Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lassan én érzem magamat szarul!
Lehet, hogy nekem kellene elnézést kérni?
Volt !
De ha nem vagy szerelmes a motorodba,akkor a fasszé
veszed meg????Naaaa!!!
Ne panaszkodjál!!!Minek kellett?Hogy elmondhasd,hogy BUSÁD van?
Mert a Tömegek szerint ez a legjobb??
Tényleg,miért vettél Busát?Aki tudja,hogy mit akar,az tudja,hogy miért vesz VALAMIT!
Én imádom az enyémet,mint sokan mások,AKIK TUDJÁK?HOGY MIÉRT KELL NEKIK A BUSA!!
Vagy szalon motoros vagy?Én télen-nyáron használom,még hóesésben is motorozok,
és Te????Bevállalod?Tudsz motorozni havas,lefagyott úton???
Szerintem elég ennyi,vegyél egy 50-es robogót magadnak,azt nem lesz gondod...
Na páááá!
Gyerekek a Busman fekevel csodat nemlehet csinalni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Csa Mr Hayabusa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Igazad van szerintem is ok a Gep
Mindenki el tudja dönteni mi a tökéletes számára. Mr Hayabusának a gyári Busa a tökéletes és elég ahogy a gyárból kijött. Nekem már agyon van piszkálva, de a féke sajna még nem. Hamarosan azt is kezelésbe fogom venni.
És a gixxer-villa elbírja a Busát???
Van vagy 50 kiló a két motor között...
Várjuk a teszt eredményét!
Hello Viking1! Felül egy 20 mm-es radiális Magura cuccot markolászok. Talán az összes közül ez okozta a legnagyobb változást, de még így is fényévekre volt a Bulldog fékjétől. Már nagyon várom, hogy kipróbálhassam, csak fékbetétet volt nehéz a radiális nyergekhez szerezni, de holnapra talán meglesz.
Volt már neked más motorod is? :)
Az alap széria azért nem mondanám, hogy tökéletes.
Nem csak alul okosítsd a féket.
Hiába a radiális fék, a fémfékcső, a magas forrpontú fékfolyadék, ha kicsi a nyomás a rendszerben.
Felső radiális főfékhengert rá legalább 19-est és egy ujjal is fejre állsz.
Persze csak akkor, ha már az alsó változtatások is megvannak.
Sziasztok!
Mr.Hayabusa vagyok!
Hogy nektek mennyi problémátok van a DRÁGA BUSÁVAL Fiúk?!!!
Ez a motor Tökéletes,hisz ezért választottátok Őt!
Nemigaz?Nyugodtan fikázzatok le,én ezt így gondolom.
Üdv,én
Szerintem ha pénz nem számít akkor egy az egyben le kell cserélni az egész féket valami jóféle Brembóra.
Tárcsásul, munkahengerestül, dugattyústul. Főleg úgy, hogy a világ egyik legerősebb szériamotorjára valaki rákölt milliókat még 40Le-ért, de az amúgy ratyi fékekre nem költ, mert hogy drága.
Mert a két dugós sokkal jobb azt mondják, mint a három dugós. Bár pont fordítva kéne legyen.
Szerintem a két munkahenger a hunyó abban hogy nem valami fényes a fék. Nem lehet?
Igazán nem az én érdemem nekem is fistvan adta az ötletet!
Hello! Pont ezért cserélem le a radiális cuccra. Nem tudom elhinni, hogy az előző motoromnak(Yamaha BT1100) k...a jó fékjei voltak, ennek meg nem ér szinte semmit. Most már nem számít semmi, egyujjas féket akarok!!! Ilyen lesz:
Köszi Cool 13.
Ha figyelmesen olvasgatnád a fórumot akkor ez az infó, benne van a 963-as hozzászólásomban!
De irigyek vagytok!!!!!
Gondoltam,de egy kis ironiát nem birtam kihagyni.Nagyon tutik a képek,várom a videot is.
Szia Milka!

A "tiltott gyümöcs"-ös képeken, csak Csabi van rajta meg én, azért nem raktam fel. 5 videó van még, azt holnap este 9-kor ide a fórumra felrakjuk.
Üdv: Mariann
Csa Fistvan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sajna a Busman fekeivel nincs nagy csoda,finomitani lehet de csodat ne varj!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cool 13
A multkor láttam, hogy sebességvisszajelzőt szereltél fel, hol lehet kapni?
LACI 75
Fiveurban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bebujva 295ig nekem!
En enyivel mentem vele !
Nemtudok rosszat mondani,foleg hogy nekem igy jobban is tetszik a Busman!!!!!!!!!
Mekkora sebességig, mert nekem a gyári 140-150-ig jó.
Ma feltettem a metzeller mlll - at előre hátra tökéletes