Hát én biztos nem sporolok a szürővel minden cserénél kuka a régi
Máshol meg azt mondták hogy 10,000km ugyis eszi az olajat
Azért toltöték joban meg.
Megeszi a fene ha tényleg eszi az olajat
Pep a busánál három adat van megadva, ha száraz 4 liter kell bele, azonkívül írja szűrővel és szűrő nélkül, ( elméletileg minden második olajcserénél kellene szűrőt is cserélni) de a normális szerelő nézi a szintet miközbe beleönti!
komolyan mondom 1-2 szerelötöl nekem is a hajam égnek szokott állni
ha van egy elöirt nyomás akkor azt ne lépjük már túl!
mert ugye sok olajjal ezt pont elérjük....
van 1 sztorim
ismerösöm elvitte kocsiját szerelöhöz,karburátoros volt még anno tisztitani
meg törtnént a kitisztitás,megy a kocsiért,,kézhez kapja a kulcsot,meg egy marék csavart,,kérdezi az ismerös ez mi?
szerelö: ááá ez nem kellett bele csupa föösleges cucc
basszus még most is röhögök ha eszembe jut
mazda mérnökök megtervezik a kocsit,egy falusi betyár szerelö meg ki igazitja,azok ot nem kellenek bele..
Nem baj most már tényleg érdekel hogy jól emlékeztem-e és megnézem
Vagy ha esetleg valaki Busa simogatás közben lehajolna megnézni az övén az is jó, mert csak holnap megyek haza
Hi
Meg nem az az elsődleges,hogy kiveri a szimeringet " inkább bele dolgozza az olajat a lég szűrőbe" hanem megfogja a főtengelyt a sok olaj. Lásd a streetfighterek is több olajat töltenek bele mert sokat 1 keróznak és nekik se veri ki a szimeringet a 2 ütemünél kiveri.
de a balosokra elég furcsán nyomult jobra szebben vette a kanyarokat,,folyamatos szép csuszka..
http://www.sportmotor.hu/motor...
Mivan haragba vagyunk hogy kávézni sem jösz
És nem kell a duma hogy dolgozol.Aval mindenki tisztába van
Nem ide tartozik de ez nagyot szol
Legalábis itt a házimozin.
Ez a hang amit el tudok képzelni
A madárnak hány kilométerenként jön meg a menszesze
Én különössen háklis vagyok az olajra, de meg is hálálja a motor a jó olajat!
Máshol meg azt mondták hogy 10,000km ugyis eszi az olajat
Azért toltöték joban meg.
Megeszi a fene ha tényleg eszi az olajat
Túra plexit akarok!
ha van egy elöirt nyomás akkor azt ne lépjük már túl!
mert ugye sok olajjal ezt pont elérjük....
van 1 sztorim
ismerösöm elvitte kocsiját szerelöhöz,karburátoros volt még anno tisztitani
meg törtnént a kitisztitás,megy a kocsiért,,kézhez kapja a kulcsot,meg egy marék csavart,,kérdezi az ismerös ez mi?
szerelö: ááá ez nem kellett bele csupa föösleges cucc
basszus még most is röhögök ha eszembe jut
mazda mérnökök megtervezik a kocsit,egy falusi betyár szerelö meg ki igazitja,azok ot nem kellenek bele..
Nem baj most már tényleg érdekel hogy jól emlékeztem-e és megnézem
Vagy ha esetleg valaki Busa simogatás közben lehajolna megnézni az övén az is jó, mert csak holnap megyek haza
Nem -nem
Biztos hogy 3000ml.
KLIK a nevemre
Meg nem az az elsődleges,hogy kiveri a szimeringet " inkább bele dolgozza az olajat a lég szűrőbe" hanem megfogja a főtengelyt a sok olaj. Lásd a streetfighterek is több olajat töltenek bele mert sokat 1 keróznak és nekik se veri ki a szimeringet a 2 ütemünél kiveri.