Miért probléma a 40-es korlátozás? Lakott területen ne menny 50-nél többet,kívül meg ritkán mérnek,ha nem csinálsz hülyeséget akkor nincs gond! Engem még soha nem igazoltattak,pedig belenyomtam pár ezret.
Van eladó LTZ -re való Tereprallys kilépőre szerelhető benzin tankom szűrővel , AC , pumpával csövekkel . HQ Racing készítette. Ha érdekelhet rakok róla fel képet .
Köszönöm szépen a válaszotokat. Nem kell azért videót csinálni elhiszem nektek. Ezek szerint a kerék ennyit számít. Most nyárra vissza akarom tenni a nagyobb gumikat. Kiváncsi leszek mennyit fog menni. Én Trailtech Vaporral mérem a sebességet és tuti, hogy jól mutatja, mert van nállunk néhány helyen sebességmérő visszajelző az utcákon és max 1et szokott csalni. Azért is írtam, hogy erőből nincs hiány, mert 470-as henger, +1mm rel nagyobb szelepek, verseny kipufgó, Keihin karbi stb. Szóval minden gázadás egy széles mosoly :) :D. AZért szeretném, hogy mennyen a kicsike 130-140-et, mert ha megyünk a barátaimmal hosszabb távra és huzamosabb ideig megyünk 110-120al ne pörögjön annyit csórikám. Először 14*32-es volt fenn, de mikor kicseréltem 15*32-re megmondom az őszintét nem változott semmit.
Tényleg sok mindentől függ a végsebesség. Nekem 14×44es van most fennt, direkt nem végsebességre mentünk rá, terepre ez az áttétel tökéletes a nyomaték miatt, de a közútra is bőven elég. A kerékméret se mindegy, nekem kenda speedracer utcai gumi van fennt elől 21×7×10-es hátul 20×11×9-es, és így megy 110-et boldogan. Én gps-t raktam fel és azzal mértem a sebességet. Pár tesztelést csinálni kell, hogy neked a legmegfelelőbb legyen a beállítás.
Szia! Sokmindentol fugg! En aszfalton gyari ertekekkel es gyari attetellel 110 et hoztam ki belole. Olyan attetellel mint a tied jo 130 fole de nem tudom pontosan mennyi! Sajnos a kissebb kerekek nagyon befolyasoljak, frankon hamar leforog sokkal nyomatekosabb de nem megy vegre csak max 100at. En levettem a Te fele atteteled mert En nem szaguldozok vele, viszont a 1000-es hondam ellen barmikor kialok az elso 100 meteren! De nincs ket egyforma! Nekem is van ismerosom akie jobban megy es.van akie kevesbe! De ha akarod csinalok videot de szerintem kicsi- is csinal Neked! Kozel ezt a sebessegeket tudja mindegyik gyari Ltz ora szerint. Ha mar bele nyulsz 440 mag nyitott rendszer fuvoka csere jobb karbival levego atalakitas meg vezermutengely meg... Sorolhatnam egy szornyeteg a vege de nagyon szerviz igenyesse valik! Amit leirtam mind tapasztalat! Nem feltetlenul van igy Nalad vagy masnal!
úgy írtam hogy amíg nem leszek annyira öreg hogy ne tudjam áttenni a motoron a lábam nem lesz quad
de 3 munkatársamnak-ismerősnek is van ltz, aztán ők legalább mindig csavarognak itthon-erdélyben szóval lehetne csapatni velük
de még mindig nem győztek meg teljesen
egyszer egész napra kölcsönzök egyet aztán meglátom
bár még mindig a lc4 ami a legjobban tetszik, de nemigen van megfelelő
ini.. csalódtam.. Biztos voltam pedig benne, hogy nem tudnál elszakadni a jó öreg KTMes segítőkész topictól és a KTM-ektől ... Múltkor még arról volt szó, hogy öreg vagy már az ilyenekhez, most pedig quadot akarsz?! De így is van, éljük izgalmasan az életet!
(nem olvastam rendesen vissza, hogy miről volt szó, de valami korlátozott-korlátlan téma volt: legyen akkor korlátozott, mert bár szabályszerint ugyanaz, biztosítási árak szerint töredéke!.. több marad adrenalinra. ) Üdv!
SZiasztok
Kicsi57 és bbyzoli áruljátok el nekem légyszives, hogy ti hogyan mentek 120akat a gyári áttétellel? Nekem 15*32-es van fenn és kb 120-125 a végsebesség. Erőből nincs hiány, mert nem sok gyári dolog van a kicsikén :).
Koszonom, nagyon sok munkaoram van benne es rengeteg teszt. Orulok hogy tetszik! Remelem meg sok oromteli pillanatokat hoznak Nekunk ezek a joszagok! Kitti akkor azt hiszem a vegere egyetertunk! Mindenki vigyazzon magara es masokra! Te is!
Értettem én hogy mit írsz, de az a te tapasztalatod, amit én írtam az meg az enyém. Nyilván nem lehet ugyanaz a kettő, hiszen nem ugyanazok a körülmények. Amúgy nagyon állat a quadod, szépen és ízlésesen megcsináltad, nyilván rengeteg munkával, gratulálok hozzá. :)
Draga Csajszi nem azt irtam hogy nem megy annyit az enyembol sokkal tobb is ki lett hozva hanem azt irtam hogy hol kezd el sirni es azt folyamatosan tartva szetesik mint egy szakadt robogo amit ha sirasig huzva tartva hajtasz megellik. Ugylatom ertelmezned kene eloszor amit irnak Neked! Orulok hogy csajszi letedre ilyen vagany es belevalo quados vagy de... Jo motorozast, terepezest!
Nagyon sajnálom hogy nem lapoztam vissza a 347-ik oldalra, az én hibám. Gyári áttétellel (14*40es) megy 120-at is utcai gumikkal, nekem 14*44es áttételem van és így megy 110et és utcai gumival (kenda speedracer, gyári méret). Nyilván én a nyomatékra mentem rá, nem a végsebességre. Amúgy egyetértek abban hogy közúton nem kell huszárkodni. Amúgy nem veszekedni akartam csak én is leírtam a véleményet.
Okes, lassan elerkezunk a beszelgetes.kezdetehez! Amit leirtal azt probaltam eddig elmagyarazni En is! Halllooooo! Mindegy hogy ez vagy az nem szamit mert... A 90- 100 aszfalton az gyari attetellel majdnem a vége aszfalt kerekekkel mert ott mas a kerülete a kerekeknek, ott mar sir rendesen igy azzal kisse fole lottel hogy rengeteget lehet vele menni, bar hozza teszem En terep kerekekkel is csak 130 korulit hoztam ki belole! Hangsulyozom gyari attetel! De lehet az enyem tul ocska es amellett hogy szarul megy meg tul hamar le is forog es csak visit. De zarjuk rovidre, aszfalton ne allatkodjon senkibmindegy hogy van e korlat a forgalmiba vagy nincs mert balesetet okozhat, foleg ha tapasztalatlan es egyből autopalyan kezd. ja a vas: 347. Oldal. Itt. Csak hogy nem a levegobol beszeltem!
Oké, te láttad a gépem mert raktam fel képet, de te nem. Így honnan tudhatnám hogy mid van. Ha normálisan használod közúton nem pedig nyélen forgatva, semmi műszaki baja nem lesz a gépnek. Márpedig utcán érdemes normálisan használni ha nem akarod hogy a rend őrei rádugorjanak. Amúgy megnézném milyen motor bírja a végtelenségig az aszfalton forgatva (gondolom míg el nem használod a gumit). Azért írtam hogy meg kell tanulni vezetni, mert teljesen más mint egy motor. Az meg hogy korlátozott vagy korlátlan teljesen mindegy mert csak a forgalmiban van benne, trafinak teljesen mind1 mert nagymotor renndszámod van, így az alapján nézi a gyorshajtást. A gépem műszakilag tökéletesen jó, nyilván renszeresen karban is van tartva, ezért nem félek az aszfalton használni immár 4-ik éve.
Lattam a gepedet, mielott azt hinned hogy nem tudom mirol van szo! De elobb nezd meg Te is az enyemet mielott kommentelsz, raadasul ugy hogy leugatod a masikat hogy micsoda hulyeseg amit irtam! Ha kiakasztom abgazkarod es nekiinditom a gepedet nyelen forgatva aszfalton marhara kivancsi lennek hogy mennyi ideig birja, birna! Irtad hogy hulyeseg hogy instabilla valik! En azt irtam hogy erzetre! De utotted a szavadat azzal hogy leirod hogy valoban masmilyen es hogy meg kell tanulni kezelni! Akkor erzetre megis csak instabilla valik?! Na mind1. Amiket irtam segitseg keppen irtam hogy tudjon donteni hogy korlatozott vagy korlatlan es hogy tisztan lassa milyen lenne ha... Ha géped ilyen jol birja szerviz nelkul akkor becsuld meg jol es gratulalni tudok hozza! Hozzateszem az enyembe sincs bontva a blokk de elobb utobb eljon, bar en vigyazok ra, mikor kell pihen mikor lehet akkor meg megy. Hidd el nem sajnalom elkenni a szajat... Egyebkent ugylazom elkanyarodtunk mert a tema amire irtam az volt hogy korlatozott muszaki vagy korlatlan!? Mindegy melyik csak esszel!
Ezekben a dolgokban egyetértek veled, de én itt most elsősorban a rendszámos quadokról írtam, amit közúton használnak. Csak szerettem volna tisztázni pár dolgot ezzel kapcsolatban. Nem összehasonlítani akartam a quador és a motort.
Van új Pro Armor ütközőm LTZ -re.
25500 Ft. Bullhorn
Elérhetőségem : 0620/5497727 Marci &
quadstore-hungary@outlook.com
Van eladó LTZ -re való Tereprallys kilépőre szerelhető benzin tankom szűrővel , AC , pumpával csövekkel . HQ Racing készítette. Ha érdekelhet rakok róla fel képet .
de 3 munkatársamnak-ismerősnek is van ltz, aztán ők legalább mindig csavarognak itthon-erdélyben szóval lehetne csapatni velük
de még mindig nem győztek meg teljesen
egyszer egész napra kölcsönzök egyet aztán meglátom
bár még mindig a lc4 ami a legjobban tetszik, de nemigen van megfelelő
(nem olvastam rendesen vissza, hogy miről volt szó, de valami korlátozott-korlátlan téma volt: legyen akkor korlátozott, mert bár szabályszerint ugyanaz, biztosítási árak szerint töredéke!.. több marad adrenalinra. ) Üdv!
Kicsi57 és bbyzoli áruljátok el nekem légyszives, hogy ti hogyan mentek 120akat a gyári áttétellel? Nekem 15*32-es van fenn és kb 120-125 a végsebesség. Erőből nincs hiány, mert nem sok gyári dolog van a kicsikén :).
Ár: 25.000 Ft
0630/8595-282