁCIÓKAT TALÁL.
ALKATRÉSZEK:hengerek. főtengelyek.váltók.kuplungok.teleszkópok.ülések.lámpák.vázak.e
lektronikák.álló.forgórészek.deknik.blokk felek.kerekek.hütők.minden tipusú alkatrészek
A FENTIEKBEN EMLITETT ÉS NEM EMLITETT MOTOROK ALKATRÉSZEI BONTOTT HASZNÁLT ALKATRÉSZEK ELADÓK, BESZERELÉSI GARANCIÁVAL.POSTÁZOK.IS BÁR HOVA EGYARÁNT KÜLFÖLDRE IS.
FELESLEGES ALKATRÉSZÉT BESZÁMOLOM
06304053450
A km órából ki lehet venni a számlapot? mert a rendőrök egyből azt nézik itt hogy hanyas óra van benne és azt szeretném hogy csináltatok egy számlapot amin nem km/h ban vannak a sebességek feltüntetve hanem mp/h ban és a 20 40 60 80 100 km/h-t átváltom mp/h ba és a megadott helyekre íratom hogy azért be tudjam tartani a táblákat ;)
Nicasilos henger illesztési hézag 0,03mm,,, hüvelyezett hengeré 0,05, de ha 0,06-ra illesztitek, akkor sem lesz semmi bajod vele, hamarabb elkezdheted terhelni, meg kisebb az esélye a megragadásnak...
Ha a teteje gyakorlatilag fullra megújul, cseréld le a hajtókart, meg főtengelycsapágyat is, mert szét fog esni a nagyobb nyomástól.
Persze, + pénz,,, de , ha normálisan össze lesz rakva, és az alábbiak szerint, nem kell hozzányúlnod évekig.