Csöle!
Még véletlenül se vitatkoznék össze veled!De,és itt a lényeg az,hogy egy olyan ember kért segitséget,akinek(ha jol olvasom)nemhogy kevés,semmilyen motoros tapasztalata sincs!És bizton állithatom,van egy-két olyan 600-as,amin el lehet férni.Nem kifejezetten a supersport gépekre gondolok ilyenkor,hanem turásabb vasakra(gsx-f,fézer,stb).Én végigjártam a motorok ccm-jét oda-vissza,de még a mai napig azt állittom,hogy "semmi" tapasztalattal,motoros tudással,nem Busát kell venni!Semmi megalázo,vagy kicsi érzés nem szabad hogy legyen,egy "kissebb" vasnál!Ugyan ugy elfogadjuk,bátoritjuk,segittünk neki!Ö is motoros,és ez a lényeg!Nem kell szégyelni,egy kisebb ccm gépet.Viszont könnyebb rajtuk a rutint,tudást,stb. megszerezni(könnyebbek,nem ugranak annyira,stb)
de mindenki maga dönt!Nekem(nekünk) a 80-as évekbe "könnyebb" dolgunk volt,met nem voltak ilyen "nagy" vasak.És kénytelenek voltunk végigjárni a "szamárlétrát".De Menya szavaival éljek" ha akkor lettek volna ilyen vasak,már nem élnénk"És ebben nagyon igaza van!Én volt,hogy be mentem két busz közé,két tükörrel,és tükörnélkül jöttem ki!Eggyik busz se állt!Ha akkor Busám,vagy XX-em lett volna,most nem irogatnék itt!Bár azis igaz,akkor még hajtott az ifjonti hév(hülyegyerek szindroma),meg a magamutogatás.Most már "lenyugodtam",és eszembe se jutnak ilyen dolgok!
De a lényeg,hogy egy erös vassal tanulni,szerintem nem jo omen!Voltak már akiknek sikerült,és voltak akiknek nem(sajna ezek voltak többen).
Gratula hozzá! szerintem semmi extra tennivalód nincs mint C-fokozatban szokni, aztán lépegetni feljebb. És a lényeg amit az előttem szólók is írtak. Ésszel, tisztelettel és mértékkel az első pár ezer km-en. Utána már ugyis érzed mit tehetsz mit nem. Az hogy a busa kezdő vagy nem kezdő...hallotam már elégszer, hogy kezdő motoros busát vett és tökéletesen működik neki. Meg hallottám már olyat is, hogy az öreg rutin busát vett...oszt hayay busa lett belőle... Az pedig, hogy vegyél 600-ast alapult véve a 100 kilódat szerintem nem túl jó ötlet, főleg azért is, mert amit a B-kingről írtál arra enged következtetni, hogy ezt a súlyt ráadásul nem 160cm-en hordod. Ugyanigy jártam én is a kinggel, nem fért be a lábam a tank meg a lábtartó közé... Akkor hogy férnél el egy 600-as köszörűn...
Széles utat és sok örömet az új cicushoz...
Bocs hogy belevauzom- bár nekem "csak " egy icipici 1000-esem van, de néha beleolvasok a Hayatopicba, mert én ugyérzem az enyém is nagyállat!
Ha még 500-asod se volt akkor mi? Semmilyen motor? Én 500-asról ültem át az ezresre, bár azt se "motoroztam"ki és igencsak túl nagynak bizonyult! nem lett semmi bajom, mert nagyon ovatos vagyok, 6000-főlé szinte még nem is pörgettem, de nincs elég tapasztalatom hogy extrém helyzetben uraljam.
Hihetetlenül nagy külömbség van egy 500-as meg egy igazi nagymotor között.
Én azt ajánlom az első pár ezer km-t ugy tedd meg mintha robogon ülnél és csak amikor már van vagy 15 fok- nem miattad-hanem a gumik miatt.
Na halgass a többiekre!Csak huzd neki!
Komolyra forditva a szot,ne félj,mert abbol perec lessz!Tiszteld,de ne félj!Egyébként nagyon jo vas a Busa!Bár az ujat nem ismerem,(még nem motoroztam),de a "régi" ha nem is hibátlan,de jo.Szerintem egy kis odafigyeléssel,nem lessz baj,de ez nem csak a Busára értendö!Vehettél volna bármilyen más vasat(1000cm) felett,ugyan ez lenne a lényeg!A szerény véleményem szerint(nem akarlak megbántani),kezdö motornak,nem a Busa valo!A hejedbe én vettem volna a következö szezonra,egy 600-as vasat,és utánna válltottam volna!Az indok egyszerü,nem lehet megállni,hogy ne huzd neki!Én azt nem hiszem el(hacsak nem bejáratos).És ez a masina komoly sebességra képes,amit kezelni,megállittani,tudni kell!Ehhez meg kell a rutin.De ez az én véleményem!
Amugy sok baleset mentes kilométeert neked!
Alpha!
Csak két dologvan amit tudni érdemes a Busáról:
1. Tiszteletre tanít !/ másokat/
2. Mindig a gumis fele legyen alul!
A tényeket félretéve kezesbáránya K8/ ne vidd 6500 fölé, vagy tedd C módba!
Sziasztok!
Segítséget, vagyis tanacsot kérnék tőletek.
Háát megvallva nem vagyok egy nagy motoros....inkább csak a szemeimmel bűvöltem a vasakat. De mint mindenkinél eljön az idő, hogy kiválassza a maganak megfelelő gépet, én is választottam , sőt mi több meg is rendeltem, amit január végén elhozhatok.....ez egy busa K8-as.
Nem szerettem volna 500-as géppel kezdeni a magam 100 kilójával, inkább elsőnek egy M1800-ast néztem ki magamnak -aminek ha nem cibálják a haját egy kezesbárány-, de mindenki azt mondta: Alpha neked a B-king a stílusod, de a tankon kinyulo design-műanyag és a lábtartó közé nem fér el az alsó lábszáram...majd egyik jó barátom azt mondta hogy ha lúd legyen kövér.....így lett busa.
Abban kérném segítségeteket és tanácsaitok, hogy hogy kell ezzel a műszerrel bánni mert nem szeretném egyböl a fényezönél végezni, tehát egy két jótanáccsal legyetek szerény fejemet.
Előre is köszönöm....Alpha
Nagyon szivesen!És köszönöm a meghivást!De van pár barátom( XX-esek,meg Busások).Ökis jöhetnek?Csöle már ismeri öket,hallatlan jo fejek(mint én),és jol tudnak motorozni(majdnem mint én).Ja és nagyon szerény vagyok!
Nálam inkább a hétközbeni motorozással van a gond(bár nálamis a fönök én vagyok),de ha azt akarom hogy valami meglegyen csinállva(estleg még jolis),akkor azt nekem kell csinállni!Itt kérnék elnézést azoktol,akik alkalmazottak!De nekem sajna ez a tapasztalatom,ja meg az,hogy mindig a tulaj dolgozik a legtöbbet!De elég a siránkozásbol,a hétvégéim nyáron mindig szabadok(ugy szervezem).
Szia milka 1 van egy XX es barátom vele szoktunk lógni, ha velünk tartasz biztosan nem esik bajod, ő patikus. Már csak a vöröskereszt hiányzik a motorjáról, bántjuk is miatta eleget.!
Amúgy külön az XX eseknek is boldog Karácsonyt.
Még véletlenül se vitatkoznék össze veled!De,és itt a lényeg az,hogy egy olyan ember kért segitséget,akinek(ha jol olvasom)nemhogy kevés,semmilyen motoros tapasztalata sincs!És bizton állithatom,van egy-két olyan 600-as,amin el lehet férni.Nem kifejezetten a supersport gépekre gondolok ilyenkor,hanem turásabb vasakra(gsx-f,fézer,stb).Én végigjártam a motorok ccm-jét oda-vissza,de még a mai napig azt állittom,hogy "semmi" tapasztalattal,motoros tudással,nem Busát kell venni!Semmi megalázo,vagy kicsi érzés nem szabad hogy legyen,egy "kissebb" vasnál!Ugyan ugy elfogadjuk,bátoritjuk,segittünk neki!Ö is motoros,és ez a lényeg!Nem kell szégyelni,egy kisebb ccm gépet.Viszont könnyebb rajtuk a rutint,tudást,stb. megszerezni(könnyebbek,nem ugranak annyira,stb)
de mindenki maga dönt!Nekem(nekünk) a 80-as évekbe "könnyebb" dolgunk volt,met nem voltak ilyen "nagy" vasak.És kénytelenek voltunk végigjárni a "szamárlétrát".De Menya szavaival éljek" ha akkor lettek volna ilyen vasak,már nem élnénk"És ebben nagyon igaza van!Én volt,hogy be mentem két busz közé,két tükörrel,és tükörnélkül jöttem ki!Eggyik busz se állt!Ha akkor Busám,vagy XX-em lett volna,most nem irogatnék itt!Bár azis igaz,akkor még hajtott az ifjonti hév(hülyegyerek szindroma),meg a magamutogatás.Most már "lenyugodtam",és eszembe se jutnak ilyen dolgok!
De a lényeg,hogy egy erös vassal tanulni,szerintem nem jo omen!Voltak már akiknek sikerült,és voltak akiknek nem(sajna ezek voltak többen).
Gratula hozzá! szerintem semmi extra tennivalód nincs mint C-fokozatban szokni, aztán lépegetni feljebb. És a lényeg amit az előttem szólók is írtak. Ésszel, tisztelettel és mértékkel az első pár ezer km-en. Utána már ugyis érzed mit tehetsz mit nem. Az hogy a busa kezdő vagy nem kezdő...hallotam már elégszer, hogy kezdő motoros busát vett és tökéletesen működik neki. Meg hallottám már olyat is, hogy az öreg rutin busát vett...oszt hayay busa lett belőle... Az pedig, hogy vegyél 600-ast alapult véve a 100 kilódat szerintem nem túl jó ötlet, főleg azért is, mert amit a B-kingről írtál arra enged következtetni, hogy ezt a súlyt ráadásul nem 160cm-en hordod. Ugyanigy jártam én is a kinggel, nem fért be a lábam a tank meg a lábtartó közé... Akkor hogy férnél el egy 600-as köszörűn...
Széles utat és sok örömet az új cicushoz...
Ha még 500-asod se volt akkor mi? Semmilyen motor? Én 500-asról ültem át az ezresre, bár azt se "motoroztam"ki és igencsak túl nagynak bizonyult! nem lett semmi bajom, mert nagyon ovatos vagyok, 6000-főlé szinte még nem is pörgettem, de nincs elég tapasztalatom hogy extrém helyzetben uraljam.
Hihetetlenül nagy külömbség van egy 500-as meg egy igazi nagymotor között.
Én azt ajánlom az első pár ezer km-t ugy tedd meg mintha robogon ülnél és csak amikor már van vagy 15 fok- nem miattad-hanem a gumik miatt.
Komolyra forditva a szot,ne félj,mert abbol perec lessz!Tiszteld,de ne félj!Egyébként nagyon jo vas a Busa!Bár az ujat nem ismerem,(még nem motoroztam),de a "régi" ha nem is hibátlan,de jo.Szerintem egy kis odafigyeléssel,nem lessz baj,de ez nem csak a Busára értendö!Vehettél volna bármilyen más vasat(1000cm) felett,ugyan ez lenne a lényeg!A szerény véleményem szerint(nem akarlak megbántani),kezdö motornak,nem a Busa valo!A hejedbe én vettem volna a következö szezonra,egy 600-as vasat,és utánna válltottam volna!Az indok egyszerü,nem lehet megállni,hogy ne huzd neki!Én azt nem hiszem el(hacsak nem bejáratos).És ez a masina komoly sebességra képes,amit kezelni,megállittani,tudni kell!Ehhez meg kell a rutin.De ez az én véleményem!
Amugy sok baleset mentes kilométeert neked!
Csak két dologvan amit tudni érdemes a Busáról:
1. Tiszteletre tanít !/ másokat/
2. Mindig a gumis fele legyen alul!
A tényeket félretéve kezesbáránya K8/ ne vidd 6500 fölé, vagy tedd C módba!
Nagyon nagy tisztelettel! Szerintem.
Segítséget, vagyis tanacsot kérnék tőletek.
Háát megvallva nem vagyok egy nagy motoros....inkább csak a szemeimmel bűvöltem a vasakat. De mint mindenkinél eljön az idő, hogy kiválassza a maganak megfelelő gépet, én is választottam , sőt mi több meg is rendeltem, amit január végén elhozhatok.....ez egy busa K8-as.
Nem szerettem volna 500-as géppel kezdeni a magam 100 kilójával, inkább elsőnek egy M1800-ast néztem ki magamnak -aminek ha nem cibálják a haját egy kezesbárány-, de mindenki azt mondta: Alpha neked a B-king a stílusod, de a tankon kinyulo design-műanyag és a lábtartó közé nem fér el az alsó lábszáram...majd egyik jó barátom azt mondta hogy ha lúd legyen kövér.....így lett busa.
Abban kérném segítségeteket és tanácsaitok, hogy hogy kell ezzel a műszerrel bánni mert nem szeretném egyböl a fényezönél végezni, tehát egy két jótanáccsal legyetek szerény fejemet.
Előre is köszönöm....Alpha
Nálam inkább a hétközbeni motorozással van a gond(bár nálamis a fönök én vagyok),de ha azt akarom hogy valami meglegyen csinállva(estleg még jolis),akkor azt nekem kell csinállni!Itt kérnék elnézést azoktol,akik alkalmazottak!De nekem sajna ez a tapasztalatom,ja meg az,hogy mindig a tulaj dolgozik a legtöbbet!De elég a siránkozásbol,a hétvégéim nyáron mindig szabadok(ugy szervezem).
Amúgy külön az XX eseknek is boldog Karácsonyt.