Hát nézd, először én sem vettem drága motort, szépen kijártam a ranglétrát!
De szerintem veled is ez lesz.... megtanulsz motorozni az Rf-en és tovább lépsz...
De az az igazság, hogy nekem azért kell minél fiatalabb mert messze akarok vele menni és sokat...
Egyet kell, hogy értsek veled!
Ugyanezek voltak a szempontjaim!
Már szemezek az új járgányal! Lehet, hogy inkább kölcsön kérek és megveszem mint, hogy motor nélkül maradjak!
De egy gáz van vele, egyszer eldobták oldalra, és meg kéne nézetnem a Danival nekem is!
Bizonyos értelemben egyet értek veled, de valahol van 1 határ...
Én azt akartam, hogy azért tudjon menni, de nem mertem mégse 600assal kezdeni, mert nincs még semmilyen motoros tapasztalatom. (csak a jogsi letételnél motoroztam, leszámítva néhány órás robogózást).
Viszont nem akartam egy 20 éves MZ/Simson-nal se kezdeni, és egy fiatalabb 250ccm-es géppel se.
Szóval valahol a 400ccm a minimum a nagy motornál, és én pont itt szeretném/merem elkezdeni a tanulást.
Illetve folytatni, mert 500ccm-en tanultam...
És utolsó sorban pedig a pénz is szerepet játszik... Nincs egy jobb 600-asra pénzem. (de ez az utolsó szempont).
Hibalista?!
1. szezon alatt: 2 db H4-es izzót cseréltem.
Ezt azér sokallom, mert elötte 17 év alatt talán ha 3-at cseréltem az ETZ-kben! !
Igaz, tavasszal cseréltem fesz.szabályozót 15V-os töltés miatt.
Meg a termosztát, de ha már kicserélték a lyukasat akkor az OK.
Hát ez szerintem is alap, hogy nem a legolcsóbbat kell nézni....hogy mennyiért lehet már kapni....mert ugye az általában olyan is! Egyébként én is ezt a 600ezres kategóriát néztem ki, hogy az már sztem nem rossz állapotú!
Egyébként ismerősöm a "drágaságot" úgy értette, hogy pl. ha vmi gond van, sokkal többet kell értelemszerűen költeni egy összetettebb, bonyolultabb technikára, mint egy eszerű felépítésű 1hengeresre! Pl. amit említett....ha főtengelyes lesz, akkor a 4hengeresét csak cserélni lehet, míg egy egyhengeresben általában lehet túlméretes csapágyakat is kapni, ill lehet javítani a főtengelyt is! Nomeg ha dugó+gyűrű-zés(merthát azért ilyen idős motoroknál bőven belefér), akkor ugye az is 4szeres költség lesz.....szelepeknél(jó mondjuk ez általában Kawa-betegség :) ... egy ismerősömnek a zx9-en 16ból 16 szelepet kellett cserélni...:S ) 16ot kell nézni....és nem 2 vagy 4! Nomeg ugye karbi szinkron...szelepállítás...bonyolultabb, költségesebb!
Noh...már többet nem írok erről, hogy mire gondolt :) sztem ez bőven elég!
Mindezek ellenére csábít a 4 henger....de tényleg nem tudom mi lesz....szemezgetek még a gs500f-fel is, xt600-zal(most a kistestvér van....125ös(csak a régebbi...:S)....de nem akarok hitelbe ugrani....mert azok még 850-900 ill. 700 körül vannak! Néztem még a Fazer-eket....750körül vannak 600asok, 600körül a 400asok!egy rf-re, vagy egy 400as fazer-re talán összejönne úgy áprilisre a lóvé....és az rf jobban tetszik....a teljes burkolat miatt, nomeg testesebb is egy picit, és hát én sem vok egy utolsó darab(ezért lőttem ki a vfr 400-at is...pedig állítólag az is megölhetetlen)!
Tegnap haverom feldobta az új dobot a drz-jére(sm)....azt mondja menjek már vele egy kört, hagy hallja a hangját....hát majd lefagytam a moccról(motoroscuccban!)...kegyetlen hideg van mostanság....de időjárásjelentés szerint jön a jóidő....szal kitartás minden motorosnak :)
hi!
szerintem bizonyos embereknek az 50es is sok kezdésenk!
azzal is meglehet halni!
amig az agya erősebb az embernek minta jobb csukloja mindegy hogy 10lóerő vagy 150
Nem értem miért lenne drágább egy soros motor?
A kopó alkatrészeket minden motoron ki kell cserélni! Értem ezalatt fék, szűrők stb... gumik, olaj....
Normális Rf-et kb. 600.000ft -ért árulnak, de ezek között is van öszetört, visszapörgetett órás, 100darabból öszerakott példány! Legalább is amit én tapasztaltam!
Megfelelő példányt nehéz találni, ne a minél olcsóbb elvet kövesd! Inkább legyen egybe a gép mint 500e ért veszel valami leszakattat és ráköltesz 250-et!
Szerintem....
Érdeklődnék, hogy nem ír-e ide a fórumba egy balassagyarmati srác....én is a környéken lakom, és szívesen megnézném a gépét!
Épp nagyobb mocit akarok venni(meg el kéne adni a mostanit :D)...4henger és sport-túra fan vagyok....és az rf-ek eléggé bejönnek, bár egy picit tartok is tőle....egy hozzáértő ismerősöm próbált lebeszélni a 4hengerről, merthogy anyagias dolog...de amúgy meg sztem azt élvezném a legjobban....és hát ha egy mocira kiadok 100ezreket, akkor már legalább valamilyen szinten feleljen meg az igényeimnek!
A szervizelés meg persze drágább...dehát vmit vmiért!
Egyébként szerintetek milyen árkategóriában érdemes rf-et venni...merthát igen tág árkategóriában mozognak....szal melyik az az árkat., amiért már nem egy szemétdombot kapok?
Előre is köcc a válaszokat!
Motoros üdvözlettel: Norbi
Igen, ha lehet 2006-ost fekete vázzal.
A Teljesítmény adó 17100Ft, a biztosítás pedig nagyon sok mindentől függ.
Itt ki tudod számoltatni: Netrisk
A gépjármű típúsát állítsd ás Motorkerékpárra, a gyártmányt pedig Egyébre(Ez a listában a legutolsó sor)!
A rendszámhoz írjál be valamit,
Hengerűrtartalom: 647 ccm
Saját tömeg: 196 Kg
Teljesítmény 57 kW
A többi rajtad áll! A kedvezményeket is jelöld be, ha valamelyikre jogosult vagy!
Nekem 11700Ft az éves biztosításom a K&H biztosítónál.
De szerintem veled is ez lesz.... megtanulsz motorozni az Rf-en és tovább lépsz...
De az az igazság, hogy nekem azért kell minél fiatalabb mert messze akarok vele menni és sokat...