Eddig nekem se.De most sajna nem akarta.Szétborítottam, és addig szórakoztam vele, amíg le nem merült az aksi.
de a végén megnéztem a gyertyát, és nincs szikra.De előtte soha semmi bajom nem volt vele, max csak ha kifogyott a benzin.
szevasztok,ha valakit érdekel eladó az alábi képen látható motor 94,es új gumival,49500km,sport dob gyári is megvan,túrakormány 530 az irányár az elérhetőségemet az adatlapon találjátok
3 motorom van, egy HONDA Pan-European, egy Suzuki Bandit 600, es a Suzuki RF-900.
A Bandit dolgozni jarni, a Pan hosszabb turakra, es az RF elvezni az eletet.
A masik ketto osszessen nem okoz annyi oromet mint az RF, eletem legjobb gepe, igaz Sportos komoly gepek kozul ez az elso.
Volt Yamaha Diverson 600/900 am, Kawasaki en-750, meg hasonlok, de az osszesert egyutt nem adnam oda a 900 RF-emet :):):)
Mi mast mondhatnek ?
:) :) :) :) :) :) :) :)
Ui: Nekem +2 - +3 fokban, poccre indul, egyeszer nem kelett 4 sec-nel tovabb reszelnem az oninditot, ezt a hidegben nem indulos dolgot nem is ertem :/
Helló nem okoskodás csak vélemény nyilvánításnak szánom azt amit le fogok most írni:Több okból nem raknék RF600-as vázba 900-as blokkot,elsőként azért mert a hátsó lengő villa nem bírná a nagy erőt(mert a 900-asé az öntött alumínium és hosszított merevítéses) főleg kanyarból kifelé nekem sikerült a villa tűrő képességét feszegetni és elég kellemetlen amikor kanyarból kifelé ráakasztod a gázt stiftre és csuklik-csavarodik a hátulja(megnéztük nem volt soha sérülve a villa) A másik pedig az,hogy hátulra max csak 165-ös gumit lehet felrakni mindig elfogja magát csavarni és ha jól tudom,hogy a légszűrő is máshogy áll Egyenlőre csak enyi
ne cseréld le csak tegyél bele 900 rf blokot pont bele fér én is ugy akarom meg csinálni ! olcsob a bisztositas ha marad a 600 papirokon . soha senki nem monygya meg hogy mijen motor van bene !
Mit szóltok az rf900 as hoz? Le akarom cserélni a kis röfimet egy nagyobbra. Rf900 vagy vfr800 tetszik de a vfr kicsit drágább. Mondjuk az én rf-em 98-as és ahogy nézegettem rf900- általában 94-es. Szóval régebbire cserélni nem biztos, hogy megéri. Vélemények tapasztalatok? Itt egy pl: http://www.hasznaltauto.hu/2138624_suzuki_rf_1994
Első verziónál csak a 2 csavar fogta, 1év után el is repedt a vázon a kereszttartó amin a csavar volt.
Megheggesztettem, kitámasztottam a tartó végét, azóta minden OK.
A hátulját mindenképpen alá kelltámasztani! Szerintem ez a tuti megoldás. Simán ráülhetek a platnira, nem hajol el!
hali az enyimet én két ponton rögzítettem. Ha érdekel! Az egyik a kapaszkodókat rögzítő csavart kicseréltem egy hosszabbra s egy bronz persellyel leszorítva, hogy a kapaszkodó betöltse funkcióját majd erre jött rá a felső rögzítés s az alsó közvetlen a vázhoz (semmi vágás heggesztéssel), ugyanis ami a rendszámtáblatartót rögzíti két csavar oda van behelyezve így nagyon stabil lett a konstrukció! Nem próbáltam mennyit bír el de megpakolva a doboz plusz még rá a sátor és hálózsákok simán valamint még barátnőm nekidölhet nyugodtan hisz ez volt a cél az ő kényelme hátul
Hellosztok immár eladóvá vált az én motorom is ha valakit érdekel várom jelentkezését illetve ha bővebb infó kell állok a rendelkezésére.
Előljáróban semmi rosszat nem tudok a motorrol mondani, mert tény és való hogy nagyon jó gép arra amire ki lett találva. Mondjuk én inkább túrára használtam mint sportra, de ezt mindenki maga dönti el.
600-as, olyan 20k van benne, 1999-es ha jol remlik :)
Csak, hogy felcsigazzalak, ELADO !
Nekem eleg a masik 2, meg jonne egy 750-es kawa megint :)
Nem surgos eladnom, szoval ha erdekel, megbeszelhetjuk :):):)
ravenfefe@gmail.com
Szép az a bandit most készülök egy olyat venni azért is árulom a motorom! Mekkora a tiedé?
Semmi hozzaszolas, hogy - koszi jok a kepek - , vagy - harapd meg a tokomet, ne szemeteld teli az oldalt a szar kepeiddel - !
Senki se olvassa a forumot, igy telidoben ?
de a végén megnéztem a gyertyát, és nincs szikra.De előtte soha semmi bajom nem volt vele, max csak ha kifogyott a benzin.
Komoly szandek eseten mindenkepp erdemes a Kiralysagban szetnezni !
Az en gepem igazoltan 21.000. km-es, es olyan 400.000 ft kornyeken volt, de teli van extrakkal !
Van itt par kep nektek az oszi Peterborough-i motoros vasarrol :), mag a Banditrol is.
900-asrol csak a legjobbakat mondhatom :)
3 motorom van, egy HONDA Pan-European, egy Suzuki Bandit 600, es a Suzuki RF-900.
A Bandit dolgozni jarni, a Pan hosszabb turakra, es az RF elvezni az eletet.
A masik ketto osszessen nem okoz annyi oromet mint az RF, eletem legjobb gepe, igaz Sportos komoly gepek kozul ez az elso.
Volt Yamaha Diverson 600/900 am, Kawasaki en-750, meg hasonlok, de az osszesert egyutt nem adnam oda a 900 RF-emet :):):)
Mi mast mondhatnek ?
:) :) :) :) :) :) :) :)
Ui: Nekem +2 - +3 fokban, poccre indul, egyeszer nem kelett 4 sec-nel tovabb reszelnem az oninditot, ezt a hidegben nem indulos dolgot nem is ertem :/
Megheggesztettem, kitámasztottam a tartó végét, azóta minden OK.
A hátulját mindenképpen alá kelltámasztani! Szerintem ez a tuti megoldás. Simán ráülhetek a platnira, nem hajol el!
MikorF : köszi, lehet, hogy én is ezt a megoldást fogom választani.
Azt azért megkérdezném, tudtok e valamit a műanyag platniról? Azt találtam eladót, de nem tudom, érdemes e megvenni.
Előljáróban semmi rosszat nem tudok a motorrol mondani, mert tény és való hogy nagyon jó gép arra amire ki lett találva. Mondjuk én inkább túrára használtam mint sportra, de ezt mindenki maga dönti el.