Ja, a váltóval kapcsolatban sajnos nem tudok jó hírrel szolgálni: 2-es fokozat léptetővilla: típushiba. És ha kezdő RF-es vagy, akkor ezt kötelező elolvasnod: http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=58723
:
)
Ja, és: tűszelepekhez egy kis plusz infó: az RF úszójára egy kis fémlap van illesztve, ami fel-le tologatja a szelepet. Az illesztésnél ez "kimozgósodik" -- az úszónak először ezt a hézagot kell "bejárnia" -- nem jó a benzinszint az úszóházban -- nem lehet jól beállítani a karbit -- egyenetlenül jár a gép. Nekem a szerelőm felhevítette kicsit a műanyagot és rendbe rakta az illesztést. Viszont a melegítéssel vigyázni kell, ha kinyírod az úszót, tényleg csak drága utánrendelés marad.
Dani a szerelőm, nem akar lehúzni, csak sok lett a baj...
A váltónál lévő csapágy kopott annyira szét, hogy szét is repedt kiestek a golyók, és ott elszabadultak (ezért törtek el a váltó fogaskerekei). A maradék csapágy rész pedig megszorult, és a csapágyház elforgott a helyén. Ez a csapágyház forgás "kimetszett" pár tized mm-nyi anyagot abból a vékony alumínium lemezből, aminek nem tudom most megmondani a nevét, de abba van beütve a motorszám. Sajnos ezt is cserélni kellett, és ezért kell majd újra papírozni, mert a forgalmiban ugye benne van a motorszám...
Egyébként a váltót egy bontott bandit 400-ból kapta...
Kellettek hozzá új csapágyak, meg egy csomó apró cucc, nem sorolom fel...
kalev:
Kösz, nekem is nagyon-nagyon tetszik, DE megfertőzött az SV650S hangja MARTIN tolmácsolással.
Goro:
Lement az ára rendesen 2év alatt, dehát így is sok maradt ugye!
feketenagy:
Felénk nem keres senki RFet!?
Bár én Dorogon vettem anno -250km-, de nem bántam meg egy percig se! Kalandos volt pedig a vétel. Reggel indultam 3 címmel, dél körül megeredt a hó, eldurrant a vízcső a kocsin. Sötétben értem Dorogra 5centis hó mindenhol, erős szél. Próbakör lépésben,motor az utánfutóra, hazafele40-50es tempó . Szinte többet néztem a tükröt mint az utat.
Ja, és: én 38000-el vettem a 93-mas RF-emet. Kopó alkatrészen kívül ami csere volt: szelepszár-szimmeringek, 2 szelepvezető, gyújtáskábelek, tűszelepek, 3 izzó. A kopó alkatrészeken kívül összesen 30e pénz ment a motorba 4 év és 14000 km alatt! Ilyen korú gépeknél szerintem EGYETLEN dolog számít, a tulaj, akitől veszed. Sem a külső, sem az óra szerinti km nem mond semmit.
Imitrikes:
Én egy hónapja hirdetem az enyémet: http://www.hasznaltauto.hu/2250821_suzuki_rf400r_1993, öten keresték, egy srác vinné is, de előtte még el kell adnia a saját gépét...
A tűszelepes kört én is lefutottam. És mindenhol rám akarták tukmálni a az úszót is, ahogy említetted. (Volt ahol még a mikrofilmet is nézegették.) Aztán feldobtam a témát a bandit.hu-n (ugye az RF blokk=400-as bandit), és a a biker-world tulaja közölte hogy ugorjak be, vigyem a mintát, ad. Így is történt, 1500 volt darabja, vagyis össz. 6000 pénz. :)
Sőt! jut eszembe!
Mielőtt megvetted megnézettük két szerelővel is!
Akkor nem értem honnan ez a sok hiba?
Le akarnak húzni a szerelők? Mert akinél voltunk a Daninál az rendes srácnak tünt!
GejzaR!
A mocinak nálam semmi, de semmi baja nem volt! Erre megesküszöm én sosem akartam átverni senkit, nem is fogok!
És miért kell újra papíroztatni? Nem vágom...
télre nem sok mindenki akar motort magának
egyébként szépen néz ki,gratula hozzá.hh eladod?
Gejza:
GT-ban nem vtam biztos hogy te az vagy aki sportmotoron egy RF tulaj,de most h megnéztem az adatlapodat rájöttem h egyezik az akkori bemutatkozásoddal ez a név ami itt van
Goro te mennyit adtál érte az eladónak?
Egyébként enyémben bent van a 48000, tegnap lecseréltem az olajat (yamaha 4s 20w50)szűrővel 14200HUF.
3,5liter simán belemegy hiába van a blokkon 2,9!
Anno szerencsém volt szerintem vételkor, egyedül 1db telószárat cseréltem terven kívül, azonfelül csak a tipikus RFhibák lettek javítva- fesszabályozó, termosztát- meg a kopók,gyertya, szervítek.
Ami a lényeg még mindíg ELADÓ 600.000HUF áron továbbra is.
SOK?.... Mertmég nem volt érdeklődő az 5 hét alatt egyse!
http://www.hasznaltauto.hu/2249074_suzuki_rf_1995
hasonló cipőben járok, nagyon meg tudlak érteni
június 20 óta szar a moci és csak derülnek ki a dolgok, hogy ja még ez is a baja, meg még az is...
most már én is 200 ropinál járok, és nagyon nagyon sokszor felhúztam magam rajta...
nekem a váltó tört szarrá 2 hónap alatt, de már ott tartunk, hogy a motorszámos alkatrészt is cserélni kell, szóval újra kell papírozni a mocit.... folyt a benzin a gépből... stb stb....
szóval nagyon el vagyok keseredve, mert még mindig nincs mocim, és egész nyáron romokban volt / van...
a szerelő meg szegény mindig igérgeti, hogy már csak 1-2 nap, aztán hét, de mivel mindig kiderültek új dolgok, ezért még most sincs kész
én nem Zorrot szídom, mert annak sincs értelme, de azért nagyon szar, hogy megvettem a mocit, és 3000 km után 300 ezret kell ráköltenem, ha a kopó dolgokat is beleveszem...
lehet, hogy öreg a moci, de ezt azért nem gondoltam volna...
lehet mindenki bepalizza a kezdő motorvásárlókat... nagyon nem kéne
Ja még valami, az hogy a kidobálja a 2.at a moci, majd télen lesz javitva és azt mdonta a szerelő hogy 150 ropi alatt nem úszom meg ha ilyen árak vannak a belpiacos gépeknél....
Na, hát lekerült a gép a szerelőhöz a ok meló közepette sikerült időt keriteni rá hogy leszedjem az idomokat és levigyem hozzá.
Durva dolgok derültek ki:D Pl: egy soros 4es 400as motorban a benzin szivattyű le van kötve ki van véve és beömlős ejtős porlasztósra van megcsinálva mint egy 50es agy 125ös cross gépen vagy mint valami fűnyírón...
Szerencsére az egyik bontóban kaptam benzin szivattyút 10.000 ft ért.
A gyújtás kábelek szarrá égve, nem csoda hogy nem indult szegénykém az is csoda hogy néha sikerült beröffenteni.
Továbbá kell 4 hengerhez 4 granitúra tűszelep ( granitúra: szelepház, szelep, tömítő"o"gyűrű)
Mert ugyebár igy kicsit benzin szaga van a mocinak.
1 olyan boltot találtam magyarországon akik japán belipacos gépekhez tudnak rendelni alkatrészt ujjonan japánból a gyárból, hát ez a bolt is Pécsen van én meg Egri vagyok... Felhivtam őket, a gyári tűszelep ami kb 3-4 centi nagyságú alkatrész 10.000 ft és ebből kell ugye 4 szóval 40 ropi.
És akkor most idézném az előző tulaj jellemzését: 1szer eldőlt ezért kicsit sérült az oldal idom és néha melegen nem indul pöccre, ezen kivül semmi gond nincs vele...
Nagyon nem volt gazdája ennek a motornak, és ha esetleg ide tévedsz erre a fórumra te motorosok szégyenfoltja akkor üzenem neked hogy fulladj meg.
:
)