Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hírek: sok dolog tört de meg lehet javítani
Még nem tudjuk mi a baja a mocinak, és a szerelő ma szedi ki a blokkot, és akkor majd kiderül mi a baja..
Ha nincs nagy baja akkor akár már kész lesz 10 nap alatt is, de ha nagy a baj, akkor 3 hét... ennyit tudok :)
Aztán majd ha tudok többet róla, akkor megírom...
Kalkuláció?
Elvileg max 3 hét múlva lesz mocim, és akkor mehetnék veletek! Jó lenne
Sziasztok!

Az elkövetkező 2-3 hétben tervezünk egy éjszakai gurulást a balcsira!
Érdekelne esetleg valakit?
Ezek az aksik sajna egyik napról a másikra mennek tönkre.
Köszi szépen a válaszokat!
Az lehet a gond amit mondasz, mert amikor indítózok, akkor az indító relé egyre halkabb és halkabb kattogó hangokat ad ki! Csak nem tudom mitől merülhetett le az aksi, mikor nem hagytam rajta semmit! Egy hete nem motoroztam vele, ennyi idő alatt csak nem ment tönkre az állásba!
Holnap feltöltöm az aksit és megyek vele egy kört! Majd meglátjuk mi lesz!
Na jó éjt mindenkinek!
Első körben pucold meg az aksi csatlakozóit, és egy autóról bikázd meg. Ha most indul, de bika nélkül nem, akkor az aksi a hunyó. Ha most sem akkor az önindító. De az aksi a valószínűbb.
A "nyökörgött" szó mit jelent nálad?
Ha az önindító nem forgatta a motort és csak halk kattanó hangot adott ki az indító relé akkor akksi merült le, főleg úgy, ha rátöltöttél és úgy meg ment.
Nekem is most volt idén akksi problémám, és hidd el, az nem olyan nagy gond...
Az indítómotor fogyasztja legjobban az akksit, ez biztos, ha az akksiban már nincs elég szufla nem is tud indítózni...
Az akksimat 9000-ért vettem pesten. (zselés, gondozásmentes)

Nekem ma sikerült elvontatni a szerelőhöz a gépet, és azt mondta, hogy maximum 3 hét alatt meg tudja szerelni Jeee
Ma bedöglött a röfi!
Amikor próbáltam elindítani csak nyökörgött!
A gyújtást és a világítást ráadva, tökéletes erővel világítottak a visszajelzők, és a tompított fényszóró, na meg persze a helyzetjelző is! Tehát az aksiba volt áram! Egyszóval minden működött, csak a motor nem indult!
Az önindítóra gyanakodtam, de amikor rákötöttem az aksitöltőre azzal a gondolattal, hogy lehet hogy csak az aksi merült le, egy kis idő után beindult! Nagyon örültem, erre a 2. indítás után amikor levettem a töltőről már nem indult! Szóval valószínűleg csak az aksi mehetett tönkre, vagy netán ennyire lemerült volna? (Nem tudom)
A motor indításához szükséges áram az nagyobb mint amit a fogyasztók használnak?

Szomorú vagyok!
Szu-csa-mo-ta-n kipróbáltam az SV 650S-t.
hogy-hogy?
http://www.hasznaltauto.hu/2249074_suzuki_rf_1995
Képet! Képet!
Üdv fiúk!

Most vettem,900-as a kicsike,karbiszinkron,gumicsere kell de eddig is nagyon tetszik
Köszönöm! A benzincsapot tudtam, csak a lámpát nem!
Tipushiba talán a gyenge hátsó rugó?! Maxra terhelt motornál néhányon beleér a gumi a sárvédőbe.
Van tanklámpa, sőt tartalékállás is a benzíncsapon!
Üdv!

Ha minden jól megy, jövő héten akár már RF tulaj is lehetek!:-) Majd meg veszek! Szóval csak annyi, hogy van-e vmi típus hiba, amit jól nézzek meg vásárlás előtt. Persze alapból nem egyedül megyek.
A másik egy nem annyira fontos dolog: üzemanyag kijelzés? Van valami lampicsku, ami virít, ha kevés a nafta? Próbáltam keresni mechanikus szintjelzőket,de csak rotára találtam, annak meg 5cm magas a tankja!:-) Pedig a quadokon szokott lenni mechanikus! Előre is köszönöm az infókat!

Üdv!
Nahát! Nagyon sajnálom!
Nekem sajnos nincs ilyen ismerősöm, nekünk ugyan nagy kocsink van, de az meg gyűrűs lett úgyhogy ugyanaz a történet mint a mociddal! Teljes motort szét kell szedni! Az is kb. 300e ft-ba fog fájni!
hali!
az "uj" gépem
sokkkkkkkkkkkkkkkal jobban teccik mint az RF
kényelmes,könnyed,, najo sokkal lassabb, dehát öregurasan,lassan járok tovább élek?
azt már vettem, úgy indultam kaposvárra...
gondoltam már nem lesz vele gond... :(
Szomorú. Meg még aksi is!
Hi,

Igen rég óta nem irogattam ide, mert elég szomorkás hangulatban vagyok, ugyanis június 30-án Marcali községben cserbenhagyott a röfi... Nagyon szar érzés volt...
Hazahoztuk utánfutóval, de azóta se tudtam elvinni szerelőhöz, mert az utánfutó kölcsön volt, és nem pestről, hanem Sopron mellől, mert apám aki el tudott jönni értem épp ott volt, én is oda tartottam Kaposvárról...
Egyébként ha jól tudtam elmondani a szerelőnek, akkor a váltócsapágy ment tönkre, beállt az egész, motor, el se lehet indulni vele. Szét kell szedni az egész blokkot...
Ezen kívül csöpög a benzin belőle, és új lánc kell rá...
Szóval k. sok pénz és még el se tudtam vinni a szerelőhöz...

Hát igen, nem hiszem, hogy egy ideig látni fogod az exed sajna, pedig én szívesen mutogatnám a dicső vasparipát :)
Nincs kölcsön utánfutótok, vagy valami amivel el lehetne vinni egy szerelőhöz?
Bárki aki tudna segíteni?
Hy All!

A múlt héten szerdán és szombaton közületek láthattam valakit parkolni egy kék 400-as röfivel a törökbálinti Cora bejáratánál?
Evett is a fene! De az utóbbi időben sajnos elég keveset tudok motorozni!

Üdv: Chris.
Hát ja.
Jólvan, előtte szólok feltétlen mindenkienk!
Annyian nem, de ha jönnek egy páran, akkor olyan 10-12 fő biztos lesz, ha megfelel...
Viszont a tempó 110-130 körül lenne sztem.