Mr Rf
Nagyon megköszönném, jól jönne. Úgy látom, az én motoromban nem eredeti van, hanem valami gányolt, másik tipusból. Ha elküldöd, privátban megadom a cimem.
Egyszer én is kiszárítottam, mert a szerelőm fordítva kötötte be a benzincsapot, és így hiába tekertem a RES állásba, akkor már üres volt a tank... :)
Nekem sajna gyalogolnom kellett már a kútig, de szerencsére csak 1 km-t.
Viszont számomra elég vicces volt, mert a kúton vettem fél liter ásványvizet, megittam és abba töltöttünk fél liter benzint, és a pénztárnál 149 Ft-ot fizettem a vízért, és 159 Ft-ot a benzinért (akkor még drágább volt). Mondtam is a kutas csajnak, hogy csak 10 Ft-tal drágább a benzin a víznél, de nem nagyon érezte a humort a szavaimban, mert sután nézett vissza
Minden esetre, elég jól fogyaszt a géped, ha 304-km-t tudtál vele menni... Gondolom nem is hajtod nagyon...?
Juteszembe! Vigyázzatok, csak 16,5literes a 400as tankja nem 17!
Volt szerencsém kiszárítani múltkor teljesen.
Kut elött 500 méterrel ált neki dadogni, kútra már csak gurultam.
Hiába hidegbe többet eszik, tovább kell melegíteni, így ment 304 kilómétert.
Köszi Imi. De sajna ezekkel van valami, megszűnnek vagy a fene tudja. Valamiért nem funkcionálnak... de azért kösz. Most úgy néz ki, hogy tudtam szerezni egyet.
Ez ilyen nyári program leírásnak frandón megfelel! Egyébként az angol rendszámmal semmi gond nincs! Kifizeteted a reg adót és kész.
Egyébként a motorostura.hu-n van egy ilyen túra leírás, szerintem már olvastam, de megteszem most is.
Egyébként én is árulom a hayabusat és utánna tudok csak nézelődni!
Hat, ha bevallalod, hogy angol rendszammal jarsz odahaza, tudok neked szerezni 900-ast 400-450 ezer Ft-ert :)
Utalod a lovet, megveszem neked Ebayon, kijosz erte, autosok valalnak fuvart 20.000. ft kornyeken, aztan a motorral hazamesz egy 50.000 esbol, es fel misi korul van egy fasza 10-12 eves RF-ed :):):)
Hat bontok errefele nem nagyon vannak, tekintetbe veve, hogy 45-50 pound a rezsioraber a leggagyibb szerelonel is, ami ugye 14-15.000. ft.
A gepek meg eleg olcsok, szoval nem nagyon szerelgetnek errefele, max a kis bajokat, ha van valami nagyobb, inkabb kibasszak a szemettelepre :(
De ezt mindenfelekeppen megcsinaltatom, mert nagyon jo es szep alapotban van :):):)
Tekintettel, hogy ez a leadott teljesitmeny, de nincs ugye menetszel, ami 250 korul mar igen jelentossen visszafogja a gepet.
Valamint a gordulesi ellenallas is csak a hatso kereken mutatkozik, az elso az all ugye.
Szoval ez azt mutatja, mire lenne kepes a motor legures terben !
De a valosagban a 260-270 esetleg tuning cucokkal a 280 az amire ez a tipus kepes.
A leszabalyozast meg valahogy tuti ki lehet venni, mert lattam, hogy allitott a gepen valamit, es utanna epp 3000-rel tobbet forgott es nem szabalyzott le 12700-nal.
Van egy olyan video is, ahol a gyari beallitas szerint futott, de az tul nagy, vagy nemtom, de nem tudtam felrakni :(
Majd azert meg megprobalom...
hogy kötötték ki a tiltást!? Ebbe van tiltás? Hogy megy 334.4-et!?
Én azt hittem erre csak a hayabusa képes! Jó persze a mai mocik is tudják ezt, de egy 900-as Rf!?
Hát nem tudom....
Pedig de szerettem volna egy 900-ast!
Habár még lehet! itthon nem olyan drága, viszont kifogni egy szép állapotut, az már művészet!
Kint nincsenek motor bontók? Biztos van valakinek! Ne add fel! Csak most vetted!
A hetvegen volt Brighton-ban a BRIGHTONA elnevezesu eves motorostalalkozo.
Kb: 10.000. motoros volt jelen, akarcsak tavaly.
Nos, akkor volt kint egy hivatalos DYNO tesztgep, amire felraktak a motoromat is. ( 45 pound )
Elso meres az utcai beallitasokkal 126.7 loero/11200 fordulat es 68Nm/8200 fordulatnal, vegsebessege ekkor 178 Mp/h volt ( 284.8 Km/h )
A masodik meresen szmitogeppel kikotottek a letiltast.
Ekkor 138.9 loero/13500 fordulat, es 209 Mp/h (334.4 Km/h) volt a vegsebessege 15.600 as fordulaton.
Nem vagyok meggyozodva arrol, hogy nem ez a teszt vagta haza a generatoromat :(:(:(
Habar hivatalos szakemberek vegeztek, de termeszetesen az ilyenfajta meghibasodasokra nem valalnak garanciat a teszt soran.
Mindenesetre a tesztre szuksegem volt, a karburator beallitasa miatt, ez a hiba csak pont roszkor jott :(:(
A GSX-r 1100 generatoda egyebkent megeggyezik az RF-900 aseval, de olyat sem talaltam most az ebay-on :(:(
Az uj ara az RF-900 as generatornak 800 pound (240.00. Ft ) Idekint.
Mondanom sem kell annyiert masik 900-ast veszek inkabb alkatresznek :):)
A tesztrol rakok fel videot :):) az oldalamon megnezheted :)
Nem is tudom... gyártott a suzuki e tájt más modellt 900-as motorral?
Egyébbként milyen a gép, szedi a lábát rendesen?
De szívesen kipróbálnék egy 900-ast!
Bar eleg halott a forum, azert megprobalom, hatha szan ram valaki 1 percet :(
Tonkre ment a generatorom, nincs toltesem.
Megtudna-e valaki mondani nekem, hogy mely mas motor generatora eggyezik meg az RF-900-aseval ?
MErt RF-900-ast nem talalok egen-foldon, de lehet mas tipus is jo lenne bele.
Tanacstalan vagyok :(
Köszi előre is. Ha megérkezett, jelezni fogom. Nagyot segitettél.