Vadi új vagyok és épp' motorvásárlás előtt. Hihetetlen módon RF 400-at szeretnék. Nem tudom, jó helyen járok?
Na, viccen kívül, most ősszel valószínűleg vennék egy használt gépet és itt olvasom a kollegák sirámait. Ha valaki küld nekem elérhetőséget (vagy magát a hirdetést) szívesen megnézném.
hali!
hát énis nehezen adtam el.. és a hagyományos módon találtam ameg az uj gazdát..
kitoltam a pécsi vásárba(amit emlegetneka Macskajaj-ban is ) és ott lett meg a nagy találkozás
szóval sosem tudhatja az ember hogy hol, kinek ,mikor adhatja el...
Részemről: hasznaltauto.hu, Motor Trader fényképes hirdetés (2 hó: 3000 pénz), +a helyi Apró. Nagyon rendben van az RF, és kb. egy 100assal a "valós ár" alatt hirdetem. Így kb. hetente van egy jelentkező, de még nálam a járgány, és odáig még senkivel sem jutottam, hogy élőben is megnézze. Hiába, nincs kereslet ezekre a gépekre. Aki meg mégis vesz, általában csak az évjáratot nézi, aztán betol a garázsba valami hulladékot.
Átalakítva ejtőtankosra...
Ja, és még valami: a telefonálók többsége a Traderből szúrja ki a gépet, szóval hiába van fent 20 helyen a neten, bivalybasznádi Vanpénzem Fűkettő János hiába akarja lecserélni a Verhovinát, nem fog rátalálni a mi járgányunkra. Ez van, Kis Hazánk...
Sziasztok nekem nem nem kell a motoromhoz alkatész hálla istenek én csak el szeretném addni de igy sem kell senkinek :( nem eszi az olajat nem zörög nem csatog nem kell féktárcsát cserélni sem.nem tudom hol lehet a baj hogy mégsem kell senkinek.
Hello mindenki.De régen irtam már a fórumba.Olvastam hogy néhányotoknak mennyi gondja van a kis röfivel.Könnyű kifogni belőle egy nagyon lelakott példányt.Nekem az enyémel szerencsém volt nagyon.Igaz én is cseréltem egy két dolgot de semmi komoly.Pl:feszszab,akksi,gyertyagarnitúra,első tárcsák,hátsó tárcsa,betétek elöl hátul,markolatok,gumik,ilyesmik.Ja és volt egy érdekes kis hiba is.Pár kilóméter megtétele után alapjáraton valami kegyetlen zümmögő kerregő hang jött belőle,na mondom itt a vége megadta magát.De ha leállítottam és újra elindítottam akkor megszűnt de egy idő múlva ismét elöjött.de leállítás után megint jó lett.
Szerelővel szétkaptuk azt hittük valami fogaskerék darált,és láss csodát a generátor állórésze lazult fel és ahogy forgott a lendkerék rezegtette az egészet.Csavarrözítő meghúzás kész is,tökéletes a paripa.Ha valakinek hasonló hangok jönnek elő érdemes ezt először megnézni.
Ja és hozzáteszem a lendkerék még nem volt levéve,azt még a japók rakták rá.
Elvileg elég az ásványi, DE legalább résszintetikusat tegyél bele!
Én REPSOL syntetico 10w40-est használtam2500-2700HUF.
Most viszont YAMALUBE 4-S 20w50-et tettem bele 2900HUF yamalube
mert csipegette a 10-est ha tartósan 9-10000 fordulat fölött használtam ami 50000km után már majdnem normális.
Azóta nem is eszi, kicsivel tovább melegítem és mionden OK.
Sziasztok!
Megjött az üzemanyag-szivattyú a tűszelepeket meg feladtam elvileg lassan megjön azis remélem jövőhéten eredet vizsga, átiratás és gurulás, már alig várom nem birok magammal...
Köszönöm a segitségeket az ajánlott bontókat meg mindent! örülök hogy idetaláltam és hogy regeltem, sokat segitettek!
Akkor az úgy igen veszélyes! Nem csodálom, hogy nem akarod így eladni!
Minnél kevesebbet használd így! Egyrészt neked nehogy bajod essen, másrészt a mocinak nehogy nagyobb baja legyen!
NEM TUDOM!
megyek és egyszer csak levágja a fordulatszámot nullára és utánna visszaadja!
Na most ezt csak 100 fölött sikerül előadnia és teljesen váratlanul! Valamikor egymás után többször pl 180-nál 250-nél de a múltkor direkt kipróbláltam és teljes kigyorsításban 300-ig nem csinált semmit!
Na most én árulom a motort és volt is rá egy komoly jelentkező, de így nem merem eladni!
Most sikerült beszélnem azzal aki régen szerelte és azt mondta: már az előző tulajnál is javított a hibát és van sejtése,hogy mi lehet! Úgyhogy megkönnyebbültem egy kicsit, de persze amíg nem látta és nem múlt el a hiba addig nem!
Chris981!
Köszi, hogy legalább te megértesz és tisztán látod a szitut!
Ja egyébként én is hasonló cipőben járok ha ez érdekel valaki!
Van egy kis hiba a géppel amit valószínűleg az előző tulaj se tudott, de sajna pont nálam jött ki! Ez van! Elfogadtam én is!
Pont ezért mondtam, hogy a tied más szitu! Arról senki sem tudhatott! Viszont amiről tud az eladó, és eltitkolja, az rejtett hibának minősül, és lehet miatta reklamálni! Van már valami, hogy mikorra várható a motor elkészülése?
Jut eszembe! A csapágyházat nem lehet megperselyeztetni, hogy ne kelljen az egész elemet kicserélni, és ezzel megmenthető legyen a jelenlegi motorszám, és ne kelljen papírozni?
jah, hát sajnos ahhoz, hogy ez kiderüljön szét kellett volna szedni a blokkot... azt meg ugye egy szerelő se szedi szét, csak azért, hogy megnézze milyen a moci, megnézte külsőre, meghallgatta a hangját, de a blokkhoz nem nyúlt...
Létezik olyan, hogy rejtett hiba! Nyugodtan felkereshetnéd az eladót, ugyanis valószínűleg ennek nagy részéről ő is tudott! PL benzinszivattyú!
GejzaR-nél már más a szitu! Azokról a hibákról nem tudhatott ZORRO, pedig jó a füle a mocikhoz! Nekem is ő szólt egy közös gurulás alkalmával, hogy valami gond van! De ugye még a szerelő sem vette észre!
Adatlapod üres, Így marad ez a megoldás .
Most 48300km -nél tart.
Vadi új vagyok és épp' motorvásárlás előtt. Hihetetlen módon RF 400-at szeretnék. Nem tudom, jó helyen járok?
Na, viccen kívül, most ősszel valószínűleg vennék egy használt gépet és itt olvasom a kollegák sirámait. Ha valaki küld nekem elérhetőséget (vagy magát a hirdetést) szívesen megnézném.
Üdv!
B
hát énis nehezen adtam el.. és a hagyományos módon találtam ameg az uj gazdát..
kitoltam a pécsi vásárba(amit emlegetneka Macskajaj-ban is ) és ott lett meg a nagy találkozás
szóval sosem tudhatja az ember hogy hol, kinek ,mikor adhatja el...
Átalakítva ejtőtankosra...
Ja, és még valami: a telefonálók többsége a Traderből szúrja ki a gépet, szóval hiába van fent 20 helyen a neten, bivalybasznádi Vanpénzem Fűkettő János hiába akarja lecserélni a Verhovinát, nem fog rátalálni a mi járgányunkra. Ez van, Kis Hazánk...
Tudod-mit, cseréljünk!
Nem tudom hogy milyen oldalakon hirdeted de én a képesmotort nagyon tudom ajánlani, meg esetleg a használtautót!
Szerelővel szétkaptuk azt hittük valami fogaskerék darált,és láss csodát a generátor állórésze lazult fel és ahogy forgott a lendkerék rezegtette az egészet.Csavarrözítő meghúzás kész is,tökéletes a paripa.Ha valakinek hasonló hangok jönnek elő érdemes ezt először megnézni.
Ja és hozzáteszem a lendkerék még nem volt levéve,azt még a japók rakták rá.
Én REPSOL syntetico 10w40-est használtam2500-2700HUF.
Most viszont YAMALUBE 4-S 20w50-et tettem bele 2900HUF
yamalube
mert csipegette a 10-est ha tartósan 9-10000 fordulat fölött használtam ami 50000km után már majdnem normális.
Azóta nem is eszi, kicsivel tovább melegítem és mionden OK.
Egy gyors fontos kérdés. Szintetikus vagy ásványiolaj kell rf400ba?
Megjött az üzemanyag-szivattyú a tűszelepeket meg feladtam elvileg lassan megjön azis remélem jövőhéten eredet vizsga, átiratás és gurulás, már alig várom nem birok magammal...
Köszönöm a segitségeket az ajánlott bontókat meg mindent! örülök hogy idetaláltam és hogy regeltem, sokat segitettek!
Széles utakat:)
Minnél kevesebbet használd így! Egyrészt neked nehogy bajod essen, másrészt a mocinak nehogy nagyobb baja legyen!
A múltkor ezt egy előzés közben adta elő! Hát mit ne mondjak izgalmas volt...!
megyek és egyszer csak levágja a fordulatszámot nullára és utánna visszaadja!
Na most ezt csak 100 fölött sikerül előadnia és teljesen váratlanul! Valamikor egymás után többször pl 180-nál 250-nél de a múltkor direkt kipróbláltam és teljes kigyorsításban 300-ig nem csinált semmit!
Na most én árulom a motort és volt is rá egy komoly jelentkező, de így nem merem eladni!
Most sikerült beszélnem azzal aki régen szerelte és azt mondta: már az előző tulajnál is javított a hibát és van sejtése,hogy mi lehet! Úgyhogy megkönnyebbültem egy kicsit, de persze amíg nem látta és nem múlt el a hiba addig nem!
Nincs kedve jönni valakinek Zorall hetvegere?
http://www.zorall.hu
Sör olimpia:)
Mi a gond a Busával?
Köszi, hogy legalább te megértesz és tisztán látod a szitut!
Ja egyébként én is hasonló cipőben járok ha ez érdekel valaki!
Van egy kis hiba a géppel amit valószínűleg az előző tulaj se tudott, de sajna pont nálam jött ki! Ez van! Elfogadtam én is!
szóval maradt ez a verzió...
"már csak napok kérdése"... ez megy pár hete :) nem merek semmit mondani...
Jut eszembe! A csapágyházat nem lehet megperselyeztetni, hogy ne kelljen az egész elemet kicserélni, és ezzel megmenthető legyen a jelenlegi motorszám, és ne kelljen papírozni?
Létezik olyan, hogy rejtett hiba! Nyugodtan felkereshetnéd az eladót, ugyanis valószínűleg ennek nagy részéről ő is tudott! PL benzinszivattyú!
GejzaR-nél már más a szitu! Azokról a hibákról nem tudhatott ZORRO, pedig jó a füle a mocikhoz! Nekem is ő szólt egy közös gurulás alkalmával, hogy valami gond van! De ugye még a szerelő sem vette észre!
Széles utat, gumi fákat!
Üdv: Chris.