Kulsore kep alapjan rendben van az biztos. Bizom benne hogy a motorikus dolgokra is adsz nem csak a kulsore. Muszaki? Telire ne fontos, nem eletbevago bar januarra tervezem a vetelt. 450-500? :)
Az ar az attol fugg mi van? Ha talalok, vagy ha tud valaki feszerben evekig alltat lelakva, vagy napi hasznalatbol patika allapotban... Az ar egyenlore nem lenyeg. Also hangnak egy 250-300at gondoltam ha olyan az allapot, de ha patika akkor 800-1M. Passz.
Am koszonom a valaszt elore is. Svajban telephelyek is erdekelnenek ha tud valaki valahol. :)
Sziasztok! Erdekes kerdessel fordulnek hozzatok! Szeretnek venni egy vj23as vagy egyel regebbi rgv250-t. Lehet akar kulfoldrol is. Kerdesem az lenne hogy az itthoni oldalakon sehol nem talalok, kulfoldi oldalakat pedig nem nagyon ismerek. Az sem baj ha felujitasra szorul, torott vagy lelakott. Hol erdemes nezelodni? A vilag vegere nyilvan nem mennek ki de valahol de nah...tehat hol erdemes szetnezni? Esetleg vannak erre emberkek akik keresre keresnek kint, vagy hoznak be? Valaszokat elore is koszonom, meg ha csak egy lepessel is haladok elolrebb, vagy egy kicsit okosabb leszek.
Üdv! keresek rg 250 hez ülés alatti idomot, alkatrészt, vagy donormotort ha esetleg valakinek van kérem jelezze az atacc@frremail.hu emailre előre is köszönöm!
Sziasztok olyan gondom van, hogy kiment a fesszabályzóm és állandóan kiveri az égőket meg az indexeket már alapból nem eredeti fesszabályzó volt rajta hanem ilyen: http://p1.vatera.hu/photos/89/... na és most szereztem hozzá egy tzr 50 ről valót ami ilyen: http://momo96.hu/psGalleryShow... és, hogy szerintetek jó lenne e hozzá mert ami alapból rajta volt elég húzós az ára... Köszi :D
Helyes. Hidd el, meg fogja hálálni.
A Repsolban ezeknek az öreg motoroknak a Moto Rider a legjobb, mert az még nem szintetikus, ezeknek jobban bejön még az ásványi.
Az 1050 pipa, láttam, ok.
Azt az olajat viszont addig engedd le a blokkból, míg el nem b@szik a váltóddal!
A 2T keverőolajak előhígított olajak a jobb benzinben való keveredés érdekében.
Ezáltal közel sincs olyan viszkozitásuk, ami egy váltó kenéséhez kell.
Az általad négyütemű olajnak titulált 10W40 valóban négyütemű olaj, de itt nem is a motort, hanem a váltót kell kennie, ahhoz pedig 10W40 a gyári előírt.
De, ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz.
Am koszonom a valaszt elore is. Svajban telephelyek is erdekelnenek ha tud valaki valahol. :)
A Repsolban ezeknek az öreg motoroknak a Moto Rider a legjobb, mert az még nem szintetikus, ezeknek jobban bejön még az ásványi.
Azt az olajat viszont addig engedd le a blokkból, míg el nem b@szik a váltóddal!
A 2T keverőolajak előhígított olajak a jobb benzinben való keveredés érdekében.
Ezáltal közel sincs olyan viszkozitásuk, ami egy váltó kenéséhez kell.
Az általad négyütemű olajnak titulált 10W40 valóban négyütemű olaj, de itt nem is a motort, hanem a váltót kell kennie, ahhoz pedig 10W40 a gyári előírt.
De, ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz.