Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mondjuk a 2 tárcsa akkor is jó 20.000-ért...
hát sok sok, de ez van :) minden sokba kerül, nem lesz kérdés, hogy hova fogom költeni a pénzt :)
Jól gondolod!
Csak nem sokallod? ? ?
a 8600-as fékbetét szett az 2x kell előre, nem? minden tárcsához kell 2 db betét, nem?
a 8600 pedig 1 szett, azaz 2 db.
szerintem így működik a tárcsafék, de javítsatok ki, ha nem...
akkor fogom használni amikor csak tudom :)
a hétvégi túrák, az nagyon alap, hiszen szerintem itt lehet a legjobban tanulni...
igazából szeretném elfelejteni a BKV-t is
GejzaR!
Látod ő megúszta a tárcsákat és a fékbetéteket is 28600ft-ból!
Mondtam, hogy itt a motoros cuccoknál hatalmasat lehet sporólni ha körbenézel egy kicsit!
GejzaR: 436-os hozzászólást keresd meg!
Meg aztán tudod mikor kopnak azok a féktárcsák, ha versenyszerűen használod a mocit! De nem hiszem, hogy 160-180-ről hírtelen fékezéseket fogsz előadni kezdő jogsival és hideg aszfalton....
És ezt a Dani is megmondta városi közlekedésnél neked nem nagyon kell hozzányúlni még jó ideig!
És én a gumikat sem cserélném míg tényleg itt a nyár....
Meg aztán azt se hiszem, hogy napi 100-150km-t mennél vele... de ki tudja lehet, hogy ez a terved... én nem tudhatom?
Tényleg nem is beszélgettünk még erről,hogy akarod használni mindennaposan, vagy csak hétvégén a csajodhoz, nagyobb túrákra?
hát pont ez az, hogy nem akarom összetörni kimondani is fáj...
hát aludni nagy nehezen sikerül, de elég nehéz másra koncentrálni, egész nap ez jár a fejemben, hogy mikor mehetek MÁÁÁÁÁ"
Hát nem tudom, meg kell kérdeznem tőle!

Amúgy mi újság? Tudsz aludni? Vagy csak egy dolgora gondolsz?

Feleslegesen parázol ilyen dolgokon! Ha öszetörnéd akkor necesebb lenne! A helyrehozása egy kissebb vagyon.....
És gondolj bele ez még nem is nagyértékű motor! Voltam a yamahánál és beszélgettem a szerelővel, azt mondta az új r6 -hoz 1000ft egy csavar!
mondjuk remélem a betétek is kibírják addig, hogy egybe tudjak venni tárcsákat és betéteket...
hát ok, de azért nem túl megnyugtató, hogy már most a min 4 mm helyett csak 3,6 mm van a tárcsából...
szóval elvileg el vannak kopva (igen tudom, hogy túl van méretezve meg minden... )
de azért utána jártam kicsit, és találtam is pár hasznos infót :)

Fékbetét viszont mindenképp kell bele, ezt dani... is mondta. Te ezt mennyiért tudod beszerezni a szerelő spanodtól?
Nyugi mire te ezeket elkoptatod addig eltelik 1-2 hónap!
Mondtam már hogy a spanom motor szerelő! Amikor beszéltünk róla azt mondta simán beszerzi a féktárcsákat!
Nekem a 650sh tetszik, azt is nézegettem.
Olyan max 850-re gondoltam árban. Hitelre venném a gépet amúgy.
Bizti mennyi rá?
Tehát 2006-ost?
Nem találok féktárcsát
Hol érdemes ilyet venni? Írtam pár bontónak is, de eddig csak 2 választ kaptam:
1. nincs
2. hétfőre megnézi

Sajna el vannak kopva az első tárcsák, és mondjuk 2 hónap múlva lesz pénzem venni. Az átlag motoros boltokban, amiket nézegetek neten egyáltalán nincs féktárcsa... Tudom, hogy ez lassan kopó alkatrész, de hol lehet ilyet beszerezni?
Ha Hyo-t veszel, szerintem nem fogol szívni vele.
Érdemesebb lenne 2006-os évjáratút venni. Ezek fekete vázasak.
Arra kell figyelni, hogy ha 2004-2005-ös modellt veszel, akkor meg legyen csinálva a hengerfej módosítása a 2006-osra! Ezt garanciában csinálták.
Ezen kívül a 2006-os évjáraton több kissebb módosítás is történt, legszembetűnőbb a jobb fék.
A 4000-es szervíz kb.15000Ft (Nyíregyházán a szervízben anyaggal és munkadíjjal), de ezt otthon olcsóbban ki lehet hozni. Egyébként ez az egyetlen hibája a gépnek, a sűrű szervíz.
A klub oldalán lehet olcsóbban rendelni gyári alkatrészeket.

Nekem csak pozitív tapasztalataim vannak a motorról, 1 év alatt 13500km-t tettem bele.(Sajnos csak enyit.) Írtam róla népítéletet is a totalbike.hu-n. Népítélet
Már néztem a hyosikat én is.
Pont a 650sh-t.
Csak nemtom, ez a 4ezres szerviz kicsit odabasz nem?
az sv-nek mi lehet a szervizperiódusa?
kicsit tartok a koreai márkától.
Megveszem hitelre, és szívok vele....
Még nem tom...
Sztem próbálok majd ilyet is, meg olyat is.
A gs500f-nek a legkedvezőbb az ára.
az sv az már misi közelben van.
a hyo meg 800-850
Úgy értettem hogy az rf-hez képest a méretei kisebbek. Én szeretem ha egy motor testes.
Ha a márkánál maradsz, akkor a 3 jelölt közül szerintem az SV650.
Viszont ennek van egy kissé olcsóbb változata is, amit úgy hívnak, hogy Hyosung GT 650.
Ennek van 4 változata :
1. N = idom nélküli Naked. (Mint az enyém)
2. R = teljes idomos
3. S = fejidomos vagy félidomos, ki, hogy hívja.
4. SH= mint az S, csak az N magasabb kormányával.

Az importőr oldala: www.hyosung.hu
A klub oldala: http://hyo-klub.extra.hu/
Én is remélem, hogy gurulunk 1et nyáron.
Az sv nagyobb köbcentibe, de annyival nem vészesen erősebb.
Nem kell 10 fölé pörgetni, és alulrol megindul.
A gs meg igazi nyugis moci, teljesítménybe rf szinten van.
Sőtt, remélem nem csak 1x fogunk gurulni 1ütt....
Ezzel én is így voltam! És áldom az eszem, hogy nem 600-ast vettem! kellett ez a kis tanuló idő! Szerintem ha 600asom lett volna már rég az "öröklakásban" pihennék valahol a város szélén!
Már a kezdeti tudásomat nézve....

GejzaR
Én a k&h-nál kötöttem biztosítást mert a mávról nem hallottam semmi jót! Ha bármi van a máv nem fizet, igaz olcsó de nem fizet...
De mindenki döntse el magában....

Toma gratula a vizsgádhoz!
Azért remélem majd nyáron gurulunk már!
szerintem azért, mert kezdőmotornak veszik az emberek, és kezdésnek félnek egy 600-asra ülni...
én legalábbis így vagyok vele...
Hogy érted hogy "kisebb"?
Kicsit drágább, 2 kilóval kb, de fiatalabb is.
És túrára kell, úgyhogy nemtom.
Majd kiderül mi lesz.
Az sv-t én is néztem de árban egy kicsit magasabb mint az rf. Ja meg az rf után egy kicsit kisebbnek tűnik.
Lemerészkedtem a motoromhoz megkeresni a szinkódját.
Ha nem volt sárvédőcserés akkor :
A gyujtás mellett balról !