Hi! Na mi ez a fájting? Fistvánnal meg szerintem ne kekeckedjenek a Hondások mert sztem annyira ismeri a mocik csínját-bínját, hogy ha akar, akkor fogaskereket is fingik nektek!Ráadásul olyan áttételűt amilyet szeretnétek! Vili?
Ez igaz is lenne, ha a keréken lenne az érzékelő, de mivel a meghajtó kisfogaskerék tövében van, ezért akár kerék nélkül is ugyanannyit mutat, szerintem...
Fistván ha kisebb hátsó kereket teszel bármire, a kilóméteróra többet fog mutatni a valós értéknél, és a nyomaték pozitív változása miatt jobban fog gyorsulni a gép!
No, akkor én is hozzászólok egy kicsit. A Hayabusa sebességérzékelője a meghajtófogaskeréknél van, tehát a kilométeróra bármit csinálunk az áttétellel vagy a kerék méretével mindíg ugyanannyit fog mutatni. Más kérdés, hogy ha az áttételt rövidítjük a valós sebesség csökkenni fog az órán mutatotthoz képest. Ha meg növeljük a kerékméretet, akkor meg a valós sebesség növekedni fog a mutatotthoz képest. Ebből következik, hogy most így utólag belegondolva nem is az áttétellel variáltak, hanem egy Speed-o-healer elektronikával tuningolták a motort. Egyébként az I. generációs Busa 10800-nál tilt, ekkor mutat a fordulatszámmérő 11300-at. Ezt akkor tudtam meg, mikor fékpadon mérték a motoromat. Még ezt se sikerült pontosan beállítani. A sebességmérőről nem is beszélve. A gyári Hayabusa 10.500-as fordulatszámnál megy 295-öt, ekkor tilt az egyik injektor. Miközben a kilométeróra meg már 10.000-es fordulaton (ami kb 9500) már 300 körül mutat. Úgyhogy szerintem itt a fórumon, de a világban is csak nagyon kevesen mentek valóban 300 felett a Hayabusájukkal. Szerintem még én sem...
Szerintem verekedjünk meg, de legalább van élet a fórumon!
Különben meg én holnap megyek motorozni, itt napsütéses száraz idő lesz, ti meg mennyetek korcsolyázni!
Igazatok van megnéztem a K4-em 3.-ban 11000-nél ment 230at a srácé 10100 244-et, ez csak áttétel módosítással lehetséges, esetleg kisebb hátsókerékkel.
Tessék ezt irtad!Szo sincs kilométerorárol,csak hátsokerékröl!Én erre válaszoltam!
skacok fizika
még azzal egészitenám ki hogy a nö csökken sebbeséég,másképp jön el órán!
ott lesz igazán becsapós a dolog...
mind igaz amit irtál
de a mutató mást fog mutatni gumi kerékre értem
tehát:kiisebb keréknél gyorulás vezsettebb lesz stimm többet mutat az óra! többet fog leszámlázni,mint a megtett utad
:nagyobb kerék lassúbb gyorsulás,kevesebbett mutat az óra valós sebeségednél,...több utat teszel meg mint amit kiir orád!
De ö(Fiveurban) a hátsokerék méretének a növeléséröl beszélt!Ugyhogy ezen nincsmit félre érteni!Egyszerü matematika,növeled a kör kerületét akkor .....De ezt már irtam!
Drága nagydarab ember! Konkrétan csak a kilóméteróráról van szó a fórumunkon található videó kapcsán, ezekszerint két malomban őrőltünk, bár én nem dolgozom!
Kedves Busás barátom! Mi nem foglalkozunk elmélettel meg holmi kilóméterórákkal amik mint tudjuk csalnak. Mi csak a valós dolgokkal foglalkozunk és ha km őrát nem számítjuk, csak a valós sebességét akkor bizony nekünk van igazunk! Természetesen ha az órát is számításba vesszük a Te megállapításod is helytálló!
Állj,állj!
Te nem arrol beszéltél,hogy az ora mit mutat,hanem valosan mennyit megy a vas,ha hátul nagyobb lessz a kerék!Nem mindegy!Két külön dologrol beszélsz!
Dolgozni én sem dolgozok, de akkor ki őröl
Különben meg én holnap megyek motorozni, itt napsütéses száraz idő lesz, ti meg mennyetek korcsolyázni!
Tessék ezt irtad!Szo sincs kilométerorárol,csak hátsokerékröl!Én erre válaszoltam!
még azzal egészitenám ki hogy a nö csökken sebbeséég,másképp jön el órán!
ott lesz igazán becsapós a dolog...
mind igaz amit irtál
de a mutató mást fog mutatni gumi kerékre értem
tehát:kiisebb keréknél gyorulás vezsettebb lesz stimm többet mutat az óra! többet fog leszámlázni,mint a megtett utad
:nagyobb kerék lassúbb gyorsulás,kevesebbett mutat az óra valós sebeségednél,...több utat teszel meg mint amit kiir orád!
Te nem arrol beszéltél,hogy az ora mit mutat,hanem valosan mennyit megy a vas,ha hátul nagyobb lessz a kerék!Nem mindegy!Két külön dologrol beszélsz!
99es kisebb karcolással(csúsztak vele)